mä en rokotuta mun lapsia
Kommentit (11)
ei meilläkään ole aikomustakaan ottaa rokotteita.
etten ota (1 ja5v).
Eihän se edes ehi vaikuttaa välttämättä.
etten ota (1 ja5v).
Eihän se edes ehi vaikuttaa välttämättä.
Minä aion rokotuttaa 2-vuotiaani, koska en halua hänen sairastuvan. Olen myös ottanut rokotteen itse.
lapset 7, 4, 1,5vuotta...enkä ota itekkään...
miksi ottaisin lapselle, kun ei rokotuksesta tiedetä sen tarkemmin kyllä vieläkään!
Onpa kiva oma lapsi laittaa koekaniiniksi ja katsoa nouseeko se kuume tai tuleeko mitä oireita tästä rokotuksesta!
Ennenkään mitään ylimääräisiä rokotuksia ottanut niin en ota nytkään
ja meillä ei lapsille oel annettu mitään rokotteita: LApset 5v 3v 5kk
Tässä blogissa Delatten avoin kirje Paula RIsikolle
Julkaisulupa Delattelta itseltään:
http://ilonpisara.blogspot.com/2009/11/rokotukset.html
Vähän alempana tossa sivulla.. KArmeeta tekstiä toi kirje. Olisi kiva tietää mitä Risikko tuohon vastaa.......
Lainaus: "Yhtäkään tutkimusta rokotteiden tehoa voimistavien aineiden (adjuvanttien) myrkyllisyydestä ei ole tehty, tai jos on tehty, tuloksia ei ole koskaan julkaistu. Minkä tahansa rokotteen adjuvantti voi olla lasten diabeteksen, leukemian, autismin tai jopa sekä lasten että aikuisten psyykkisten ja fyysisten sairauksien aiheuttaja.
Runsaasti mediatilaa saaneet, rokotuksen ottaneet julkisuuden henkilöt, ovat rokotteen sijasta lähes poikkeuksetta saaneet plaseboja."
Tutkimuksia on tehty ja esim. autismin osalta nämä "yhteydet" on kumottu. Taitaa olla samaa faktatasoa muukin ko. henkilön tekstisssä?
kunhan vaan pysytte poissa ihmisten ilmoilta pari viikkoa, jos tauti tulee, ja varmistatte omalta osaltanne, ettette aiheuta kenenkään kuolemaa.