^v-^v Pikku2 Joulukuu^v-^v
Kommentit (126)
Huomenta joulukuulle!! Tässä kuussa mulla olis nyt kaikille hyvä ehdotus; vedetään maailman paras joululahja itsellemme ja plussaudutaan kaikki! Voidaan koittaa ainakin ;)
Olis niin kivaa... eipä sitten muuta... Haha!Niin, että tiistaita vaan muillekin...
T. alfrida epätoivoinen kp27/38
P.s. Soffulle tosi paljon onnea ja tsemppiä clomikiertoon!!! :)
nyt ei tule kun alku viestistä näkyviin, ärsyttävää!!
.. eli viestini ei tullut näkyviin, en tiedä miksi =(
Soffulle siis kiitos uudesta pinosta, ja onnea tehostettuun yritykseen=)
Alfriida: joululahja lista on täällä aika samantyylinen, ensviikolla päästään sitten jännittäämään jo mitäs pukki tuo tullessaan... Vikkon päästä kp 28, ja vois hyvinkin olla että tärppäis. Nyt väsyttää aivan tajuttomasti sekä tissit arat ja vatsaa nipistelee... hmm, plussaako? =) i hope so
Hei RokkiMami! Kiva kuulla sustakin! plussatestin!
Mä teen kotona tänään töitä joten aikaa käydä täällä kurkkimassa teitä....=) Ja nyt taas vähän töiden kimppuun....
Soffuli kp 2 ja huomenna alkaa clomit =)
noi merkit tuossa otsikossa yrittää olla sydämensyke, joka tietysti ennustelee monia pieniä sydämensykkeitä tälle kuulle! =)
tuosta mun ekasta viestistä on jääny puolet pois ja näyttää tosi aoudolta tuo rokkimamille tarkotettu tekstikin.... yhtäkkiä tulee vaan sana plussata vai mikä nyt olikaan...
Yritän myöhemmin uudelleen kirjottaa viestin!
TOIMIIKO NYT?
Joulukuu!
Jeejee ja viimeisetkin ruuvit täällä tippuneet...
Kiitos uudesta pinosta Soffu ja tosiaankin olisipa kiva joululahja jos tässä kuussa plussan saisi. Lupaan ja vannon etten toivo yhtään pakettia jos näin käy :) !
Mutta siis niinkuin otsikko jo kertoo on minut vallannut täysi hulluus. Inhoan jo itseänikin kun koko ajatusmaailmani on niin sisäänpäin kääntynyttä, en voi ajatella mitään muuta kun jokaista kolotusta, onko-tämä-nyt-menkkaoire-vai-mikä, miksi-en-voi-jo-pahoin, ei-niitä-raskausoireita-kuulu ----- ja itken jo valmiiksi sitä että ne menkat alkaa taas kuitenkin ja miksi kaikki muut raskautuu niin helposti, ja ja ja ja Ihan paskaa! Miksi musta on tullut näin pakkomielteinen tämän asian kanssa? Miks ei vois vaan rennosti nauttia siitä mitä nyt on ja antaa muitten asioiden tapahtua jos tapahtuu. Hitto vie.
Anteeksi vuodatus mutta ahdistaa!
KesäEemeli 24/27-30 yk7 ja ei juuri mitään todellisia oireita mistään
Ihanaa joulun odotusta kaikille ja kiitos Soffulle uudesta pinosta.
Mä en kans toivo mitään muuta lahjaa jouluks ku plussan tohon testiin mikä tuol kaapis polttelee,vaik tääl vast odotellaan ovulaatio-oireita!;D No siis joo,oli pakko viel testata,et näyttää testi negaa ton km:n jälkeen,ni ostin samal tuplapakkauksen,ni on sit testi valmiina joulua varten.:)
Samanlainen hulluus täälläkin on varmasti tulossa kuin KesäEemelillä...et älä huoli,et oo ainoo!:) Toi tunne mullaki on jo,et miks kaikki muut on jo raskaana,mut mä en! Perkele! Tai olin,mut en sit enää....ja sehän ketuttaa ihan huolella!
Salsa08 11/30...ja toivoo niin hartaasti,et kierto olis palautunu,ja et olis mahdollisuus tärpätä täs kuus uudelleen!
KesäEemeli: Mä oon ihan yhtä sekasin kun sä! Saa nähä mitä sit käy, jos ei nyt tärppää ja tulee pidempi odotus, varmaan mies lähettää jo johonki pakkohoitoon =)
Edelleen lasken suurinpiirtein tunteja ensiviikkoon, että tuleeko menkat vai ei, ja saako siihen tikkuun jo lirutella =)
Olo on edelleen väsynyt, ja eihän siinä mitään jos on ns "lupa" olla väsy, mutta jos en ole raskaana niin prkl, mitäs sitte teen tän "nukun n.12 tuntia/vuorokausi" syndrooman kanssa ???
..tai no, on tässä vielä ihan liikaakin päiviä.
Kp 26 siis menossa ja jokainen vessakäynti on yhtä pelottava. Jännitys senkun nousee kun päästään viikonloppuun. Olen kovasti valmistaunut pettymykseen, mutta joku pieni optimistin jyvänen takaraivossa sanoo että jospa sittenkin.
No, tuntemuksia ei juuri ole. Tai jos jotain niin ennemmenkin siitä tädin tulemisesta kuin mistään muusta. Sellasta ajoittaista jomotusta alaselässä ja se ei yleensä ole tiennyt hyvää. Väsyttää kyllä joo mutta se on minulla kroonista tuon esikoisen huonojen unenlahjojen syystä. Muut oireet laitan mielikuvitukseni piikkiin.
Miltä Chocomumin oireet näyttää?
Mitäs muut??
Olen todennäköisesti pari päivää offline joten palaan kertomaan sunnuntaina (kp29) miten on käynyt. Alkuun ajattelin et silloin saisin jo testata, mutta en nyt tiedä uskallanko sittenkään jos nyt sinne asti edes pääsen. En halua nähdä negatiivistä tulosta. Katsellaan.
Mukavia pakkaspäiviä ja plussaisia tuulia!
KesäEemeli 26/27-30 yk7
KesäEemeli:
Mä jännitän täällä sun puolesta ihan hirveesti =) Oireet näyttää edelleen aika samalta; väsyttää kovasti ja nukkuminen ei asiaan auta yhtään... Nyt on pahat päivät sulla käsillä, itellä pari päivää vielä ennenkuin alan tosissaan jännäämään=/
Tuut sit sunnuntaina kertomaan, että olet selvinnyt niistä vessakäynneistä ehjänä ja maanantai-aamulla teet + testin, eikös niin. Ja mä tuun sitte tiistai aamulla perässä kertomaan ja keskiviikkona voidaan sitten rupatella tuolla odotuspuolella!!! =D =D =D Ja muiden odotan seuraavan vielä joulukuun puolella sinne!
kesäeemeli ja chocomum teillä tosiaan jännää! Toivotaan teille plussaa, mut tietenkään mä en sitte enempää voi asialle tehdä ;).
Mä oon nyt kp 29, laskeskelin että ens viikon la olis sitte tiukat paikat, silloin (vihdoinkin) taas tää kierto päässyt siihen 38 asti!!! Nyt ihan tava meinikiä kans mulla. Vähän rinnat kipeät yms... Mut tosiaan nää kolotukset on mitävainkolotuksia. Eli voi olla vaikka alkavaa flunssaa tai tädin tuloa... Nukkuminenkin mulle viimekierrossa maistui ja siitä olin jo ihan varma, että nyt... mut eipä sitte ollutkaan...
Nyt kyllä ainakin on peittoja heiluteltu siihen malliin, että jos en tuu raskaaks, ni johan on kumma!!!no, ens lauantaina se kumma sitte ilmeisesti on!!
Hohhoijaa. mä kans aika bimbo näitten tuntemusten kanssa, enpä viitti edes miehelle kauheasti puhua; sillä "menis hermot tällaiseen akkailuun"!!! Hehehe...
No loppuviikosta en mäkään kerkeä tänne, kun on niitä pikkujouluja oikein monin kappalein... Hyvä niin, menee aika vähän jossain muualla!
Kesäeemeli ja chocomum, tulkaahan sitten kertomaan kuulumisia!!Muille hyvää loppuviikkoa!!
T. Alfrida kp29/38 yk 7
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikkille!!
Täällä mennään samoissa jännittävissä tunnelmissa kuin viimeksi.
Kp 29 ja tätiä ei ole näkynyt vielä, mutta eihän sen välttämättä olisikaan vielä pitänyt näkyä. Kierto 27-30 päivää ja siis vain kerran, viimeksi, kierto oli tuon 27 ja muuten ollut 30. Tosi vaikea sanoa mistään oireista. Pari päivää olen ollut monta kertaa varmaa että menkat alkaa ja ihan kusisukassa mennyt vessaan mutta ei sitten vielä mitään ole tullutkaan.
Raskausoireita en tunnista. Paljon enemmän olen niitä huomannut aikaisemmissa kierroissa jotka eivät ole raskauteen johtaneet:)
Enkä nyt yhtään vielä tiedä siitä testaamisestakaan. Pitäisikö jo huomenna (siis jos ei täti kurvaa paikalle) vai odotella vielä. Pelottaa se testinteko jotenkin käsittämättömän paljon.
Siinä taas pitkä sepustus omaa napaa.
Mitä muille kuuluu??!!
KesäEemeli 29/27-30 yk7
Jännittää niin paljon KesäEemelin puolesta!:) Toivottavasti tulee plussa! Ja etköhän sä sen testin jo huomenna voi tehdä!:)
Itellä näyttäis olevan tärppipäivät käsillä. Ja nyt onneks mieskin sitä mieltä,et antaa mennä vaan,ettei siis odotella mitään menkkoja!:) Ite vaan puhunu aiheesta liikaa,ni sil sit palanu käämit ja ollu niin sitä mieltä,et odotetaan ne menkat...et hän ei halua "yrittää",inhoaa sitä termiä jostain syystä! Eli täällä siis vaan rakastellaan!;) Jeps...eli ihanaa arkea tänne taas pitkästä aikaa!:) Toivottavasti tärppäis niin helposti,ku keskenmenon jälkeen ilmeisesti pitäs tapahtua helposti.:)
Mitäs muille? Käyn tääl joka päivä monta kertaa kurkkimassa,et joko jotain uutisia jollain kerrottavana!:)
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
Salsa08 15/30 yk2
Voi hyvänen aika tuota KesäEemeliä! Jännät paikat! Eihän oo täti päässyt kurvaa vielä paikalle? Tärppionnea!!!
Salsalle pupuiluintoa!
Mikäs siellä Alfridan tilanne on?
Täällä edelleen alkukiertoa. Ovis ens viikonloppuna vasta. Plaah, mä vihaan tätä kohtaa kierrosta. Ei auta ku keskittyä töihin ens viikolla ni kuluu jotenki tää aika.
Meillä tilttas perjantiana konekin. Onneks on tää kannettava. Mur!
Mutta mukavaa alkavaa viikkoa! Kyllä se minäkin täällä käyn vaikak oma kierto on taas niiiiin tylsässä vaiheessa. Vikan clomin nyt otin tästä kierrosta tänään. Saa nähdä saanko synttärilahjaksi plussan kuun lopussa. =)
Soffu kp 7/28 yk 17
Mä menin nyt tänään tekemään sen testin ja eihän sinne mitään ilmaantunu =) KP on tänään siis 26 ja toiveekkaana ihmisenä ajattelin, että jos oisin raskaana ja josko se "voi tehdä 4 päivää ennen" pitäis kutinsä... Nooh, jompikumpi oletus on selkeästi väärä!
Oikeastaa odotinkin sitä, eli pettymystä ei tullut... Mutta jos kummiskin.. Jännät päivät =)Jos ei tiistaina menkat ala, niin keskiviikko aamu alkaa testauksella...
Joko KesäEemeli on rohjennut testiä tekemään?
Maanantaita vaan kaikille! Täältä rintamalta ei mitään uutta. Viikonloppu meni hurjasti juhliessa, pukkas pikkujoulua peräjälkeen ja sitten vielä piti kukkua eilen ja katsoa niitä juhlia telkkarista, joten nyt tässä päiväunia odotellessa... Mulla täti kurvaa paikalle sunnuntaina tai sitten ens viikolla. Kuitenkin ajattelin, et olen vielä "jäätyyni" enkä testaa ennen kuin ens viikon puolivälissä!! Oireita on jonkin verran, mutta esim. eilinen lievä pahoinvointi voi kyllä johtua jostain AIVAN MUUSTA kuin raskaudesta... ;) Päätin nimittäin juhlia nyt oikein olan takaa, kun olisin niin "alussa", et nyt sitte jaksaa olla vaikka 9kk ilman... :)Ajoittain ollut vähän menkkamaisia tuntemuksia, mut kaikki muu on vähän epäselvää. Jos tässä kierrossa en raskaudu, harkitsen ovistikkuja... Huh. Tässä kuussa nimittäin kävi silleen tosi oudosti, että laskujen mukaan olis ovis ollut viikkoa aiemmin, kuin itse ovisoireet, joten piti sitte "pupuilla" oikein urakalla... Ja vähän sama kuin salsalla, niin mullakaan ei mies kestä yhtään tota "yritys" sanaa. Pasmat menee silläkin sekaisin siitä. ;)
Noh, olipas vuodatus... Kuis kesäeemelillä?? toivottavasti se öklöttävä täti pysyis poissa!!! Tsemppiä sinne joka tapauksessa... Ja chokomum, toivotan siis tietty sulle samaa... Täti pysyköön poissa. Ja sitte mä voisin tulla perässä ilman tätiä ja sitten kaikki muutkin... ? onnistuukohan??
Noh, koitetaan jaksaa... vaikka tää hermoja vähän syökin...
Missäs muuten milli-vanilli on??
uutta viikkoa siis kaikille...
Alfrida kp 32/38 yk7
On tää vaan niin peestä!
Chocomum, jaan tuskasi, tein tänään (kp 30) aamulla negatestin :(
Jännitti ihan järkyttävästi ja tiirasin sitä tikkua joka kulmasta kirkkaan valon alla eikä siinä mitään näkynyt.
Noh, tätiä ei vielä ole näkynyt mutta vielähän tuo ehtii tulla. Toki tässä vielä pieni toivonjyvänen elää, monihan on testannut plussan vasta kun menkat on useamman päivän myöhässä. Toisaalta ne menkat voi tulla myöhässä ihan vaan tän järkyttävän stressauksenkin takia. Kaikki siis mahdollista vielä. Ärsyttää tuplasti jos kierto venyy nyt pitkäksi.
Pöh, tylsä päivän aloitus.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja plussaista viikkoa!!
KesäEemeli kp 30/27-30 eikä merkkiäkään MISTÄÄN
Kesäeemeli... Toisaalta jos täti ei vielä oo tullut, ei peliä oo vielä menetetty!!! Ja mä ainakin plussasin ekan kanssa vasta kahden vkon päästä. Aikaisemmat testit näytti negaa... Mut toi stressi juttu on kanssa niin totta varmaan! Mä saan kans menkat "siirrettyä" pikku stressillä ihan helposti... TOivotaan vielä kuitenkin ettei se täti tuu ja tsemppiä anyway päivään kesäeemeli!!!!
Alfrida...
Äkkiseltään en bongannut kuin yhden tutun nimimerkin, Soffun. Harmi että olet vielä täällä :( Mut toivottavasti siirryt pian o-puolelle clomien voimalla :)
Täällä ollaan edelleen yhdessä palassa, menossa 41+1 ja olo tuskainen ja väsynyt. Hyvällä säkällä huomenna pääsen käynnistykseen jos ei sitä ennen ala tapahtumaan... Supistelee kiitettävästi mutta tovin kestettyään lopahtavat.
Paljon plussatuulia koko pinolle :)
RokkiMami