Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^v-^v Pikku2 Joulukuu^v-^v

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullu vielä plussaa. Olis pitäny kuunnella vaistoa ja jättää tekemättä. No seuraavaks jouluaattona,jos ei sit menkat ala sitä ennen. Oireet ei oo kadonnu eikä menkat viel alkanu,ni toivoa on tietty viel jäljellä!:)

Nyt syömään ku TAAS kauhea nälkä...söin jo yöl kaks välipalaa ja taas kurnii maha!!! Pelottaa jo valmiiks tulevat kilot!:S

Salsa08 kp 30/30...tai jotain sinnepäin?!?

Vierailija
82/126 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se plussa vaan antaa odottaa itseään. Onhan täällä niin käynyt monelle muullekkin!

Vitsit, mä selailin noita Alfridan viimesiä viestejä läpi ja samantapaisia oireita on kyllä täälläkin. Aloin tässä miettiä kuiteski kun niin monella on tullu plussa vasta myöhemmin eikä ainakaan etuajassa (meinaan niitä testejä jotka väittää näyttävänsä 4 päivää ennen) niin jospa itekki jättäs testaamisen kuitenki vasta sinne synttäriaamuun eli 29.12 kun ei se jouluaattona kuitenkaan näytä kun on vasta kp 25/28... hmmm...

Kattelin tossa jo laskettua aikaa ja laskin että se mnee syyskuun loppuun mutta onkin jo 6.9 jos nyt plussaan. Pitää varmaan sovitella lomia uudestaan.

No mutta nyt muumit pyörimään pojalle ja siivoomaan sen vaatekaappi-> oli nimittäin ottanu kaikki vaatteet sieltä pois....

Soffu kp 21/28 (ja tissikipu, nenän tukkosuus ja myöskin yölliset nälkäkohtaukset)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foolihappoa saa Multitabsista.Syön sitä aina,kun siinä on kaikkia tarvitsemiamme vitamiineja sopivassa suhteessa toisiinsa.Vitamiinien saannin suhdekin vaikuttaa.ESim. jos saa jotain liikaa tai liian vähän se vaikuttaa jollakin tavalla muihinkin.

Multitabsia voi syödä aina,koska siitä ei saa niin paljon esim. d-vitamiinia,että sitä kertyisi elimistöön.Raskausajasta en osaa siinä mielessä sanoa,että saako siitä liikaa A-vitamiinia,koska tuossa tabletissa on 45%päivätarpeesta.Toisaalta jos ei syö mitään maksaa tms.niin tuskin.

Mutta yleensä ottaen suomalaiset saa d-vitamiinia liian vähän ja monet varmasti montaa muutakin vitamiinia.Esim. B-vitamiinien puute aiheuttaa uupumusta ja masennusta.

Pitäs varmaan hankkia taas raskaustestejä.Tein kaikki taas..:)

Vierailija
84/126 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan tosiaan,et näyttäis myöhemmin. Tein sen testin viel sil Clear Bluen testillä ja senhän pitäs olla herkkä. Esikoisesta tuli selkeä plussa kp 30/30...mut sitä ennen olikin vähän säännöllisempi toi kierto. Nyt esikoisen syntymän jälkeen ehti tulla kolmet menkat, eka kierto oli 37 ja toinen 34...ja sit olin raskaana ja siitäki näytti plussaa vast 41/30? Et tiiä nyt sit mis mennään. Mitään tietoa ei siis oo kierrosta nytkään,ku menkkoja ei maltettu odottaa ton km:n jälkeen. Mut juu toivo elää!:) Ja toivottavasti ei tuu toista km:a,jos sit onki raskaana!!:( Oireet kyl puhuis sen puolesta,mut saapa nähdä.

Vierailija
85/126 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi raskausmultitabs on siinä mielessä hyvä kun siinä ei oo tota a:ta. Ja kun mä syön tuota multitabsia niin en siis silloin ota erikseen foolihappoa. Eihän noista vesiliukosista vitskuista oo mitään haittaa kun ylimääräset liukanee pois elimistöstä muun kuona-aineen mukana. Ja tableteistahan elimistö pystyy käyttää vaan 20% kun eivät ole luonnollisia.

Siis mä kävin äsken kaupassa ja makkaraosastolla oli tulla oksennus. Oli niiiiin kamala haju! En oo kyllä ennen tuntenu makkaroista mitään etovaa oloa. =)

Soffu, joka ei tiedä millon testais....hmmm...

Vierailija
86/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi,

Maanantai taas. Oli niin tapahtumarikas viikonloppu ettei ole edes tänne ehtinyt..

Jännitys siis jaktkuu Salsan ja Soffun kohdalla. Hitsi vieköön, toi on niiiiin piinaavaa aikaa!! Tulettehan sitten myös joulun aikaan tänne raportoimaan! Tai en kyllä tiedä kuinka itse joulunpyhinä koneelle pääsen kun lähdemme reissuun mutta joka tapauksessa, teen parhaani että pääsen edes tsekkaamaan tapahtumat.

Soffulle vielä niistä Clomeista: Olen kuullut et niistä voisi tulla "vaihdevuosi-oireita" sivuvaikutuksena, mitä ne ikinä sitten pitääkään sisällään. Ja jollakin Clomit ovat kypsyttäneet useammankin munarakkulan kierron aikana joten monkikkoraskauden mahdollisuus voisi kai kasvaa? Mitä jos sullakin olisi siellä pari tuloillaan :)) ?

Vitamiinejä (Multivita sis. mm foolihappoa ja d-vitamiiniä)) minkäkin syön purkista, olen syönyt heti kun yritys kauan sitten alkoi ja nyt alkaa olla purkki jo tyhjä! Mutta terveenä olen koko syksyn pysynyt :) Ehkä vitaamineillä on ollut osuutta asiaan.

ON: Oviksen tikutus alkoi tänään kp13 ja pupuilua pitäisi nyt alkuviikosta jaksaa harrastaa. Hyvä jos ovis ehtisi ennen joulua tapahtua niin ei tarvisi reissunpäällä alkaa peittoa heiluttelemaan. Nuo nukkumisjärjestelyt kun eivät ole niin visusti oven taakse järjestetty ;)

Mitähän muuta.. en nyt muista enää. Lisää siis ehkä myöhemmin :)

Voikaahan paksusti!

KesäEemeli 13/27-32 yk8

Vierailija
87/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvinnut tehdä edes testiä. Menkat alkoi kerta heitolla lauanatai aamuna :(. Ehkä parempi niin ei tarvinnut arvailla koko viikonloppua. Luulen, että meillä taisi vähän ajoitus mennä mönkään.. No yllättävää kyllä en ollutkaan aivan niin pettynyt kuin luulin ja asiaa varmaan auttoi, kun oli niin paljon tekemistä koko viikonlopun.

Uusi yritys olisi sitten uudenvuoden jälkeen. Saas nähdä kuinka kauan jaksaa yrittää...

Toivottavasti muilla olisi tullut plussia!

Juuliska 3/27-29 yk4 (hieman apeana)

Vierailija
88/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuliska: Voi ei, toi on niin tylsää!!!!

Anna tulla itkut ja mökötykset. Muutaman päivän päästä se taas helpottaa ja uusi yrityskin alkaa maistumaan. Nimim. Kokemusta on!

Mä en osannutkaan päivittää uusia esittelyihin (Juuliska ja Jonttu82) ja plussanneita (Chocomum ja Alfrida - oliko muita?) omaan listaansa. Onnistuuko se vaan Soffulta kun olet ton esittelyn tehnyt vai olenko vaan tyhmä :) ?

Vierailija
89/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Juuliska!:( Stemppiä uuteen kiertoon!

Tääl edelleen piinaillaan...menkat ei oo alkanu,en nyt oikeen tiedä mikä tunne nyt on...siis et alkaako menkat vai oonko raskaana. No jano vaivaa ja vessas saa rampata ja edelleen on rinnat vähän arat. Alavatsal ei mitään kauheita tuntemuksia. Alaselkää on välil jomotellu jo pidemmän aikaa. Et saapa nyt sit nähdä kummin käy. Toivottavasti sais ihanaakin ihanamman joululahjan!:) Mut juu tuun raportoimaan heti,kun on jotain raportoitavaa.

Väsymys painaa ja kauhulla odotan töihin paluuta,johon jäljellä enää 1kk!:( Käytiin tänään töissä kääntymässä työkavereiden kanssa(2muutakin työkaveria kotona hoitovapaalla:),ni ei kyl kauheesti houkutellu! Ihana p:n haju kantautu melkeen ovelle asti!:D Vanhainkodissa oon siis töissä! No ei auta,ku asennoitua oikein ja nauttia nyt tästä joulusta täysillä ja toivoa,että ens joulukin on mahdollista viettää kotona!:)

KesäEemeli: Ei varmaan voi muutaku Soffu päivittää ton esittelyn,ku ei voi muiden tekstejä kuitenkaan muokata. Et oo tyhmä!:)

Salsa08 kp 31/30 yk 2

Vierailija
90/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin ton esittelykohdan. Tulihan sinne taas uusia kohtia. KesäEemeli: plussanneita vielä noiden lisäksi mukula =) Käsittääkseni se menee niine ttä vain omia viestejä saa muokata.

Salsa: No voi jestas, kylläpäs siinä nyt kestää. Tulis jo joku vastaus. Millon aattelit testaa uusiksi. Mutta noiden sun kp:n mukaan sulla pitäs tänään alkaa menkat että eihän ne vielä oo myöhäs. Toivottavasti ei ala! Meinaatko huomenna testaa vai vasta myöhemmin? Tsemppiä!

Juuliska: Voi peese sentään! No jaksuja ja kovasti tsemppiä uuteen kiertoon! bdbdbdbdbd

6 meitä nyt taitaa olla aktiivista täällä jos tuo Alfridakin täältä siirtyy kokonaan odottajiin. =) Mutta tuuhan kertoo välillä kuulumisia jos vielä täällä käyt, Alfis!

ON: Tissikipu jatkuu ja nenän tukkosuus. Lisäks tänään on nippaillu oikein kunnolla alavatsaa. En tiiä mistä se johtuu.... Täytyy vielä malttaa mieli. Viikko periaattees olis vielä odotettavaa. Kuinka tääa ika menee niin hitaasti? Ja kyllä tiputaan taas korkeelta jos menkat alkaa. Nyt on ollu kyllä niin sellanen fiilis et raskaana oon. Katotaan vaan ni parin päivän sisään hävii kaikki oireet. Piruvie jos niin käy!

Soffu kp 22/28

Vierailija
91/126 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt on koko illan nippaillu ja vihlonu tota alavatsaa. Joko siellä kohtu kasvaa tai sitten mulla on toinen ovis varmaan sitten clomien ansiosta. Lisäksi söin seiskalta päivällisen ja puol ysi oli jo nälkä. Nyt en oo kuiteskaan syöny mitään ja ku nälkä kasvaa niin tulee koko ajan etovampi olo. ja vielä kaiken päälle maha ollu sekasin nyt kolme päivää.

No aattelin nyt listaa näitä mun hassuja oireita tänne ni joku voi sitten kattella täältä ensioireita jos vaikka olisin raskaana, ihan niin kun mäkin teen-> etsin muiden jotka on plussannu, vanhoja viestejä ja oireita sieltä. Joo, ehkä oon sekoomassa! =D Pitää varmaan lähtee nukkumaan...=DDD Vitsit ku nippailee ihan hirveesti! Voi kun tää nyt olis jo sitä....

Vierailija
92/126 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas Soffu! Kyllä toi alkaa kuulostaa todella lupaavalle ja kun noin kauan olette jo yrittäneet, uskon että aika hyvin tunnet kroppasi!

Ja kun oireet tuntuu olevan noin voimakkaat niin edelleen peräänkuulutan että jos siellä onkin kaksi ;) Hihiii.. Peukut pystyyn ja malttia kuitenkin matkaan!

Mä testailin itselleni ovisplussan juuri eli illalla hommiin! Jee, että saadaan tämä "alta pois" ennen joulua ja sitten voi taas jättää tulevan korkeamman käsiin. Vaikka ei tämä ovisplussa vielä mitään lupaa. Tämä on nyt kolmas kierto jossa ovista testaan ja kahdessa aikaisemmassa olen myös plussan saanut, peittoa heilutettu eikä silti mitään ole tapahtunut. On kuitenkin helpottavaa tietää että ovuloin ja että seksiä on edes yritetty oikeaaikaisesti harrastaa.

No jaa, mukavaa päivää kaikille ja onnellista (joulun) odotusta ;) !

KesäEemeli kp14/27-32 yk8

Vierailija
93/126 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffu: Niin mä ajattelin kans,et se eilinen oli kp30/30...no ei alkanu menkat ainakaan viel eilen!:) Jihuu! Testailla ajattelin kuitenki vasta torstaina...jos sittenkään ei oo viel menkat alkanu. Ei ton keskenmenon jälkeen oikeen tiiä mis mennään ja sitä ennenki oli kierto aikast epäsäännöllinen. Mut toi 30päivää on ollu se normaali. Eilen illal tuntu sellast lähes huomaamatonta menkkamaista tuntemusta alavatsalla ja yöllä ku nousin tyttöstä hyssyttelee,ni tuntu sellasii pienii vihlasuja alavatsala...toivoa siis on!:)

Mut oikein mahtavaa joulua kaikille ja koittakaahan muutkin rentoutua oikein hyvin,ni jos sit siirryttäis kaikki pian tonne odotuspuolelle!:)

Salsa08 kp31/30

Vierailija
94/126 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kyllä mä täälläkin vielä luen, koska mua jännittää siis NIIN PALJON TEIDÄN PUOLESTA SOFFU ja SAlSA!!! Olis tosi kivaa jos nyt tulis plussaa ja soffu; kuulostaa kyllä tosi "kivoilta" noi sun oireet!! Aika samanlaisia kun mullakin vasta just. Ja mä kyllä luulin, et olin tullut hulluks;)

Hyvä Kesäeemeli! Ootteko vielä kotona vai jo anopilla?? Heh tsemppiä sulle kans!!

Mä sain jo neuvola ajan ja oon vähän niinku et TÄH!? Asuin ekan raskauden kanssa ulkomailla ja siellä eka käynti lääkärillä oli vasta viikolla 12 tai jotain. Sitä olikin ihan hirveetä odottaa! Mut nyt siis ihan jees, jos asia sitte vähän konkretisoituis. Mut eipä tästä nyt enempää!

HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA (paitsi makkareissa ;) ) ja paljon plussa tuulia ja tarrasukkia... Tulkaa mukaan odotuspuolelle pian!!

Jouluhöperö Alfrida 5+2

Vierailija
95/126 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy pitää itsensä kiireisenä niin ei ehdi kauheesti pohtia raskautumista ja tää viikko menis nopeesti. Tänään onneks ollu paljon puuhaa.

KesäEemeli: Tosiaan jos siellä kaksoset olis ni huh huh! Mutta otetaan mitä tulee ja kadutaan jälkeenpäin! No uskoisin että sekin olis lopulta lottovoitto vaikka ekat vuodet on rankkoja. Mutta eipäs mennä vielä niin pitkälle. =) No sitten vaan peittojen heilutukseen siellä päässä! Mä annan sulle sitte nää loppuclomit jos plussaan. ;-D Ne vissiin on aika tehokkaita jos se homma on kiinni jostain ovulaatio-ongelmista tms.... =)

Salsa: Mikä tilanne? Eihän vaan...? Ei, ei ne saa alkaa! Plussaa kehiin jouluaaton kunniaksi!

Jee, hyvä Alfrida! Kiva kun oot vielä täällä

Vierailija
96/126 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tätiä näkyny!:) Tänään apteekkiin ja huomenna testaamaan!:) Jännittää ihan kauheesti. Oireet voimistunu,ja tänään teki tosi pahaa vaihtaa esikoisen kakkavaippa,ykkäilin vaan koko aika!:D Toivottavasti olis sitä itseään!

Tuun huomen kertomaan uutisia...toivottavasti hyviä sellaisia.

OIKEIN RAUHALLISTA JA IHANAA JOULUA KAIKILLE! JA PALJON PLUSSATUULIA JA TARRASUKKIA!:)

Vierailija
97/126 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaika tietoja niitä odottaville!:) Kävin eilen ostaa 4testiä ja varoiks myös siteitä,jos kuitenki täti kurvaa paikalle!;) No en malttanu odottaa tähän aamuun,vaan testasin jo illalla...roskishaamu oli illan tulos,vessas olin käyny sitä ennen varmaan 2tuntia ennen. No tänään aamulla uus testi ja haamuplussa!:) Ihan aikanaan. No en kyl viitti täst kauheesti hehkuttaa...toivotaan nyt et vahvistuu tuo plussa ja pysyy pikkuinen matkassa!

Nyt rauhoitutaan joulun viettoon!:) Paljon plussa tuulia kaikille! Ja oikein ihanaa joulua!

P.S.Mites Soffu? Vieläkö oireita on? Millos meinaat testata?:)

Salsa08 rv4+???

Vierailija
98/126 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea jos haamu pitää paikkansa!

Minkälainen se haamu oikein oli? Itse sain nyt kp 23 erittäin vähän näyvän viivan,mutta se taitaa vaa olla se "viivanaikka".Harmi etten tarkistanut ensin näkyikö se viiva siinä ennen testaamista.

Rauhaisaa joulua kaikille!

Vierailija
99/126 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan hailakka sillon testiajan sisään...en edes tiiä näkeekö sitä kukaan muu ku minä!;D Mut sit testiajan jälkeen se oli paljon selkeämpi,toiselta reunalta vähän tummempi. Mut en viel ajattele siitä juuri mitään. Odotellaan...testailen uudestaan vaik sunnuntaina.

Salsa08 kp34/30? tai rv3-4??? En yhtään tiiä missä mennään

Vierailija
100/126 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pätkii tää miniläppärin näppäiistö ja jättää jatkuvasti kirjaimia pois..en tykkää..

Piti kirjoittaa että viivanpaikka näkyi,mutta tein uuden testin aamulla eikä kuivassa testissä näkynyt sitä viivanpaikkaa.Nyt aamulla taas näky sellainen tuskin silmin nähtävä varmaanki väritön viiva.Saitko tuon oman haamusi siis ennenku tädin piti tulla vai vasta sen jälkeen?Mulla vasta kp 24/29-33