Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitohenkilökunta, lääkärit, poliisit yms.

Vierailija
22.11.2009 |

pystyvät syömään? Mulla menee ruokahalu jos nään televisiostakin jotain karmeaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sitä ajattleisi jatkuvasti ei todellakaan pystyisi syömään. t kätilö

Vierailija
2/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tarpeeksi nälkä, ei ensimmäisenä ajattele sitä haisevinta juoppoa jolla on kuset housussa, vaan lähinnä sitä, että jos en nyt syö, en ehkä ehdi syömään koko loppuvuoron aikana.

Kai niitä tilanteita itellekin tulee, että on yrjöt kurkussa kun joku poka haisee pahalle, mutta ei siinä SAMAAN AIKAAN kuitenkaan yleensä syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattiryhmiin mutta joudun työssäni kohtaamaan paljon vastenmielisiä asioita - täysipainoisesti kaikkiin aisteihin vetoavasti. ;) Se on kuitenkin vain työtä, joka tehdään - siinä se.

Kaikista ei vain ole kaikkiin ammatteihin. On vain hyvä, ap, jos tunnistat itsessäsi tuollaisen piirteen niin et suotta lähde edes kokeilemaan alaa, jolle et sovellu!

Vierailija
4/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisella laihiksella oleva medisiinari..... kauheuksia odotellessa.

Vierailija
5/5 |
22.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen kampaaja ja sellaisia rasvaisia hilsepäitä ja töhkäkorvia näkee välillä, että monelta menisi ruokahalut. Kädetkin haisee joskus semmoiselta sonnasta, että ei meinaan saippuallakaan lähteä se haju pois.

Mutta en minä sitä sitten sen enempää mieti, pesen kädet ja alan syödä. Vaikka tosiaan joskus on toisten korvantakusetkin sen näköisiä että :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän