No justiin, kultapoju ASO onkin ollut naimisissa
mutta eronnut. Eoi edes muka tajunnut menneensä naimisiin. Voi, voi.
"
Helsingin Sanomat
Tämän vuoden Big Brotherin voittanut Aso Alanso myöntää 7 päivää -lehdessä olleensa aikaisemmin naimisissa.
Lehden mukaan Alanso vihittiin vuonna 2004, mutta liitto ei kestänyt pitkään vaan avioero astui voimaan jo vuoden 2005 syksyllä.
Alansolla ei tuolloin ollut kovin selvää käsitystä vihkimisen merkityksestä.
"Olin kihloissa. Tai siis kyllä meidät vihittiin ja sormuksia vaihdettiin. Se tapahtui maistraatissa. En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori", hän sanoo.
Avioeron syitä 24-vuotias Alanso ei halua paljastaa.
"Siinä tuli kaikenlaisia pieniä väärinymmärryksiä."
Kommentit (38)
olleen ns avainlapsi, lapsi joka tulee maahan ilman vanhempia, ja sitten kun luvat on saatu, muu perhe tulee perässä, nähtävästi maahanmuutto käy jouhevammin jos näin tekee...
t. kaksi lasta alle 20-vuotiaana
ei ainakaan minua haittaisi. Sehän on ihanaa oikeastaan.
Moni on tehnyt lapsenkin alle 20-vuotiaana, se jos mikä on arveluttavaa. Siinä olet sitten loppu ikäsi sen asian kanssa.
sääntörikkomus bb:n sääntöjen mukaan?
Eihän italialaiset oleskelulupia tarvitse tai turvapaikkaa hae, mitä te höpötätte...
mikä lienee peruste oleskeluluvan saamiselle, ei näytä kylläkään olevan oikeaoppinen muslimi kun tuota alkoholia lienee ottanyt vähän reippaastikin talossa ollessaan.
pakottanut tyttöystävänsä aborttiin. ja tämmöinen sika äänestettiin voittajaksi :(
että se "Kotsar" on enempi hellittelynimi. Virallisissa papereissa on käytetty aivan eri nimeä, ei siis Kotsaria, eikä Asoa. Juttu ei siis kerro, mikä se nimi on..
millaista hassua mystiikkaa sanaan AVIOLIITTO vielä tänä päivänäkin sisältyy. Samanlainen parisuhde se on kuin avoliittokin, ei mitään sen kummempaa, nimiä rekisterissä lukuunottamatta. Joillekin himouskovaisille avioliittoon saattaa sisältyä suurempia jumalallisia merkityksiä, mutta harvemmin meille maistraatissa vihityille.
milloin ja miten joutui naimisiin mutta tiesi mikä on abortti ja miten saa junailtua niin että tyttöystävä suostuu sen tekemään, voi aso parkaa kun on niin avuton....
aika hyvin mies veti kun ei missään kohtaa maininnut asiasta bb-talossa. aidoin ihminen ei voittanutkaan.
Asosta en tiedä, mutta tuli Suomeen kahden tätinsä kanssa.
WAU! ;D
Italiassakin kolmikymppiset miehet asuvat kotona äitiensä passattavana. Jos sanoo italialaiselle miehelle että olet mammanpoika (cocco di mamma), hän on vain siitä ylpeä.
"Olin kihloissa. Tai siis kyllä meidät vihittiin ja sormuksia vaihdettiin. Se tapahtui maistraatissa. En kyllä oikein tajunnut menneeni naimisiin, olin niin nuori",
missähän purkissa se on kasvatettu, kun ei tajua elämästä mitään.
Finaalilähetyksessä mua ärsytti, kun Aso sanoi maksavansa pois äitinsä velat. Sille äidillekö äänestäjät halusivat ne rahat antaa?
Mutta se onkin varmaan saanut kunnon kotikasvatuksen toisin kuin suurin osa nykynuorista täällä Suomessa.
olen minäkin ollut naimissa 2 kuukautta nuoruudessani, kadun sitä ja nyt minulla on ihana aviomies ja hyvä avioliitto. Minä en kertakaikkiaan ollut kypsä avioon,ja minä olinkin silloin Asoa vanhempi.
Mutta se onkin varmaan saanut kunnon kotikasvatuksen toisin kuin suurin osa nykynuorista täällä Suomessa.
sen äiti oli pakannut sille vaatetta jne. taloa varten. Siis 24-VUOTIAAN miehen!!!
suomalaisen kanssa.Se on pitkä prosessi, aviolittonkin tulee kestää vähintään 4 vutta.
olen minäkin ollut naimissa 2 kuukautta nuoruudessani, kadun sitä ja nyt minulla on ihana aviomies ja hyvä avioliitto. Minä en kertakaikkiaan ollut kypsä avioon,ja minä olinkin silloin Asoa vanhempi.
olla että jos ilmenee että on ollut valehtelua ja asioiden salailua, siihen yleensä löytyy myös järkevä syy, miksi näin on tehty, mitä tällaisesta käyttäytymisestä on ollut hyötyä ja kenelle.