Kehutko koskaan ketään?
Kommentit (21)
Kehun kissaani kuinka suloinen se on.
Harvemmin, koska löydän aina vikoja toisista.
Kehun jos on kehumisen aihetta. Nykyisin tuntuu olevan muotia kehua kaikkea teennäiseen tyyliin mutta se on minusta lähinnä oksettavaa.
Kehun naisia.
Yksikään nainen ei ole kehunut minua. Paitsi äitini ja siskoni.
Naiset ovat oppineet liian hyvälle. Saavat niin paljon kehuja, että eivät enää välitä. -nuori mies
Joo. Se on itselleni tosi helppoa ja luonnollista. Viimeksi tänään kehuin erästä äitiä siitä miten hän jämptisti komensi lapsensa eteenpäin tilanteesta, josta piti liikkua eikä miettinyt " voi voi, ajattelekoohan joku musta pahaa" Äitikin kiitti kehuista :)
Kyllä. Joka päivä jotakuta. En tee sitä teennäisesti vaan aidosti, kun on aihetta. Joidenkin on vaikea ottaa kehuja vastaan mutta tänään, kun kehuin hyvin rakennettua museon näyttelyä, kehut menivät perille.
Minä kehun hyvin harvoin mutta silloinkin aiheesta ja silloin ei kehuissa säästellä. Turhasta kehuminen on kuin ottaisi lainaa koronkiskurilta järjettömällä korolla.
Kyllä, hyvin usein ja moniakin henkilöitä. Tänään viimeksi Prisman kassatyöntekijää ja eilen kehaisin bussinkuljettajaa. Lapsiani hyvin usein kuten myös lastenlapsia. Niin ja terveyskeskustakin viime viikolla. Minusta kysymys on kummallinen.
Minustakin kysymys on kummallinen. On surullinen ajatus, ettei koskaan kehuisi ketään.
Jollekin kehuminen on niin hankalaa, että pit alapeukuttaa kaikki :D
Vierailija kirjoitti:
Tai ei ole koskaan tullut kehutuksi :(
Kehun lapsiani ja miestäni päivittäin. Ystäviä saatan kehua kun nähdään.
En osaa kehua, se kuulostaa aina jotenkin epäaidolta koska se varmaan sitten on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin jenkkileffoista opittu turha kehuminen on niin luontaista että pitää pahoittaa mielensä kun saa alapeukun.
Lapsiani, koiraani. Vaimo on kyllä jäänyt vähälle
Kehun itseäni. Asun yksin, töissä olen, mutta nekin hoidan yksin toisessa päässä taloa kuin muut. Missä siis voisin muita kehua? Vai sanonko kaupan kassalle, että: "hyvin rahastettu?"
Kyllä. Annan mielelläni positiivista palautetta jos vain yhtään on aihetta siihen. Kiitän tarjoilijaa hyvästä ruoasta, kiitän hyvästä palvelusta virastoissa tms, kiitän miestäni ihanista teoistaan. Kiitän ilolla ja rakkaudella. Siitä tulee hyvä mieli. Negatiivisen palautteen yritän jättää sanomatta, koska siitä ei tule hyvä mieli itsellenikään. Se jää omaa mieltäni pahoittamaan pitkäksi aikaa. Sen olen jo oppinut.
Joo!
Hyvä kysymys. ;)