Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako päivää teillä ollut vilunväristyksiä sikainfluenssarokotteen jälkeen?

Vierailija
12.11.2009 |

Itselläni menossa jo kolmas päivä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes vielä saanut kyseistä rokotusta

Vierailija
2/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä oli käsi kipeä pari päivää. Jalkoja särki vkonloppuna (rokotteen sain torstaina pari viikkoa sitten), mutta mulla nyt muutenkin paikat särkee välillä näin talvisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai johtuuko nää rokotteesta. Ainakin joillakin muillakin on ollut näitä vilunväristyksiä rokotteesta johtuen.

ap

Vierailija
4/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUllakin on käsi kipeä, mutta myös noita vilunväristyksiä. Olis kiva kuulla jos muillakin on ollut ja kuinka pitkään?

ap

Vierailija
5/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko eri oireet kestäneet?

Vierailija
6/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla käsi kipeytyi paljon, oksensin, vilun väristyksiä ja pientä lämpöä. En meinannut millään pysyä hereillä. (olin lasten kanssa yksin kotona niin oli pakko)Välillä käsikipu äityi aika pahaksikin. Yöllä heräilin siihen että olin hiestä märkä ja palelin. Tänään pientä lämpöä ja koko päivä sängyssä, nyt olo on jo vähän virkeämpi. Käsi on kipeytynyt uudestaan. Toivottavasti loppuu pian. Yleensä minulle ei nouse kuume ja pienikin lämpöily vetää olon tosi surkeaksi.

Vierailija
7/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kausi-influenssarokotteesta oli pitempään.

Vierailija
8/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua väsyttää edelleen, vaikka olen yöllä nukkunut väh. 8 tuntia. Saatan nukkua puolentunnin-tunnin päiväunet lisäksi. edellispäivänä nukuin yöllä 12 h ja lisäksi tunnin päikkärit. Viluttaa. Vilutus on ohimenevää, eli lähinnä vilunväristyksiä. Kädet ja varpaat kyllä aivan kylmät. Lämpö korkeimillaan eilen 37. Tänään taas 36.7. Nää on kestäneet siis nyt kolme vuorokautta. Onko vielä normaalia? Johtuuko rokotteesta ja milloin pitäis mennä ohi?

ap

Vierailija
9/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes vielä saanut kyseistä rokotusta

villasukat ja takkatuli, minttukaakao on auttanut.

Vierailija
10/10 |
12.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua väsyttää edelleen, vaikka olen yöllä nukkunut väh. 8 tuntia. Saatan nukkua puolentunnin-tunnin päiväunet lisäksi. edellispäivänä nukuin yöllä 12 h ja lisäksi tunnin päikkärit. Viluttaa. Vilutus on ohimenevää, eli lähinnä vilunväristyksiä. Kädet ja varpaat kyllä aivan kylmät. Lämpö korkeimillaan eilen 37. Tänään taas 36.7. Nää on kestäneet siis nyt kolme vuorokautta. Onko vielä normaalia? Johtuuko rokotteesta ja milloin pitäis mennä ohi?

ap

etkö huomaa oikeasti että sinulla on luulotauti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä