Onko Veikkauksen arvat tylsä vai kiva joululahja?
Mulla on muutama sukulainen (nuoria miehiä), joille on vaikeaa keksiä lahjaa. Tänään ruokakaupassa silmiini osui Veikkauksen jouluarpamainos. En ole koskaan antanut enkä saanut lahjaksi arpoja, joten en oikein osaa arvailla, millainen ilahduttamiskerroin noilla on.
Kommentit (22)
arvan saa se, joka löytää joulupuurosta mantelin :)
joka joulu saan samoilta sukulaisilta ässäarvan lahjaksi ja koskaan en ole mitään voittanut.
Mulla on 2 nuorempaa veljeä, kahdenkympin molemmin puolin. Heille on niin vaikea keksiä mitään. Jo monena jouluna olen ostanut elokuvalippuja, mutta tänä vuonna tajusin arpojenkin olevan mahdollisia. Ostaako siis arpoja vai päädynkö tänäkin vuonna elokuvalippuihin?
Jos vielä raaskii antaa paketin jossa on useampia arpoja, niistä yleensä voittaakin jotain- ainakin sen verran että saa uuden arvan.
Mieti jos se jolle sen annat, voittais sen päävoiton! Ottaisko vähän pattiin? Mä vaatisin sen arvan takaisin ja ottaisin vaikka voimakeinoin jos ei suosiolla sitä takas mulle antaisi.
Mieti jos se jolle sen annat, voittais sen päävoiton! Ottaisko vähän pattiin? Mä vaatisin sen arvan takaisin ja ottaisin vaikka voimakeinoin jos ei suosiolla sitä takas mulle antaisi.
ihan todella, siis todella halua, että se saaja myös voittaa esim. 75 000 euroa. :D Parempi lahja, mutta vieläkin tylsempi, on lotto. Siitä voi ottaa itselleen tasan samat numerot, ihan varmuuden vuoksi. :P
Lahjakortti jonnekin sopii mielestäni myös "nuorille miehille". Pulju.net, mulletoi.com tai muu pöljä kauppa tai sitten ihan mikä nettikauppa vaan.
En kestäisi sitä että toinen voittaisi mun valitsemalla arvalla päävoiton. Siis kyllä ottaisi päähän! Koska olisin voinut raaputtaa sen itse ja antaa vaikka sitten siitä osan lahjaksi.
rapsahtaisi päävoitto!!! Ei se nyt mua voisi kiukuttaa, koska en itse harrasta arpoja ollenkaan. Ei siis olisi multa pois.
En ole muuten tajunnutkaan, että mulletoi.comista jne. voisi ostaa lahjakortin. Pikkuveljelle olen sieltä joskus jotakin älyvapaata tilannut, mutta vielä hauskempaa tietty hänelle olisi ihan itse päästä valkkaamaan.
AP
Jos haluat jouluksi jotain kunnon jännitystä, niin hae Suomalaisesta parit Takaportit. Niistä riittää luettavaa pyhiksi.
erittäin huono lahja. olen saanut arpalahjan 5 kertaa. voittoja on ollut joko 0 tai 5 e. Arvoista about 70% on tyhjiä.
Minusta ihan paska lahja, kun useimmiten niistä ei voita mitään edes, tai voittaa mitättömän vähän. Eli typeriä paperilappuja saa vaan lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Mä olen ratkaissut tämän ongelman siten, että annan arpoja lahjaksi vain niin rakkaille ihmisille, etten osaisi olla kade, jos voittaisivatkin päävoiton. Siis käytännössä omalle ja lapsuudenperheelle.
Tylsä. Saan vähintään yhden joka vuosi, 2 kertaa olen voittanut 5 e näiden n 10 v aikana. Ottaisin mieluummin ne leffaliput, vaikka joka vuosi.
surkea lahja max sieltä saa sen 5 e. olen saanut kymmeniä arpalahjoja lahjaksi.
En suosittele omienkaan kokemusten myötä, lahjaksi näitä ostanut n.200e edestä eikä yhtään voittoa, vai liekkö tämä kertoo onnestani. ajatus lahjassa toki tärkein, mutta olisi rahalle parempaakin vastetta kuin toivo.
tai mikä kamalampaa, saada lahjaksi joku Axe-pakkaus. Ei siis hölmömpi idea