Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mielummin, Wii vai PS3?

Vierailija
28.11.2009 |

Joululahjaa siis yritän pähkäillä...Meillä on vanha PS2 ja siihen joitain pelejä, käsittääkseni ne eivät ole yhteensopivia PS3:n kanssa? Lapset toivovat PS3:a.

Entäs Wii, millaisia kokemuksia siitä?

Tuntuu jotenkin kiinostavammalta kuin tuo 'pleikka' mutta tykkääköhän lapset siitä?

Iät 4, 6, 8, 10 ja 14.

Onko kenelläkään kokemuksia jommasta kummasta / molemmista?

Kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, meillä on myös Wii, ja Wii Fit ym. on kyllä kivoja. Riippuu, mitä halua pelata.

Vierailija
22/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murkkujen coolit pelit on tosiaan pleikalle.

Mutta tosiaan makuasia. Mutta tämä kokemus on 3 murkkupojan kokemuksella. Nähnyt, missä se lauma pelaa ja kenen kotiin tullaan viettämään peli-iltoja.

Wii-perheessä taas tykkää pelata meidänkin 2-3luokkalaiset.

Työskentelen pelialalla, joten luulen että mulla on joku käsitys aiheesta. Mutta makuasioitahan nämä ovat ja varmaan lapsistakin kiinni, mkistä tykkää :)

Kyllä se wiikin kiva peli on, mutta jos perheeseen on tarkoitus hankkia vain yksi konsoli, en henkilökohtaisesti ostaisi sitä. Kaikki ne "coolit" pelit kun on pleikkarille.

Eri mieltä saa toki olla...

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teinille aikoo jotaisn ostaa, niin kannattaa kysyä itseltään, mitä hän haluaa. Nuo kun tietävät asioista enemmän usein kuin vanhempansa.

Tietysti on hankalaa, jos saman laitteen pitää miellyttää koko perhettä. Kompromissejahan se vaatii.

Vierailija
24/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi tietämätön kysyy:

kumpaan näistä pelikonsoleista on saatavilla (enemmän/kivempia) 6-7 -vuotiaalle sopivia hevos- ym. eläinpelejä?

Vierailija
25/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolisempi pelattava. Itsekin aikuisena tuota pelaan, löytyy myös "aikuisempia" pelejä, ei vain lapsellisia.

Pleikkariin kyllästyy helposti, näin kävi meidänkin perheessä.

Vierailija
26/26 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, 9 ja 11v lapset ja wii ehdoton suosikki. Riippuu varmaan ihan lapsista,eli jos kyseessä teinit, en kyllä omin päin ostaisi vaan aika tarkaan kysyisin mitä haluavat.

Wiillä jaksaa/innostuu kyllä pelaamaan aikuinenkin joka ei muuten peleistä perusta, meillä isovanhemmatkin pelaa lasten kanssa wiillä, ja ennestään ei siis pelikokemusta taatusti ole ollut konsolipeleistä. Ja itse olen ihan addiktoitunut wiin urheilu ja rallipeleihin... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan