likaisin/salaisin/noloin seksikokemuksesi?
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Oli mun 32 synttärit,oltiin Levillä vappuna . Tanssittiin ja pidettiin hauskaa .Siinä meni muutama siideri , vain muutama että oli hyvä olo. Mies meni laittamaan saunaa lämpenemään . Meillä lähti kaksi nuorta miestä mukaan . Toinen niistä kävi kuumana minuun ,vei mut makuuhuoneeseen ,toinen rinta oli paljaana ja se oli päällä. Se repi pikkuhousuja alas päin ja äkkiä olin alasti. Huomasin sen kovan kullin joka seisoi ylväästi pystössä.
Haukoin vaan henkeä kun se upposi minuun.
Olin kiimassa. Se jatkui ja jatkui. Huohotin ja valitin alla ja mua pantiin. Vasta silloin huomasin mieheni . Ja mulla hävetti.
Levitin vaan pillua leviämmälle ,kun vaan sain että pojalla oli helpompi mua naida.
Kunnes se alkoi voihkimaan ja sai spermansa minun pilluun. Se tyhjäs minuun koko lasinsa. Kun se oli nousemassa kuulin mieheni sanovan sille toiselle pojalle ,nyt on sun vuoro,yritin lait
No hehheh, olipas nopee suutinmies
Vierailija kirjoitti:
Olin kaverini luona nuorukaisena kosteissa illanistujaisissa ja lopulta jäin kaverini äidin kanssa kahden kun muut lähtivät baariin jatkoille mutta jatkoimme mukavissa merkeissä kaverin äidin kanssa iltaa ja mukana oli pikkutuhmaa flirttiäkin minusta.
Lopulta kaverin äitin kunto loppui ja ilmoitti että menee nukkumaan ja meni makuuhuoneeseen ja olin hiukan pettynyt kunnes huomasin ovenraosta että kaverin äitillä ei ollut aamutakin alla paitaa tai liivejä joten rinnat olivat lähes paljaat.
En voinut vastustaa kiusausta hiipiä katselemaan lähemmäksi ihastelemaan niitä ja samalla tyydytin itseäni...En ollut täysin varma nukkuiko kaverini äiti koko aikaa.
Jotenkin sen tilanteen tuhmuus kiihotti ja toki jännitys lisäsivät kiihotusta koska ei hyväksyttävää toimintaa mutta jäänyt mieleen vaikka aikaa kulunut jo yli parikymmentä vuotta.
Olit sit jo nuorena sit kunnon tirkistelijä pervo.
Kesäterassihoitoa lykin suuhun, kun tämä selällään matolla vastapäin minuun. Niin eikös sen dorka koira tule siihen ja ala nuolemaan emäntänsä pillua. "Retee meno", arvelen ja jatkan, koska enpä minä ensikertalaisena tiedä, että mitä siinä talossa pidetään tavallisena ja mitä ei.
Hetken päästä daami toisinpäin ja alan työstämään takaapäin. No, koira on edelleen ihan messissä ja tällä kertaa tulee lipomaan persereikääni lykkivästä pyllystäni. "Once in the lifetime" kelailen ja jatkan tovin. Hätistelen koiran sitten lopulta pois.
En aio kertoa kaverille, parhaallekaan. Vauvassa voi sit jakaa.
Mun teksti poistettiin :(
Tottakai se oli likainen, salainen ja nolo, mutta eihän tällä koko aiheella ole mitään virkaa, jos aiheen mukainen teksti poistetaan? Eli nyt pistää miettimään, kuinka monta muuta oikeasti likaista salaista ja noloa tekstiä on poistettu ja sitten jäljellä on tämä vanilja-reginapalsta-osasto...
Oli mun 32 synttärit,oltiin Levillä vappuna . Tanssittiin ja pidettiin hauskaa .Siinä meni muutama siideri , vain muutama että oli hyvä olo. Mies meni laittamaan saunaa lämpenemään . Meillä lähti kaksi nuorta miestä mukaan . Toinen niistä kävi kuumana minuun ,vei mut makuuhuoneeseen ,toinen rinta oli paljaana ja se oli päällä. Se repi pikkuhousuja alas päin ja äkkiä olin alasti. Huomasin sen kovan kullin joka seisoi ylväästi pystössä.
Haukoin vaan henkeä kun se upposi minuun.
Olin kiimassa. Se jatkui ja jatkui. Huohotin ja valitin alla ja mua pantiin. Vasta silloin huomasin mieheni . Ja mulla hävetti.
Levitin vaan pillua leviämmälle ,kun vaan sain että pojalla oli helpompi mua naida.
Kunnes se alkoi voihkimaan ja sai spermansa minun pilluun. Se tyhjäs minuun koko lasinsa. Kun se oli nousemassa kuulin mieheni sanovan sille toiselle pojalle ,nyt on sun vuoro,yritin laittaa vastaan,en voinut kun antaa sille pillua. Sillä oli isompi suutin, onneksi se oli eka kerran hommissa,siltä tuli heti.
Sauna pelasti minut,tosin saunassa minusta tuli posliini
Yön aikana mun pillua tutkittiin ja nuoltiin moneen kertaan ja siemenentiin . Niinhän siinä kävi että minusta tehtiin kimppa pano ,olen siitä asti antanut pillua aina kun ne haluaa,pois lukien menkka ajan.