Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni vauva on alle kuukauden ja ollut jo neljä kertaa hoidossa isovanhemmalla!

Vierailija
02.12.2009 |

SIis ei saisi tällai haukkua täällä, mutta kyllä olen hiukan järkyttynyt! En tiedä, olenko ihan out tai ylihuolehtivainen, mutta ei olisi itellä tullut mieleenikään viedä tuon ikäistä omien menojen (kampaaja, shoppailu ym. ylimääräinen ei-pakollinen) vuoksi vielä hoitoon!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ero olla erossa sairauden kuin permanentin takia? Minä tosin en olisi sieltä sairaalastakaan...

Tarkoitinkin viestini lähinnä ironiaksi, kun monet äidit ei tajua hormonihuuruissaan, että jotkut JOUTUVAT olemaan erossa vauvastaan ja syyllistävät siitä ihan itse itseään, vaikkei olosuhteille mitään voi.

Mutta tiedätkö sinä ja muut, jotka ette olisi suostuneet lähtemään sairaalasta yöksi kotiin, että siellä EI SAA OLLA yöllä. Lapsen luona EI SAA olla myöskään kun tehdään hoitotoimenpiteitä (esim. vaihdetaan nenä-mahaletkua tms.) tai kun lääkäri tutkii. Sinun on nyt turha väittää minulle, että kyllä saa, tai että minä ainakin olisin ollut, koska niin ei voi eikä saa tehdä. Vanhemmat laitettiin toiseen huoneeseen siksi aikaa ja sillä selvä. Luuletko että se oli minulle helppoa? Varsinkin jos vauvani itki toimenpiteen takia? Sydän meinasi pakahtua äidin hädästä.

Mutta näistä nyt on turha väitellä täällä, koska täydelliset av-mammathan olis toiminut aivan toisin ja tietävät vastasyntyneiden tehon käytännöt paremmin kuin siellä aikaansa viettäneet vanhemmat. Ai niin, mutta täydelliset av-mammathan saakin vain terveitä lapsia...

joten syyllistän itseni sitten siitäkin...

Vierailija
62/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

67, seli seli ja lässyn lässyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvani on ollut muiden kuin minun hoidossa pieniä aikoja syntymästään saakka, kun olen suoraan sanoen huvitellut. Käynyt kampaajalla, hierojalla ja syömässä ystävieni kanssa. Ennenkuin törmäsin tähän palstaan, ei mieleeni ole edes tullut että tämä olisi jotenkin väärin. Avaan nyt tilin josta lapseni voi sitten isona maksaa terapia kulunsa, koska äitinsä on hänet muutamiksi tunneiksi uskonut isänsä ja mumminsa hoitoon.

Vierailija
64/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panittekste vauvasta merkille sen "kamppailun elämästä ja kuolemasta" jollain lailla? Kun mun äitini ei ollu sellasta huomannu meidän vauvasta, joka oli sillä parin viikon ikäsenä tunnin ajan hoidossa ku me huviteltiin shoppailemalla lapsen isän kanssa...

Mut kyllä mäkin oon nyt avannu sen rahaston lapsen tulevia terapiasessioita varte.

Vauvani on ollut muiden kuin minun hoidossa pieniä aikoja syntymästään saakka, kun olen suoraan sanoen huvitellut. Käynyt kampaajalla, hierojalla ja syömässä ystävieni kanssa. Ennenkuin törmäsin tähän palstaan, ei mieleeni ole edes tullut että tämä olisi jotenkin väärin. Avaan nyt tilin josta lapseni voi sitten isona maksaa terapia kulunsa, koska äitinsä on hänet muutamiksi tunneiksi uskonut isänsä ja mumminsa hoitoon.

Vierailija
65/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: "Kyllä,

näin se vaan on, että jos et täysimetä 6kk olet huono äiti. Jos haluat käydä yksin kaupassa olet huono äiti. Jos haluat leikkauttaa tukkasi olet huono äiti. Jos haluat olla muiden lapsiesi kanssa olet huono äiti. Ja etenki jos haluat viedä lapsesi yökylään alle 3v OLET TODELLA HUONO ÄITI."

Lisään vielä, että jos lapsesi on syntynyt sektiolla, et ole äiti ollenkaan!

Vierailija
66/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

67, seli seli ja lässyn lässyn.

Tässä on todellakin keskustelun taso tällä palstalla ylimmillään. Muuhun teistä ei olekaan, kun aletaan puhumaan vastasyntyneiden tehohoidosta.

52 ja 67

Vierailija
67/67 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin näin huonona äitinä, tuskin osaisin niitä tulkitakaan. Pitääpä seuraavan kerran livetessäni huvittelemaan pyytää muita huomioimaan niitä.(t:71)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi