Mitä ajattelet naisesta, jolla on rintaimplantit?
Ei mitään sellaista tyyliin Aitolehti ym, vaan ihan normaalin kokoiset ja vartaloon sopivat.
Kommentit (65)
mutta kävelit rinta rottingilla muotojesi kanssa. Sinusta voisi tulla itserakas, mutta ei itsetunto ole kiinni siitä. ;D Myönnä vain pois.
Itse ajattelen juuri niin, että kyllä on itsetunto huono, jos silikonit pitää olla, vaikka mikä olisi selitys. Tiedän rinnattomiakin ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Eihän se tietenkään ihme ole, että lähes kaikilla naisilla on huono itsetunto, kun mediasta tuputetaan yhdenlaista kauneusihannetta.
Ja myöskin hyvä itsetunto :) Uskoisin että rinnat saisivat vartaloni näyttämään edes himpun verran enemmän naiselliselta, koska minulla on erittäin poikamainen vartalo. Imetysaikana kuljin ehkä vähän liikaakin rinta rottingilla kun olin niin mahottoman ylpea uusista muodoistani :D Eli toisaalta silikonit saattaisivat tehdä minusta enemmänkin itserakkaan kuin heikentää itsetuntoani joka ei muuten ole kiinni ulkonäöstäni :)
Ja itserakkaana ihmisenä pidän ihmistä joka ei saa katsettaan irti peilikuvasta, tällainen minä olin maitotissieni kanssa :D Sitä minä ihmettelen, että miten ihmiset yhdistävät ulkonäön ja itsetunnon toisiinsa? Minulle ne ei liity toisiinsa mitenkään. Olen hyvä äiti, vaimo ylipäätänsäkin hyvä ihminen ilman tissejä ja minkä näköisenä tahansa. Ja mitä tulee ulkonäköön, en ole sokea. Ja tiedän että näytän paljon naisellisemmalta/seksikkäämmältä tissien kanssa :)
naisella on huono itsetunto. Mutta ymmärrän sen, että jos on roikkurinnat ja haluaa kohottaa niitä. Itselläni on aina olleet vaikka ole 20+ ja c-kuppi, sitten kun on rahaa niin menen lähimpään "kauppaan" ja hommaan kohotusleikkauksen. :)
Itsetunto eli omanarvontunto tarkoittaa tietoisuutta omasta arvosta, itsekunnioitusta[1]. Itsetunto ei liity välttämättä juurikaan siihen, kuinka menestyksekäs ihminen tosiasiassa on, vaan kysymys on oman itsensä hyväksymisestä ja omiin mahdollisuuksiin uskomisesta.
Aho (1996, 15) jakaa ihmisen minäkäsityksen kolmeen osaan: reaaliminäkäsitykseen, joka kuvaa ihmisen käsitystä itsestään; ihanneminäkäsitykseen, joka kuvaa sitä, millainen ihminen haluaisi olla, sekä normatiiviseen minäkäsitykseen, joka on ihmisen käsitys siitä, millaisena muut häntä pitävät.
Heikko itsetunto altistaa ongelmille, kun taas ihminen, jolla on vahva itsetunto, selviää helpommin takaiskuista. Heikon itsetunnon merkki on esimerkiksi, jos ajattelee jatkuvasti sitä, mitä muut ajattelevat itsestä. Ihminen, jolla on vahva itsetunto, ei taas juuri piittaa siitä, mitä muut hänestä ajattelevat.
Jokainen päätelkööt vaikuttaako ulkoiset kauneusihanteet ja muiden mielipiteet omaan kuvaan ja vaikuttako niin paljon, että pitää itseään muuttaa sen vuoksi.
mutta kävelit rinta rottingilla muotojesi kanssa. Sinusta voisi tulla itserakas, mutta ei itsetunto ole kiinni siitä. ;D Myönnä vain pois.
Itse ajattelen juuri niin, että kyllä on itsetunto huono, jos silikonit pitää olla, vaikka mikä olisi selitys. Tiedän rinnattomiakin ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Eihän se tietenkään ihme ole, että lähes kaikilla naisilla on huono itsetunto, kun mediasta tuputetaan yhdenlaista kauneusihannetta.
Ja myöskin hyvä itsetunto :) Uskoisin että rinnat saisivat vartaloni näyttämään edes himpun verran enemmän naiselliselta, koska minulla on erittäin poikamainen vartalo. Imetysaikana kuljin ehkä vähän liikaakin rinta rottingilla kun olin niin mahottoman ylpea uusista muodoistani :D Eli toisaalta silikonit saattaisivat tehdä minusta enemmänkin itserakkaan kuin heikentää itsetuntoani joka ei muuten ole kiinni ulkonäöstäni :)
Ja itserakkaana ihmisenä pidän ihmistä joka ei saa katsettaan irti peilikuvasta, tällainen minä olin maitotissieni kanssa :D Sitä minä ihmettelen, että miten ihmiset yhdistävät ulkonäön ja itsetunnon toisiinsa? Minulle ne ei liity toisiinsa mitenkään. Olen hyvä äiti, vaimo ylipäätänsäkin hyvä ihminen ilman tissejä ja minkä näköisenä tahansa. Ja mitä tulee ulkonäköön, en ole sokea. Ja tiedän että näytän paljon naisellisemmalta/seksikkäämmältä tissien kanssa :)
roikkuvalle makkaramahalleen, kaksoisleualleen, suonikohjuilleen, silmälaseilleen, tursuavalle selkäläskilleen, hampailleen, iholleen, alleilleen, naamalleen, nenälleen ja valkaissut vielä persereikäänsäkin!"
Asun Jenkeissä ja täällä Washigtonissa näkee näitä nukkeja kulkemassa ja kyllä kieltämättä huvittaa, kun joka toisella on samanlainen nenä, muttei silti sitä kuuluisaa itsetuntoa. Ystävättäreni otti silarit, muttei silti ole itseensä tyytyväinen (vaikka ennen silareita niin uskoikin), vaan miettii vielä kasvojenkohotustakin.... Siitä se alkaa, Michael Jacksonillakin lähti homma hanskasta.
jonkun implanttiaivon leikkauksia. Vaikka maksaakin itse ne ekaksi, mutta kun ne korjaukset usein johtaa yksityiseltä julkisellekin. Voisivat hankkia elämän muulla tavoin.
Ehkäpä tällaiset ihmiset arvostaisivat itseään ja elämäänsä, jos asuisivat hetken verran jossakin sotatoimialueella tai slummeissa. Tulisi näkökulmaa lisää.
No asiahan ei mulle kuulu, eikä oikeastaan paljon hetkautakaan suuntaan eikä toiseen.
Mä hankin uusia vaatteita vaikken niitä välttämättä tarvitse kun vanhat ovat hyvä kuntoisia mutta lököttävät. Paremmin istuvat vaatteet päällä minusta tuntuukin paremmalta.
Mulla lököttää useinmiten vaatteet, jollakin toisella ne tissit, mulla ei olis rahaa maksaa silareita, mutta siinä kun mä ostan uudet farkut niin joku rikkaampi ostaa itselleen uudet tissit.
jonkun implanttiaivon leikkauksia. Vaikka maksaakin itse ne ekaksi, mutta kun ne korjaukset usein johtaa yksityiseltä julkisellekin. Voisivat hankkia elämän muulla tavoin. Ehkäpä tällaiset ihmiset arvostaisivat itseään ja elämäänsä, jos asuisivat hetken verran jossakin sotatoimialueella tai slummeissa. Tulisi näkökulmaa lisää.
mutta joo, kirjoitanpahan minäkin näkökantani, koska kuulun kategoriaan "tissittömäksi jäänyt". Haaveilen kroonisesti edes A-kupin rinnoista ja kaikkein heikoimpina hetkinä harkitsen jopa implantteja. Siksi nostan suuresti hattua muutamille tuntemilleni kohtalotovereille, jotka ovat uskaltaneet silrit itselleen laitattaa.
Onko sillä loppujen lopuksi väliä, laittaako joku silarit itsetuntonta kohentamiseksi? Eikö se ole kuitenkin lähimmäisten kannalta harmittomampi vaihtoehto kuin huonon itsetunnon pönkittäminen esimerkiksi muille vittuilemalla tai mollaamalla? Pitäisittekö te silareiden tuomitsijat outona ja turhanpäiväisyyden vuoksi tuomittavana sitä, jos täysin korvattomana syntynyt haluaisi itselleen operoitavan korvalehdet, vaikka päässä olevien reikien kautta kuulo kuitenkin toimisi ja ne rei'ät voisi hyvin helposti peittää tukalla?
On vastenmielinen ajatus, että kaikkien naisten pitäisi näyttää juuri samalle; hoikalle, kauniille, pitkäraajaiselle ja isorintaiselle. Rinnoilla on kuitenkin suuri merkitys oman seksuaalisuuden kokemiseen. Me olemattomilla rinnoilla varustetut saatamme helposti tuntea itsemme vaillinaisiksi naisiksi, vaikka esimerkiksi minua sanotaan kyllä kauniiksi ja viehättäväksi - enkä suoranaisesti koe, että itsetuntoni olisi nollissa (tiedän oman arvoni, ja tiedän ettei tissien perään kuolaava mies voisi koskaan olla mikään unelmieni prinssi).
Esteettiseen kirurgiaan liittyy paljon niin suuria vai arkoja kysymyksiä, ettei kovin heppoisin perustein kannattaisi leimata ketään turhamaiseksi tai verorahoilla itseään tyhjän takia kaunistavaksi.Aina vain suuremmat ja suuremmat tissit haluavat povipommit ovat asia erikseen, mutta eiköhän implanttien laitattajistakin suuri osa ole meitä hyvin tavallisia, minimaalisista rinnoista kärsiviä ja omaa seksuaalisuuttaan vakan alla piilottelevia naisia.
Valinta, joka ei vahingoita muita kun potentiaalisesti implanttien ottajaa itseään jos hajoavat. Jos olisi 100 % turvallista saattaisin itsekin harkita jos kärsisin rintojen pienuudesta.
Mitäpä jos kyseiseltä aniselta onkin ennen ollut lähes olemattomat rinnat? Eikö jokaisella naisella ole oikeus tuntea itseään naiselliseksi? Mitä säälimistä siinä on? Naurattaa tuollaiset asenteet!
Osuipa silmiin uudehko blogi, jossa minun mielestä parin lapsen äiti perustelee hyvin sen, miksi hankkii silikonirinnat. Löytyy blogilista.fi-sivuston kautta ainakin. Tissiprojektini.blogspot tai jotain oli nimi.
....että kaikki perustaa mielipiteensä vaan siihen, jos joku ottaa implantit miesten takia, pinnallisuuttaan, tai huonon itsetunnon takia vastatakseen ulkonäköpaineisiin. Nämä kaikki ovat tottakai erittäin tyhmiä syitä muokata kehoaan, mutta miksei kukaan ole ottanut huomioon sitä, että jos nainen haluaa silikonirinnat omaksi nautinnokseen miehistä/itsetunnosta viis? Onko se silloin tuomittavaa? Ja miksi tuomita, jos ei tiedä syytä jonkun päätökseen.
on jotenkin töykeää sanoa että toppauksilla saa isot rinnat, ja jos miestä vaivaa pienet tissit ni se pitäs jättää. Eihän se oo sit miehestä mitenkään outoa ku treffeillä naisella on C-kuppi ja ku päästään makkarin puolella ja ollan alasti niin tissejä ei löydykkään mistää.
Ja oon siis ihan parilta miespuoliselta kuullut kuinka törkeä turn off on ku nainen alkaa riisua ja sitten ku ottaa liivit pois ni rinnat menee niitten mukana.
Mun mielestä on aika kamalaa, kuinka täällä tuomitaan naisia jotka haluu silikonit. Mun mielestä aivan normaalia, et jos nainen kokee olevansa tyytymätön omaan vartaloonsa, ni se tekee sille jotain. Jos isommat rinnat saa olon paremmaksi ni miksi ei. Ja nykymaailmassa rintojen suurennus on melkeen jo sama asia, kuin kävisi kampaamossa.
Loppujen lopuksi jos miettii niin aika normaalia et jos on tyytymätön rintoihinsa ni käy laittamassa ne paremmiksi (suurennus- tai pienennysleikkaus), jos on tyytymätön hiuksiinsa ni menee kampaajalle, jos ei tykkää verhoistaan ni ostaa uudet.
On mun mielestä paljon säälittävämpää jos ihminen vaan marisee asioistaan eikä tee asialle. Ja ne kaikki jotka täällä haukkuu silikoneista haaveilevia säälittäväksi, niin säälittäviä olette te, jotka arvostelette niitä jotka tekee elämänlaadustaan parempia. Ihan sama kuin haukkuisitte kavereitanne säälittäviksi silloin kun ne ostaa uuden astiaston koska vanhasta oli menny yks lautanen rikki.
et sillä on varmaan aika huono itsetunto eikä ole sinut itsensä kanssa.
aa että rintasyöpä potilas ei voi elää ilman rintoja, mutta
et itse joudu rintasyöpää kokemaan, mutta näin syövästä toipumassa olevan sanoisin, että rintasyövässä useimmiten leikataan vain toinen rinta, joten miettikää sitä, että toinen on ok ja toisen kohdalla kuoppa ja arvostelkaa sitten vasta.
Oma mies on ollu jo monta vuotta raksalla, ja päivittäin kutsuu mua ihanaks ja pikkusekseen. Ja jos ei nähä pariin päivää ni soittelee mulle kaikenlaisia söpöilypuheluita.
Ja sit viel et silikonit on jees, kunhan niitä ei oo ottanu kuppikokona 80K, et kannattaa ottaa jos se saa aikaan sen et ku aamulla kattoo peliin voi vaan todeta "jumalauta, mä oon upee" :)
ole itse seksuaalisoineet itsenne? Miksi teistä itsestänne tuntuu, ettette olisi naisia pienien rintojen takia? Jos kyseessä on tämän aikakauden yleinen näkökanta, niin senhän on muokannut MIEHET. Joten alkuperin miesten takia muutatte rintojenne koon? Tai jos naisten mielipiteet harmittaa niin eikö sitten syynä ole muut naiset? Eli toisin sanoen lopulliset syyt ovat muissa ihmisissä?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on rintojen kehityshäiriö?... Mihin rintasyövän myötä rintansa, pienet tai suuret, menettäneet implantteja tarvitsee?
Aivoimplantteja kun ei (vielä) saa niin onhan hyvä korvike topata tissejä.