Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutunko tilanteeseen, kun tiedän että lapseni kaveri saa kotona selkään?

Vierailija
03.12.2009 |

Lapseni kaveri kertoo avoimesti kuinka äiti vetää tukasta, läiskii jne.

Viimeksi kun oma lapseni oli siellä käymässä, kaverin äiti kaatoi lapsen sängylle ja rupesi ahtamaan tälle karkkia suuhun väkisin, koska tyttö oli sanonut äidin hoitolasta tyhmäksi. Tyttö oli huutanut apua, että tukehtuu. Äiti vain nauroi, että "näin meillä kasvatetaan!".

Erään kerran sanoi tytön tullessa huoneestaan, että "Väkä väkä, sieltä tulee vitun (lapsen nimi)".

Olen äidin kanssa väleissä, nyt vasta on selvinnyt mitä kotona tapahtuu. Mitä voisin tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kaveri kertoo avoimesti kuinka äiti vetää tukasta, läiskii jne. Viimeksi kun oma lapseni oli siellä käymässä, kaverin äiti kaatoi lapsen sängylle ja rupesi ahtamaan tälle karkkia suuhun väkisin, koska tyttö oli sanonut äidin hoitolasta tyhmäksi. Tyttö oli huutanut apua, että tukehtuu. Äiti vain nauroi, että "näin meillä kasvatetaan!". Erään kerran sanoi tytön tullessa huoneestaan, että "Väkä väkä, sieltä tulee vitun (lapsen nimi)". Olen äidin kanssa väleissä, nyt vasta on selvinnyt mitä kotona tapahtuu. Mitä voisin tehdä?

Nimittely on kamalaa, mutta tuskin siihen puututaan. Sun pitäisi olla valmis todistamaan näkemäsi väkivalta, koska jos teet nimettömän ilmoituksen, se on sitten äidin sana vastaan mitä..? Jos asiat muuten ovat ulospäin kunnossa. Lapset ei yleensä asiaa paljasta, ne on turhan solidaarisia. Mä luulen että tarvitset enemmän tietoa tilanteesta.

Vierailija
22/24 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten viranomaisten velvollisuus todeta ongelmat tai että niitä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin esikartanossa oikein asut?

Vierailija
24/24 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltaepäilytilanteissa. Kaikki lapset eivät onneksi suojele pahoja vanhempiaan. Ja onhan yksi todistaja myös ap:n lapsi. Ap:n ei tarvitse todistaa nähneensä väkivaltaa. Lasten sana tulee ottaa vakavasti.

T. Tuleva lastensuojelun sossu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi