Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^v-^v Pikku2 Joulukuu^v-^v

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottelin ekan kerran marraskuun pinoon, ja nyt toisen kerran tänne. Ahkera siis olen ollut.. =P

Toisesta lapsesta yhä kuumeilen, ja kuume on niin valtava, että ei tiedä miten päin olis. Taas ois kierto siinä vaiheessa, että oireita löytyy ihan urakalla, jos niitä tutkis, joten ehkä parempi olla tutkimatta, ettei tuu pettymystä ensiviikolla. :(

Meiltä ei onneks juuri kukaan oo toisesta lapsesta mitään kysellyt. Monet tietävät silti, että ensimmäinenkin tuli vasta usean keskenmenon jälkeen, joten ehkä ovat vaan viksuja ja pitävät naamansa ummessa. Lähipiiriin on tulossa ainakin 13 vauvaa ensivuoden puolella, ja just pari päivää sitten kuulin taaaaas vauvauutisia. Ja monella niistä esikoinen on samaa ikää meidän lapsen kanssa.

Itse taas olen melkein varma, että en ole niin onnellisten tähtien alla syntynyt, että seuraava alkava raskaus sujuisi loppuun asti. Jotenkin otan myös kavereiden raskausilmoitukset rv5 vastaan niin, että "toivottavasti sujuu hyvin", enkä osaa vielä noin pienillä viikoilla onnitella tulevasta perheenlisäyksestä. Toivottavasti joku ymmärtää mitä tarkoitan. :)

Jep, mutta nyt taas muihin hommiin.

jonttu 20/25-27 yk4

Vierailija
42/126 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä piina jatkuu! Ei oo täti tullut - ainakaan vielä! On kyllä tosi omituinen olo ja rinnat vähän kans oudot, mut mikään oire ei kyllä ole jatkuva, vaan vaihtelee... Myös lievää outoa oloa on. Ei mitään pahoinvointia, mut jotain ... levottomuutta??

Noh, jännään ekaa kertaa oikein kunnolla!! Aion kuitenkin katsoa "rauhassa" maanantaihin tai tiistaihin ennenkuin mitään testejä aion tehdä!! Olis kyllä jo aika raskautua!!! :)

Tää oli nyt tällainen omaan napaan... Ajatukset ei oikein jännitykseltä pysy normaalina... Eli varmaan täti kohta tulee!!!

Jeps. aflrida kp 38/38 yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tullu muutoksia...oon ihan ihmeissäni. Eilen mittailin verenpaineita ja oli n.116/63 ja pulssi 55,no tänään mittailin uudestaan mielenkiinnosta ja paineet kohonneet samaiten pulssi joka tänään 77! Alkaa toivo herää...:) Verenpaineet nimittän olivat aina vähän koholla ja samaten tos kesken menneessä. Tänään myös väsyttänyt tosi paljon ja vatsaa alkanu turvottaa ihan tuhottomasti,ihan ku olis raskaana jollain 5kuulla! No täytynee ainaki viikko viel odotella ja ajattelin tonne jouluaattoon yrittää odotella!:) Saa nähdä kykenenkö!;D

Salsa08 kp 22/30 yk2

Vierailija
44/126 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää näköjään kirjautu tol vanhal käyttiksel sisään,mitä ei joskus tehny ni loin uuden tunnuksen...eli Salsa9 ja Salsa08...sama tyyppi siis!:)

Vierailija
45/126 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tätä viestiketjua taaksepäin ja olinkin jo onnitellut chokomumia vähän niinkuin etuajassa, mutta siis ONNEA CHOCOMUM plussasta!!

Täällä ei tätiä ole vielä näkynyt ja mieskin jo vähän ihmettelee... Lisäks pikkujutut itkettää. Tosin olen kyllä aikamoinen itkupilli muutenkin!!! Edelleen menkkamaisia tunteita ja tissikipua. En osaa yhtään sanoa et onko plussaa vai negaa, mut en kyllä vielä viitti testatakkaan! Jos täti ei oo tullut tiistaihin mennessä, niin voisin alkaa miettii!! Onneks ei oo yhtään testiä kotona, joten helpottuu tää silleen!!Eli sellasta tänne!

Muille onnea oviksen kalasteluun ja pupuiluun sitten kun sen aika on ja jo plussanneille tarrasukkia pirusti matkaan!!!

Alfrida kp 39/38 yk7

Vierailija
46/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että Alfrida, mä niin jaan tuskasi! Noi on pitkiä päiviä odottaa! Toivottavasti sä saisit tälle kierrolle onnellisen lopun!

Mitä muille piinailijoille?

Tänne ei mitään. Maanantai aamu ja väsyttää. Taas uusi viikko edessä. Vaikka hoitovapaalla olenkin ja viikonloppu ei paljon eroa arkipäivistä niin kyllä se maanantai silti aina tuntuu yhtä tylsälle. Alkukierto myös on tylsää mutta toisaalta ihanan stressitöntä aikaa. Ei tarvitse ihan koko ajan miettiä kehoaan ja pelätä vessakäyntejä. Koitan nauttia nyt tästä vuorostani.

Kirjoitelkaahan tuntemuksianne!

KesäEemeli 6/27-32 yk 8

Vierailija
47/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan siis kaikille! Ja piina jatkuu yhä. Täti ei oo tullut, tissikipu kovenee, ja mennä päräytin tänään sittenkin "omista kielloista huolimatta" ostamaan sen testin!Olis vaan pitänyt uskoa, ettei se mitään näytä!!! Eli nega tuli. Mut sitten kun mä (epätoivoissani) tutkiskelin ja pyörittelin, niin ehkä siinä jotain hailakkaa näkyi!????? En siis nyt tiedä! Ehkä tää on taas tää, kun on joku mega pitkä kierto, niin plussan saaminen kestää?? Niinkuin ekalla kerralla. Luulen kuitenkin, että ehkä siinä viivaa oli hieman... Noh, olis pitänyt malttaa ja odottaa vielä pari kolme päivää ennen testiä! Nyt odotan ihan kunnolla seuraavaan testiin, mikäli täti ei ryntää paikalle!! Epäilen kyllä vähän sitäkin!!!

Eli tämmöstä täällä!

Kesäeemeli, tajuan tosi hyvin ton vaiheen kierrosta kans! Se onkin tavallaan kierron viisain aika, koska silloin saa olla just rauhassa ;) Mä ainakin nyt oon ihan villinä ja juoksen vessassa koko ajan!! Mut näin siis täällä. Mites muilla??

Hormoonihäiriöinen alfrida kp40/38 yk7

Vierailija
48/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niiin jännittävälle :) Ai että, mulla on sellanen fiilis et nyt sinne suuntaan tärppäs. Vitsit että muakin jännittää. Tsemppiä!

Vierailija
49/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä paiskittiin viikonloppu töitä joten nyt on pari vapaapäivää. Ihanaa!

LISBET: Moi moi moi, säkin oot jo niiiiin pitkällä! ja minä edelleen täällä. Mukava kuulla että moni käy täällä "katsomassa mua" vielä kuitenkin. Olen kovin otaettu! Tsemppiä loppuraskauteen! Tulehan sitten tänne taas kuumeilemaan meidän kanssa sitä kolmosta. Tänen pikkukakkosiisn vaan, ei kait sillä oo väliä monettako oikeesti kuumeilee....;-D

Alfrida: Mulla tuli esikoisesta plussa vasta kp 35/28. Sitä ennen negaa mut menkat ei vaan alkanu.

Täällä olis kp 15/28 ja eilen olin tosi kipeä joten ovis tais mennä ja tadaa, mies oli kotona viikonlopun ja vaikka olin ihan poikki työpäivien jälkeen niin pakkohan sitä oli puuhailla kp 12 ja 13 eli niiden puolesta meni kyllä ihan nappiin mutta epäilen että endo on ja clomit ei auta...Plääh! Mutta odotellaan ja katsotaan. synttäripäivän aamuna testaillaan (29.12) ja olispahan lahja jos plussan pissis tikkuun! mutta ei innostuta, mahikset ei oo isot kuiteskaan....

Soffu kp 15/28 yk 18 (ei meinaa enää pysyä laskuissa ton yk:n kanssa)

Vierailija
50/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt katoo mihinkään vaan tuu juttelee vaan meidän kanssa. Opitaan sitte tuntee suakin kun oot aktiivinen!

Vierailija
51/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jännittää jo ihan toden teolla. Lauantaina pitäs menkkojen alkaa,jos ovat alkaakseen. Mut ajattelin,et jos vaan millään maltan,ni odotan jouluun asti ennen,ku testaan. Esikoisesta tuli cb:llä selkeä plussa samana päivänä ku olis menkkojen pitäny alkaa,mut tos kesken menneessä plussa tuli vast kp 41/30...tosin se meni kesken ja kierrot sitä ennen olivat 37 ja 34,et nyt yritän ottaa varman päälle. Ottaa meinaan kukkaron päälle,jos varvii monta testiä tehdä.

Tos viikonloppuna tuntui pientä nipistelyä...(kiinnittyminen) ja tänään istumaan mennes tuntunu pientä nipistystä. Vatsa edelleen tosi turvoksissa,rintoja välil vihloo ja nännit herkät,ei mitenkään arat,mut kutiaa herkästi. Varmaan seki vaikuttaa,ettei ihan niin aroiks tuu,ku imetän esikoista viel pari kertaa päivässä. Mut joo katotaan nyt vielä,en viitti kauheesti viel hehkuttaa,vaik on sellanen olo,et raskaana ollaan. Posket helottaa,janottaa ja pissattaa. Ja eilen ku miehen kans rakasteltiin,ni tuntui ihan mielettömältä!;) Samalta ku esikoista odottaessa!:)

Mut joo nyt tää höperö menee syömään!:D

Niin ja Alfrida: Mul on kyl ihan sellanen tunne,et kyl sä sen selkeän plussan viel saat,et älä viel toivoa menetä!:)

Vierailija
52/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen ensin pikana:uusi yrityskierros alkoi taas ja viime kierto oliki tavallista lyhyempi.Olen tikutellut,mutta testit olleet vielä negaa.Nyt siis kp 12,mutta tunsin tänään mahd.ovulaation.Nipisteli sillai toispuoleisesti..Eiku jännääämään taas.Nyt lukemaan teidän viestit,kun vielä ehdin lapsen kohta kenties alkavalta kitinältä..

Vierailija
53/126 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on jännät paikat sulla Alfrida!Pidetään peukkuja!

Itse koetan aina unohtaa koko yrittämisen.Pupuillaan usein ja muuten yritän olla ajattelematta,ja nyt jotenki on tullut sellaine olo,etten edes jaksa pohtia enää.Tulee kun on tullakseen.Mutta tämä ei tietenkään estä tekemästä niitä ovis-ja raskaustestejä joka kk ;)

Vierailija
54/126 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille! Täti on edelleen poissa! Nyt alkaa kyllä tuntua jo sille, että raskaana olen. Ja kun nyt ihan höperöksi eilen menin ja tein sen testin aamulla, niin "pakko" oli kurkistaa siihen vielä illalla; niin siis kaivoin sen roskiksesta ylös!!!! Huh mitä idiotismiä!!! Noh, siinä se edelleen sellainen ihan hailakka viiva oli. Eli nyt pitää taas vaan odottaa eteenpäin, niin jos vaikka torstaihin asti jaksais ja testais sitte uudelleen. Ja siis mä en taaskaan ihmettele vaikka menis plussaan kuin kauan tahansa, koska ekalla kerralla siis meni kaks viikkoa!!

Hassu oire on, että kun nälkä iskee, niin se tulee niin äkkiä ja niin voimakkaana, et ihan sylki tulee suuhun, kun näkee ruokaa!!! ;) vähän hassua ehkä. Sitte ahmii ruuan hirveeseen tahtiin ja sitten tulee TOTAALIÄHKY!!! ;) Hahahaha!!!

Noh, tää tästä, en nuolase ennenkuin se plussa on siinä tikussa selkeesti!!Ja nolointa ikinä, kun mä kerron näistä, et jos se täti tuleekin... sitten ehkä painun pois koko sivustoilta ;)

Soffulle; älä menetä toivoa! jos vaikka kuitenkin clomit auttais, vaikka sun tilanne onkin vaikea!! Jos yhtään lohduttaa, niin meillä tulee melkeen viisi vuotta vähintään ikäeroks lapsille!(ei todellakaan pitänyt!), ja nyt sekin alkaa kuulostaa ihan hyvältä, joten siihen sullakin on aikaa!!

Ja aamuntytär, loistavaa, mä vähän samoilla linjoilla... Alkukierrosta en jaksa enää miettiä ja sitten loppukierrosta testit käyttöön. Hih ;)

Kesäeemeli ja salsa09; Näin uskoa alan jo itsekin, ehkä mun vuoro on nyt!?????

Kiitti tsemppauksesta kaikille! Tää on kyl aika jännää!

Alfrida hormonihäiriöinen edelleen kp 41/38

Vierailija
55/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne?+?+=? =D

ON: Outoa mutta mulla on jo kipeytyny tissit vaikka kp on vasta 17/28 ja yleensä kipeytyy muutama päivä ennen menkkoja. Tunsin nimittäin aamulla kamalaa kipua kun poika istu sylissä. Oviksen tunsin kp 13. Siis voiko se olla jo kiinnittyny? Tiättekö, ekaa kertaa musta tuntuu et en jaksa oottaa menkkoja vaan testaan aikasemmin. Pakko nyt oottaa joku viikko vielä mutta jospa vaikak kp 25/28 onkohan se liian aikasta? jollain herkällä...

Jep jep, nyt lounasta naamaan aj työmaalle päin pitäs lähteä illaksi...

Soffu ja omituiset tissit

Vierailija
56/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii! Täti yhä poissa ja huomenna teen testin!!! Päätin pitää nyt itseäni (ja ehkä vähän teitäkin...) piinassa, jotta tulee "varma plussa", mut kyllä mä luulen tai oon aika varma, että tässä se nyt niinkuin olis! Varmistan vielä huomenna!! Siis viimeinen niitti asialle oli, kun melkein pillahdin itkuun lapsen joulujuhlissa liikutuksesta!!!! Voi jeesus!!! Oikeesti!! Oikeesti olihan ne söpöjä, mut ei nyt NIIN söpöjä et itkeä tarttee!!! ;) ;) Hahahah

Eli ilmoittelen sitte huomenna testin jälkeen...

Soffu!!! Kuulostaa hyvältä!!!! Voikunpa sä nyt plussaisit!! Sä olisit kyllä sen NIIN ansainnut!!!!Mut odottele nyt vielä vähän aikaa... Ja siis mulla kyl kans viikko oviksen jälkeen tissit kipeyty, mitä mä ajattelin, että olis toinen ovis?? mut taiskin sitten olla jotain IHAN muuta! Eli kuulostaa kyllä hyvältä!

Plussa tuulia muille!!

Alfrida 42/38 ja testaa huomenna toisen kerran!! :)

Vierailija
57/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kun täällä jännitys tiivistyy. Kyllä Alfrida ainakin taitaa olla ihan tosissaan paksuna ;) !! JEEJEE! Onnittelut säästän vielä kuitenkin huomiseen.

Ja Soffullakin on lupaavat tuntemukset, aivan mahtavaa!

JA sitten itsekkäästi omaan napaan: Kenen kanssa mä täällä kirjoittelen jos te nyt siirrytte odotuspuolelle???? Tänne ei jää enää ketään :( Uuusia please mukaan!? Ja tämän sanottuani haluan lisätä että olen vilpittömästi onnellinen jos te nyt plussan saisitte :) !

Omaan napaan ei muuta uutta. Joulua odotellessa :)

Tsemppiä tytöt!

KesäEemeli 8/27-32 yk8

Vierailija
58/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai siis uusi kuumeilija tässä pinossa :). Nyt jännäillään kolmatta yrityskertaa, että josko se plussa tulisi. Viime viikolla en edes miettinyt koko asiaa, mutta sitten eksyin tänne ja lueskelin näitä teidän jännäilyjä niin eiköhän tämä sama odottamisen ilo/kauhu tarttunut taas ;). Niin pikkukakkosesta siis haaveillaan, on jo haaveiltu pidempääkin, mutta päästiin vasta tänä syksynä peitonheilutuspuuhiin siinä mielessä. Meillä esikoinen on jo viisi-vuotias ja haluaisi kovasti päästä isosiskoksi...

Jos ei viikonloppuna tule täti käymään, niin sitten teen testin (jos vain maltan odottaa).

Plussausonnea kaikille!

Juuliska 25/27-29 yk3

Vierailija
59/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää vois jännemmäks mennä. Hyvältä kuulostaa Soffu...mul kans viikko oviksen jälkeen tuntu nipistelyä vatsassa ja tissit muuttui herkiksi,nyt jopa vähän nännit aristaa. Ja Alfrida,mä oon kans ihan varma,et olet raskaana!;)

Itsestä olen n. 80% varma,et olen taas raskaana. Nyt vajaa viikko menkkojen alkuun...rinnat aristaa,ovat turvonneet,samaten vatsa ihan turvoksissa. Alavatsassa maatessa sellanen jännä painon tunne. Ja sit tää on hassu...esikoista on saanu jo 9kk oikeen maanitella tissille,nyt se suorastaan kaivaa tissin esiin keskellä päivääkin!:D (Liekö maidon maku muuttunu. Miten ihmees mä tätä imetystä saan ikinä lopetettua?!?!? Kun ajattelin,et kyl nyt saa riittää,et sit viimeistään kun plussa tulee testiin!) Lisäks janottaa ja pissattaa koko ajan ja nälkä tulee herkemmin,yölläkin täytyy syödä jotain pientä,ettei aamulla kuole nälkään! Ja tänään tullu jo pientä vellovaa oloa,ei niinkään pahoinvointia vielä,mut vähän sinne päin.

Mut nyt tää omanapaisuus saa riittää!;D Se siitä,yritän olla puhumatta enää,ettei sit käy niin nolosti,ettei sitä plussaa tulekaan ja olen vaan kuvitellu kaiken!;D

Mut KesäEemeli...en mä ainakaan meinaa siirtyä odotus puolelle viel pitkään aikaan,vaik plussa nyt tuliskin,sen verran pahasti masensi tulla takas kuumeilemaan ton km:n jälkeen!

Nyt tän pikkuneidin kanssa pienelle happihyppelylle,ettei ihan hulluiksi tulla!:)

Salsa08 kp26/30

Vierailija
60/126 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei van kaikille. Kirjoittelinkin tuonne elokuulle kuumeilevien pinoon, mutta tama on ehka oikea paikka. Eli pikku kakkosta toivotaan. Esikoinen on kuutisen kuukautta vanha ja toiveissa olisi ettei ikaeroa tulisi ihan kauheasti. Eilen ihmeellisen oksennusepisodin jalkeen tein testin ja haaleaa plussaa naytti.

http://img.photobucket.com/albums/v307/elmukka/DSC00685.jpg

Nyt on lahinna epauskoinen olo seka itsella etta miehella. Ajattelin etta ihan rauhassa odottelen ensi viikkoon ja testaan sitten uudelleen.

Sen verran voin kertoa etta ikaa minulla on 31 vuotta ja asustelen ulkomailla (Belgia). Kierrosta minulla ei ole hajua, koska esikoisen jaljilta kuukautiset eivat ole viela alkaneet.