^v-^v Pikku2 Joulukuu^v-^v
Kommentit (126)
Sain tänään parhaimman mahollisen uuden vuoden lahjan eli heikon positiivisen kp 31.Mutta valitettavasti en uskalla iloita,koska mokasin eilen ja otin migreenilääkkeen.Varmistin asian terveysasemalta,ja sielä sanottiin että lääke saattaa heikentää alkion elinmahdollisuuksia.Olin tehnyt vastaikään neg.testin eikä lääkepaketissa mainittu asiasta!Miten voi olla mahollista,ettei sitä ole mainittu?!
Raskausoireita on herkempi mieliala ja ajoittainen lievä heikotus..Nyt vaan kädet ristiin ja odottelemaan varhaisraskauden ultraa,josko sydänlyöntejä löytyy..
kp 30/29-33
Olen jo vähän aikaa seuraillut keskusteluanne. On tainnut väki vähän vähentyä (hyvä niin ja Onnea plussanneille), joten mahtuisiko yksi uusi piinailija joukkoon?
Eli ihana esikoistytömme on 2v7kk vanha ja ihana uusi vauveli olisi toiveissa, haaveissa ja unelmissa :-) Multa otettiin hormonikierukka pois lokakuussa ja nyt on menossa yk2 (kp9/31-33) Ostin jo tähän kiertoon ovistikkuja kun en yhtään tiedä millon se tapahtuu, vai tapahtuuko. Ens viikolla siis ohjelmassa sen testailua ja peittojen heilutusta :-)
Mutta palailen paremmalla ajalla. Tyttö vaatii kaikkea koko ajan tossa vieressä..
Paljon Onnea plussasta Aamuntytär!
Ikävää että joudut nyt pähkäilemään tuota migreenilääkettä - En osaa sanoa mitään miten se saattaa vaikuttaa. Koita olla kuitenkin miettimättä sitä liikaa ja iloitse onnellisesta asiasta!! Tarrasukkia matkaan!
Joulukuu on ollu oikein superplussakuu, puolet porukasta siirtynyt odotus puolelle! Hienoa!
Tervetuloa Inkku!! Kiva että tulee uusia, muuten kuihtuu koko pino. Lisääkin saa tulla :) !
Voin päivittää esittelylistan ja tehdä tammikuun pinon viikonloppuna. Laita Inkku itsestäsi vielä esittelytiedot.
Vuosi vaihtui, skúmppaa ja muutakin tuli juotua koska olen jotenkin aivan varma että raskaana en ole. Kp24 tänään eikä mitään merkkejä raskaudesta. Jos raskaana olisin niin uskon että sen jo jotenkin tuntisin. Tylsää :(
Mukavaa alkanutta vuotta!
KesäEemeki 24/27-32 yk8
Nimimerkki: Inkku82
Iät: minä 28, mies 32
esikoinen tyttö 05/07
yritys aloitettu 12/09
Ainakaan ei ole kuukautiset ilmestyneet ja lääke oli lyhytvaikutteinen,joten luulis,että pahin olis jo tapahtunut..Haen tänään varmistustestin,josko tulos olis vahvistunut.Jäin miettimään,että oliskohan sen lääkkeen kanssa kumminkin niin,että noin pieni,yhden pillerin annostus ei olis kovin vakavaa..
Hyvää uutta vuotta kaikille!
Kiitos onniteluista. Täs viel sulatellaan. Vähän jännittää/pelottaa ku heti tärppäs km:n jälkeen. Toivottavasti toista ei tarvi kokea! Mut aamupahoinvointi kertoo,et jotain tapahtuu!:)
Oikein mukavaa uutta vuotta kaikille...ja kaikki plussaatte sitten ens vuonna eikö!:) Sitä ainakin toivon tosi paljon!:)
Salsa08 rv 4+5(kai)