Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Kaalimadolta geishakuulat treenausta varten, hukkaan meni rahat

Vierailija
04.12.2009 |

Raskauden jälkeen ajattelin ryhtyä treenailemaan, ettei tarvi kusta housuihin 5-kybäsenä. Tilasin tällaiset kuulat

http://www.kaalimato.com/catalog/Geishakuulat%2C+Iho_p_513.html

mutta hukkaan meni. Piti oikein änkeä sisälle, tuntui ihan pahalta. Eikä niitä tuntenut ollenkaan, vaikka kuinka hypin ja pompin. Ulosvetäessä tuntui kuin koko suolisto tulisi mukana. Siihen jäi treenaukset, vittu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ja kuvissa näyttää tosi isoilta. Mikä niiden halkaisija suunnilleen olisi?

3,5 cm halkaisijaltaan. Mielestäni se koko ja paino suhteessa ihan ok.

Ne siis tosiaan on isot... Minä ajattelin että jos olisivat jotain 0,5cm, en kyllä noin isoja haluaisi tunkea sisääni...

Suhteellista, kun mieheni peniksenpää on yli 5cm paksuinen. Ja se mitattiin jokin aika sitten.

kun käveleskellä sellaiset mollukat sisällä normitilanteessa...

Vierailija
22/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Smartballsit on 4cm kokoiset. Ja pituus 10cm.

Olen jo tottunut vaikka tosiaan alussa tuntuivat hieman kookkailta.

Liukkari ja kuulien esilämmitys auttaa sisäänlaitossa. Olivat tänäänkin aamusta iltapäivään asti siellä "paikoillaan". En koe häiritseviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ja hanki kunnolliset kuulat. Se ei ihan heti onnistu kaikilta, joten niihin pitää totutella. Silloin se raha ei todellakaan mene hukkaan.

Vierailija
24/25 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vasta onkin kovat treenauksessa...

Vierailija
25/25 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mukaansa ensin aloitetaan isommilla (varmaan 3-4 cm) ja kun on päästy niillä tuloksiin, voi siirtyä pienempiin.

Näin olen tehnyt molempien synnytyksien jälkeen. Myös raskausaikana käytin geishakuulia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi