~♥~♥~♥Syyssäteiden keskiviikkopino~♥~♥~♥
[color=purple]No niin, se ois keskiviikkopinon aika!! Simpat pistin alkuun, meinaan aloittaa siitä oman tavaramerkin ;) Ja venytetään tänään pino ainakin yhtä pitkäksi kuin eilen..oli kivaa luettavaa!
Eka kommenttia...
Anu, onneksi se tätsy tajusi sitten edes tulla, tsemppiä uuteen kiertoon ja tupakkalakkoon!!!
Taelsa, kyllä se siitä¿ opithan nyt tuplasti samat asiat tai jotain ;) Ja toivotaan että saadaan joulupaketit masuun¿ ois se vaan niin ihana kertoa vanhemmille ja veikalle¿ se ois kyl paras lahja sitten mun syntymän ja niin no ehkä myös sitten pikkuveljen syntymän ;)
Jede,, aika hurjaa jos nyt ekalla tärppäis, oireet ainakin ihan hurjan lupaavia! bd bd bd Pidän peukkuja!!!
Piinaviikon uhrit -> Miia_M, Mii, Älksling, Gringo, ihan hurjasti plussa onnea!!! Toivotaan että aloitatte uuden plussa-aallon.. johon sitten otatte meidät loput mukaan, eikös??
Matleena¿ kerrothan heti miten asiat on masussa, pidän sormet ristissä että kaikki on kunnossa!
Tuulia,Hippi-Hiiri ja Pyry melko samoissa mennään joten toivotaan sitä suurta joulu ylläriä.. ois se vaan oikeeasti hurjaa tulla ihka oikeaksi äidiksi, kyllä tämä esikoisen kuumeilu on aika mullistavaa...
Teretulemast Myy, Nasketti, nyt vaan ahkeraa pinoutumista ja kirjoittaa ihmeessä esittelyt itsestänne :)
Hippi-hiiren egyptin matka¿ ihanaa pääset lämpöön ja aurinkoa moikkaamaan, tuothan roppakaupalla niitä auringon säteitä meidän iloksi!!
Oma napa.. kp15 ja ei mitään ovis tuntemuksia, vähän tänän nippaili mutta en tiedä. Ovistestiin ei tullut tänään edes haamua, hermot menee niiden kanssa... sain siis haamuja kp 9-11 ainakin ja ei siis lähelläkään tasavahvaa tai vahvempaa joten ohjeen mukaan negatiivisia tuloksia kaikki jotka sain mutta nyt kun ne haamutkin hävis niin ihmettelen vaan että oliko se ovis sittenkin jossain välissä?!?!?! Limoista vaikea sanoa kun ollaan puuhattukammarin puolella siihen tahtiin että sekaisinhan ne simppojen kanssa menee joten siitäkään ei apua. Ei tosin jaksettu puuhata sillon kun niitä haamuja paukku testiin... kääks, mulla menee hermo, mies yrittää kovasti lohdutella että kyllä se vielä tärppää, mutta kun tahtoo kaiken nyt tai heti niin välillä on usko koetuksella. Mutta mutta, tikuttelen nyt sitten vaikka kierron loppuun niillä testeillä kun niitä vielä on 9 kpl. Joo että sellainen purkaus ;)
Töissä olen ja hommiin pitis ryhtyä.. evvk.. huomenna sit lyhyet tirsat että pääsee takas rytmiin. Torstaina jo koulutus joten vapaata ei tiedossa. Ai niin Riika, mul olikans samanmoinen tilanne duunin kanssa, olin varma että olen uutena vuotena jo raskaana joten sanoin että voin olla töissä ja nyt kyllä vähän harmittaa.. mut joulun olen melkein kokonaan vapaalla joten ehkäpidän suuren suuni kiinni ;) Mutta tosiaan, mitä tästä opimme- eletään nyt vaan tätä päivää eikä ajatella sen pidemmälle... joten voin siis ostaa myös sen uuden talvitakin jota en uskaltanut ostaa koska olin myös silloin varma että pieneksi jää pian.. no taitaa kyllä jäädä ku muuten leviin muttei minkään masuakin takia;)
Oh god, nyt venyy jo niiin pitkäksi että paree lopettaa... huomaa että on yöt ja sosiaalinen elämä hyvin hiljaista... ai niin ja O.C. todellakin jyrää, mä oon ihan koukussa :)
Kauniin kirkasta ja kaunista keksiviikkoa ja niitä plussa tuulia kaikille!!
~[color=pink]♥[/color] Kathy ~[color=pink]♥
Kommentit (23)
huomenta huomenta kaikille..kova väsy olis, mutta kouluun piti raahautua harjoitteleen opinnäytetyön esitystä. Huomenna se pitäis esittää, no ainakin sitten se on pois vaivoista.. niin ja vielä illalla kokeisiinkin lukea..huoh...jotenkin ei inspaa,mut pakko olis lukea että läpi pääsee. ei viittis hylsyä saada ku valmistuminen on niin lähellä... mukavaa aamun jatkoa ja kaikille oikein oikein paljon +++++ säteitä...
Mukavaa keskiviikko aamua kaikille:)
Piinailijat Jedelede, Mii, Miia_M, älskling ja Gringo, nyt taas kunnon plussatuuli puhaltamaan ja ensimmäinen + viruksen saanut tartuttaa sen sitten muihinkin;) Vai mitä?
Pyry, Kathy, Hippihiiri ja olikos Tuuliakin metsästämässä ovista? Tärppionnea!
Kathy: En halua mitenkään masentaa sinua, koska ovishan voi olla vielä tuloillaankin, mutta sekin on kuulemma mahdollista ja normaalia, ettei ihan joka kierrossa ovuloi ollenkaan. Toivotaan kuitenkin, että se ovis on teille vasta tuloillaan ja seuraavassa kierrossa sinun ei sitä tarvitse metsästää:)
Matleenalle tsemppiä sinne ultraan, toivotaan, että kaikki on kunnossa.
Nyt pitää lopettaa kun pikkuneiti on hieman erimieltä tästä äidin koneella istumisesta...
Jaja ja pikkarainen rv 6+2
Tällä viikolla tosiaan onkin aika paljon piinailijoita. Nyt superpeukut pystyyn kaikille, itellenikin :) Taisin sanoa, että ei tässä mitään piinaa ole, mutta nyt alkaa kuitekin jännittämään. Vaikka sinänsä en jaksa uskoa, että plussa tulisi.
Mietin tossa ovistestien tilaamista, mutta sitten ajattelin, että tilaan ne vasta ensi viikolla, JOS nyt sattuisi käymään niin uskomattomasti ettei täti tulekaan. Ei mene sitten rahat hukkaan, jos tikuille ei olekaan käyttöä. En yleensä ole taikauskoinen, mutta nyt joku iski, koska tilasin testit maanantaina ihan sillä mielellä, että sillä saa lisää plussatuulia. Kyllä mä oon hölmö :). Tilasin muuten samalla raskaustestejäkin. Ihan vaan jos... ;)
Ei vaan, jos tässä jatkaisi töiden tekemistä. ++++++++ kaikille !
[color=DarkViolet]Huomenta vaan kaikille!
Ihan ensin Matleenalle hurjasti peukutuksia, toivottavasti oli vain harmitonta vuotoa ja kaikki olisi hyvin! bdbdbd
Täällä edelleen odotellaan.. Oon kovasti YRITTÄNYT olla ajattelematta mitään (HAH) ja pysytellyt täälläkin taka-alalla.. Mutta täytyihän teille nyt hyvät huomenet tulla sanomaan ja kertomaan missä mennään ;)
Kp 27/26-27 ja tää on se " ratkaiseva" päivä.. jos ei tänään ala, niin mahikset kasvaa hurjasti, mutta jos on alkaakseen, niin sais alkaa heti. Mahaan koskee [b]pelkästä jännittämisestä[/b] niin, etten enää tiedä, koskeeko sinne muuten! ;D Olo on TODELLA sekava! Välillä tuntuu, että varmasti tätsy saapuu kohta, mut ei sit kuitenkaan. Ja rinnoissa tuntuu edelleen outo kihelmöinti tai kuumotust tai vilutus, en minä osaa oikein kuvailla! Ei kuitenkaan mielestäni samanlaista arkuutta mitä on molemmissa raskauksissa alkuun ollut. Tai en minä kyllä ihan tarkkaan muista edes enää.. ;)
Koko ajan saa rampata vessassa *peläten pahinta* ja sit taas välillä sitä jo ajattelee olevansa varmasti raskaana.. ja ihan levoton olo. Hitsi, en mää muistanut, mitä tää olikaan.. ;D IHAN hirveetä tämä piinailu! heh.. Toivottavasti ei pudota kovaa ja korkealta! *kädet kyynärpäitä myöten ristissä*
Sori tämä omanapaisuus taas, mutta kun ei päässä taas mitään muuta liiku.. Tästä päivästä jos selvitään, niin ehkä sitten uskaltaisi jo pissiä tikkuunkin.... *toivootoivootoivoo* ;)
Tää on ihan kamalaa. Vähemmästäkin sekoaa.............. *hyppii seinille*
Taidan vetäytyä taustalle piinailemaan loppupäiväksi (JUST joo, varmaan pysynkin..). Toivotaan etten tartte tulla myöhemmin kertomaan kuulumisia, koska sillon ne ois huonoja.. :/
kaikille muillekin piiinailijoille paljon plussatuulia ja tsemppausta tähän odotteluun! Koittakaan te pysyä järjissänne.. ;D
Muille muuten vain mukavaa keskiviikkoa! :)
toivottelee sekopää listaemonne Jedelede *ei tiedä miten päin olisi* [size=4]♥
Kaikki ok, tai siis mitä ne nyt tässä vaiheessa 5+5 näkevät kuin että kohdussa on (eikä ulkopuolella). Kahden viikon kuluttua uusi aika. Siellä kohdussa näkyi kaksi " jotain" , joista toinen pienempi. Veikkasivat että olisi ollut kaksi alkiota joista toinen sitten olisi vuotanut pois. Nyt ei voi kuin toivoa parasta että kaikki hyvin kahden viikon kulutttua, sitten pitäisi kuulua sykekin. Mutta ihanaa että toivoa vielä on!! Mutta että kaksi :)
Kiitoskia vauvaliimasta, toivottavasti siitä oli/on apua!!
Jedelle plussaonnea ja myös muille piinailijoille!!!
Ultrassa siis kävin ja siellähän se masulainen köllötteli! Ja sykekin näkyi aivan selvästi! Masulainen vastasi tismalleen viikkoja 6+2 ja LA:ksi sain 16.7. Oli kyllä aivan ihana hetki nähdä se syke. Muuten siitä möntistä en oikein osannut mitään katsoa, vaikka gyne selittikin. Niin pienihän se on 5, 5mm. :) Mutta ekat kuvat sain kotiin. *pää aivan pyörällä*
Matleena, hienoa, että sieltä löytyi alku(ja). Minäkin ensin jännäsin, jos olisi kaksi ollut. Hyviä vointeja sinulle.
Plussaonnea paljon piinaaville! Ja oviksen metsästäjille ja kaikille muillekin auringon säteitä.
mallariina ja masulainen rv 6+2
Hienoa Matleena, että kaikki näyttäisi olevan kunnossa! Vai että kaksi.. :O Mutta peukutukset, että kaikki menee jatkossa hyvin!! :)
[color=blue]Täällä taas!
Kävin jouluostoksilla ja nyt on KAIKKI ostettu! Ihanaa olla kerrankin ajoissa. Tosin siskon lahja pitäis vielä hakea, mutta se on nopee homma. Niin ja kaikkein hauskinta on se, että mun mies täyttää 40 kaksi pivää ennen aattoa ja sille pitäis vielä jotain kehitellä...
TERVETULOA uusille!!
Täälläkin jonkinlainen piinaviikko, kuten jo eilen kerroin niin sunnuntaina pitäis tädin tulla, mutta EI TARTTE MEIDÄN HUUSHOLLIIN TULLA!!!!!!!
Nyt opiskelun pariin ja tietokantoja tekemään... Kiinnostaa muuten kiviäkin....!
-Taelsa-[/color]
[color=blue]No niin johan multa jäi ainakin päivä tai kaksi väliin kun olen kirjoitellut tänne. Mutta nyt sitten taas kirjoittelen. =)
Tänään meillä on pojan lääkäri neuvolassa.
Saa nähdä mitä se lääkäri on mieltä tosta pojun pituudesta.
Tänään tulee myös mun yksi koulu ajan kaveri meille kyläilemään tyttärensä kanssa.
Kaamee kiire tulee, kun junan pitäisi olla täällä 13:50 ja pojan lääkäri on 14:30. Toivonmukaan keretään. Huh tiukkaa kumminkin tekee.
Toivonmukaan linja auto liikkuu suht nopeeta vauhtia.
Poju on ollut taas tämän ja eilisen päivän aika kiukkuinen tapaus.
Eilinen johtui siitä kun päikkärit meni päin kuusta, mutta toivotaan että poju leikkisi Jenny tytön kanssa, eikä keksisi enään mitään jäynää.
Mutta tämmöistä tällä erää.
BY: yoginos
Muutaman päivän hiljaiselon jälkeen täällä taas!
Kovasti kaivattaisiin jo miestä takaisin kotiin! Kesällä vielä yksinolo jotenkin menettelee, mutta kylmässä ja pimeässä olisi kiva jos olisi toinen vierellä! Pikkutypykin on taas ilmeisesti kipeäksi tulossa... typeriä nämä flunssakierteet!
[color=red] Matleena & Mallariina:[/color] Onnea onnea onnea! Toivottavasti vauvat pysyvät menossa mukana!
[color=red] Taelsa: [/color] Hyss... Ei tuollaisia asioita saa tulla tänne kertomaan! :o) Itsellä ei edes mitään käsitystä mitä ostaisi joululahjoiksi! Ihailtavaa aktiivisuutta, että marraskuussa jo kaikki lahjat hankittuna!
[color=red] Jedelede: [/color] Olisihan se oikeus ja kohtuus, että itse listaemo saisi plussan! Mutta mutta... mitäs sitten meidän listalle kävisi, jos siirryt odotuspuolelle?! :o) Toivottavasti täti pysyy poissa!
Itsellä menossa kp 22/27-31, tädin tulemista tässä odottelen. Olisi maailman suurin ihme, jos olisin tässä kuussa raskautunut... Menetelminä kun on melkein ollut vaan pyhä henki ja greippimehu!
-Hanna
[color=EE799F]Vähänkö pompin täällä kun ne piirty heti testiin!!! Mitähän se sit on ku joskus saa plussan raskaustestistä, pyörryn varmaan välittömästi!
Mutta nyt se on bongattu ja ovistuntemusket pitivät paikkansa.. mahaa nippaili eilen ja vielä vähän tänään.. ehkä mä oikeesti tunnen sen tai sit mun keho vaan taas leikkii mun psyykeellä ;)
Kovin pirteästi alkoi siis tämäkin päivä :) Soitin samantien miehelle että " heti töistä kotiin seksiä harrastamaan!" Toivottavasti se höntti ei kerro sitä sille sen harjottelijalle joka sil on tän viikon matkassa ;) Sen harjottelijan vaimokekin haluaa lapsia, kuulemma joka päivä pommittaa sitä kundia sillä asialla, heti tuli mieleen ettei vaan olis puolukoissa sen tytsky;)
Jede...pidetään peukkuja!!!! Ihan hillittömän jännä tilanne ja kun sulla ei ole mitään luomun aloitus tuskia niin vielä suuremmat mahikset, *puristaa sormia ristiin niin että sattuu* Mitäs pojat sanoo kun äiti ravaa vessassa alvariinsa ja tuskailee ;)
Juu Jaja, ei masentanut... sen tiesin kyllä jo etukäteen :) Ja nyt jäi testejä ensi kiertoonkin kun tuo ovis tuli kp15. Tai siis enhän mä niitä loppuja tarvii... lähetän ensimmäiselle joka ne haluu ;) Not..
Miia täällä kaikki syyllistyy jos jonkinlaiseen hölmöyteen, jotenkin tuntuu että kaikki on sallittua ja taikausko näyttelee suurta osaa : ), mutta toivotaan tosiaan ettet tarvii niitä ovistestejä bd bd bd bd
Ihanaa että Matleena kaikki ok! Mitäs tuumaisit jos molemmat pysyis matkassa? Ihanaa... tarrasukkia monta paria sinne!!!
Mallariina... ihanaa että kuului sykkeet, mulla on täällä ihan tippa linssissä koko ajatuksesta!! *Halaus*
Sorruin taas viime yönä meidän odotuspuolelle ja taas tuli tippaa linssiin kun luin teidän juttuja, taitaa herkistää tää ovis... ois se vaan niin ihanaa!! *haaveilee...*
Taelsa... olet uskomaton!!! Mä en ole edes ajatellut lahjoja saatika ostanut... olet kyllä fiksu nainen :)
Yoginokselle tsempit pojan kanssa ;) kuvittelepa siihen vielä se kakkakone ;) Ja toivottavasti neuvolassa tulee vain hyviä uutisia!
Hanna ei sitä tiedä jos se greippimehu olis niin kovaa tavaraa että olisi sinut siittänyt ;) usko siihen aikakin yhtä kova :) Jota en ole juonut.. dämn..auttoiskohan jos tänään kävin kipasee kaupasta.. kaikki keinot siis sallittuja ja todellakin jalat kattoon, kuten on kyllä ollut kaikkina muinakin iltoina ;)
Taas kevyt romaani... noh.. kertokaa jos haittaa..
Joo ei kai tästä pitäis verhoja availla ja tutkia päivän sää ja muukin ohjelma.. kaveri uhkas et tänään olis sauvakävely ilta... tykkään siitä mut hävettää kun muut näkee ;) Vaik onhan se trendikästä ;)
Mut nyt menen ihailee mun ovistestiä ;)
~♥ ~♥ Kathyli
Ihka ekaks tervetuloa uudet mukaan.
Ihanaa, että molempien M&M ultrassa kaikki näytti hyvältä. Tarrasukkia matkaan.
Kiva että on muitakin jouluintoilijoita. Tänä vuonna en ole muuta vielä tehnyt kuin kynttilöitä polttanut. Lauantaina mennään sinne Jyväskylään juhliin ja yritän ostaa mahdollisimman paljon lahjoja, muutaman saan meidän kylän kaupoista. Pari lahjaa olen jo ostanut.
Ovisbongailijoille hauskoja petihetkiä.
Kummasti tässä piinaviikolla ne testit siellä kaapissa polttelee. Illalla jo meinasin, mutta järki voitti, koska onhan se parempi aamulla tehdä ja vielä olis kuitenkin muutama päivä. Ja turha sitä on itselle pahaa mieltä tehdä negatuloksella, jos vielä plussa ei ole edes mahdollista näkyä. Yritän malttaa lauantaihin. Mutta yhtä höperöitä taidetaan kaikki olla.
Palailen illalla, pakko jatkaa töitä.
Wauuuuu!!! Onnea Matleenalle ja Mallariinalle ultrista! Vitsit, tuo tuntuu NIIIN kaukaiselta, vaikka periaatteessa itsekin voisi siinä tilanteessa kuukauden päästä olla =) Se on tietenkin hassua, mutta ehkä näin esikoisen kuumeilijalle tuntuu sittenkin vielä niin utopistiselta, että oikeasti voisi olla raskaana.
Kuten otsikosta näkyy, minulla on taas tutuksi tullut keskiviikkokaamos. Olen jo kaksi kertaa torkahtanut muutamaksi minuutiksi tähän töiden ääreen. Työteho on ehkä 15 % maksimista. Ja koska en kuitenkaan mitään kovin tähdellistä nyt saa aikaan, olen katsonut parhaaksi siirtyä pinoutumaan =)
Kathylle onnea ovistestin tuloksesta! Itselläkin on juuri nyt sellainen olo, että kaikki mikä auttaa tätä vauvaprojektia, on tosi paljon kotiinpäin. Tästä syystä olen ravannut tänään vessassa tutkimassa limatilannetta =D Kuinkahan pimeäksi vintti voi kuumeillessa mennä? Vasta reilu viikko sitten ravasin hulluna vessassa etsimässä merkkiä tädistä, ja nyt sitten mennään taas¿ No, koska meillä on miehen kanssa edelleen tosi hilpeää ja koomista tämän kuumeilun kourissa, aion jatkaa samaan suuntaan. Jos jossain vaiheessa alkaa enemmän ahdistamaan kuin naurattamaan, täytynee hellittää vähän. Nyt viimeistään olen varmistunut siitä, ettei tjottailu todellakaan sovi minulle, heh.
Nyt siis kp 10/27¿29 menossa, ja maanantaina olleet merkit oviksen tulosta hävisivät. Ehkä se sitten oli jotain ihan muuta (no olisikin ollut tosi aikaista). Odottelen siis ovisoireiden tuloa, että voitaisiin ryhtyä yrittämään. Ei olla tässä alkuviikosta vielä panostettu, kun ei muutenkaan ole tapana ihan joka päivä puuhailla, varsinkaan arkena. Ja eikös se sitten mene hukkaan, jos on väärä ¿alusta¿ (eli väärät limat) simpoille kulkuväylänä¿
Joopajoo, ei siis juuri mitään asiaa omasta tilanteesta. Kohta lähden solariumiin. Ajattelin, että käyn ottamassa vähän ¿aurinkoa¿, kun sitten ei tohdi, jos tärppääkin. Ei ole tullut pariin vuoteen käytyä, mutta nyt näyttää iho taas niin taikinalta, että turhamaisuuksissani haluan vähän väriä pintaan. Ihanaa mennä tässä kaamoksessa köllöttelemään lämpimien lamppujen alle!
Apua. Edelliseen viestiin kirjoitin, että puuhastelu menee hukkaan, jos on väärät ajat kuukaudesta käsillä. Tarkoitus ei kyllä ollut kuulostaa IHAN noin kliiniseltä. Kyllähän sitä nyt muutenkin puputellaan kuin vauvatarkoituksissa =) Ei kai se nyt sentään koskaan hukkaan mene.
Jedele ja muut piinailijat: paljon paljon plussasäteitä!
Kathy: Minäkin harrastan sauvakävelyä! Eiköhän sauvota ihan ilman häpeää! Se on tosi hyvä harrastus, pysyy hartiat kunnosssa!
Meitäkin ovistelijoita oli paljon! Minä en ole vielä tikkuja hommannut, vaikka noita yrityskuukausia on... Pitäis varmaan hommata... Jos syy onki siinä... Jalat kohti kattoa on kyllä toteutettu tässä kierrossa! Nyt on kp 16 ja oviksen pitäis olla jo ohi. Päivät on käytetty hyväksi, toivottavasti tulosta ois jo. Alkaa pikkuhiljaa tympiä ikuinen yrittäminen. Noh, kevät puolella sitte tutkimuksiin, jos ei ennen sitä saada meille esikoista alulle. (Ja minäkin toistelen itseäni, koettakaa kestää...)
Mukavaa keskiviikkoillan jatkoa!
t. Hippi-hiiri
Oli pakko tulla ku huomasin, että täällähän se listaemo Jedeledekin jo piinailee... ;) Milloinkas meinaat testin tehdä? Ihan tässä pitää alkaa teidän puolesta piinailemaan.
Kuulumisia sen verran, että kävin maanantaina ekassa neuvolassa ja sieltähän ne meidän pikkuisen sydänäänet jo kuuluivat. Olo on todella huojentunut, koska aina sitä kuitenkin pelkää, että onko siellä masussa ketään. Mutta olihan siellä! =D Eka ultra onkin sitten kolmen viikon päästä.
Nyt vaan tälleen pikaisesti ku lähden jälkikasvua kylvettämään! Mutta nyt kaikki kipin kapin odotuspuolelle, että saadaan oikein lihava pino sinnekin! Hop hop...
mirju ja pikku-pööpöti 10+3
Siis tää on kamalaa... Mä näin eilen tv:ssä yhden äärettömän sulosen vauvan ja herkistyin melkeen kyyneliin. Illalla ei siten meinannut edes uni tulla silmään, kun mietin vaan miten taivaallisen ihanaa ois jos nyt oisin raskaana ja kohta saisin tehdän sen plussan... *haaveilee*
Matleenalle hurjasti hurjasti onnea! Mitäs aattelet, jos masuasukkeja on kaks? *halaa*
Ja oikeen paljon onnea myös Mallariinalle, joka myös oli ultrassa nähnyt sen pienen ihmeen! *halaa*
Ja myös Mirju oli sen ihmeen kokenut, onnea! *halaa*
Taelsa, samoissa päivissä mennään, myös minä odotan tätiä saapuvaksi sunnuntaina, tai siis toivon, että täti ei tulisikaan! :) Jänskätään yhdessä...
Oma ).( Mulla ollut alavatsa kipee nyt kaks päivää, tuntuu aivan että täti ois saapumassa. Mulla ei kyllä koskaan oo ollut vatsa kipee ennen tädin saapumista, vaan aina vasta kun ferraari on jo kaartanut pihaan. En sitten tiedä mistä johtuu moinen vatsa kipu ja painon tunne alavatsalla... Voisko olla merkki raskaudesta? ;) *toivoo hiljaa mielessään* Ois kyllä ihanaa!
Juu, mutta eipä mulla muuta. Toivon myös, että saatais nyt se plussa-aalto tänne taas, kun oli niin monta piinailijaa tälle viikonlopulle... Paljon plussatuulia tovottelen siis kaikille piinailijoille, itseni mukaan lukien! ++++++++++
Ja ovistelijoille tietenkin tärppi onnea ja Kathylle onnea ovis plussasta!
Mukavaa illan jatkoa siskot rakkaat!
<3 älskling
Öh, pahoittelen kirjotus virhettäni... PIINAA!!!! oli siis tarkoitus kirjoittaa!!!
Oli muuten kiva, kun olit huomannut mun olleen poissa muutaman päivän... Oli entistä mukavampi palata, kun joku oli kaivannut. :)
Piinaillaan meikin siis yhdessä ja toivotaan, että täti ei löydä meidän luokse tässä kierrossa, eikä pitkään pitkään aikaan! :)
Plussa onnea! ++++++++
<3 älskling
[color=magenta]Sorry virheet ... no kaipa sitä voi toivottaa tupla kaunista keksiviikkoa ;) *naureskelee itselleen*
lupaattehan pitkän pinon kun herään... :)
Moi, nyt menen... ~♥