Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivaako???

05.12.2009 |

Mulla on ollu kauhee kutina ja arka alapää. Hiiva lääkettä olen käyttänyt jo kahdesti ja olo on helpottunut muutamaksi viikoksi, mutta tullut sitten taas takaisin? Osaisko kukaan sanoa mitä tämä on.. Voiko olla niin ärhäkkä hiiva et tulee aina takaisin? Vai onlisko limakalvot niin kuivat, että tälläsiä oireita vai olisiko oma bakteeristo sekaisin..??? Todella ikävä ja inhottava vaiva... :/

RV 10+6

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosittelisin ihan kääntymään asiassa lääkärin puoleen, vaikka sitten ensimmäisessä neuvolalääkärin tarkastuksessa.

Lisään vielä: Siis hiivaa voi toki hoitaa kotikonstein monellakin tavalla - mulla yksi hyvä ennaltaehkäisevä on ollut ne sellaiset Lactal -puikot.

Mutta siltä varalta että on jotain muutakin kuin hiivaa, niin on ihan OK varsinkin raskaana ottaa näyte. Mitään kovin tujuja lääkkeitä ei tietenkään raskaana olevalle määrätä.

Vierailija
2/2 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut eri kuureja? Toisilla auttaa toinen ja toisilla toinen. Muistaakseni apteekeissa on kolmea eri lääkettä? Itselläni auttoi vasta toinen kuuri. Luin jostain, että maitohappobakteereista olisi myös apua, joten ainakin minä olen käyttänyt gefilusta sen jälkeen kun sain hiivan hoidettua. Ja onneksi ei ainakaan vielä ole uusiutunut (täytyy koputtaa puuta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla