Mitä ajattelet naisesta, jolla on rintaimplantit?
Ei mitään sellaista tyyliin Aitolehti ym, vaan ihan normaalin kokoiset ja vartaloon sopivat.
Kommentit (65)
että naisia joiden mielestä "ihana" ei kuulu miehen sanavarastoon. Ehkä oma miehesi on joku bodari-raksakundi, joka puhuu ronskeja ja härskejä juttuja naisista.
implantit niin tuskin minä siitä ajattelen mitään, en ehkä edes tiedä koko asiaa
Vihdoinkin asiallista palautetta :D
kyllä menestyneet miehet kuvailevat lapsiaan ja vaimojaan useinkin ihaniksi. ja naisen rintoja erityisesti.
Itse pelkään leikkausta. Silikonit voisin ottaa muuten.
Ja kyllä minunkin mieheni miehekäs adonis käyttää sannaa ihana. Rakastelun jälkeen hän yleensä toteaa että olipa ihanaa!
ihana-miehet harrastavat varmaan myös tanhua, käyttävät pink panther-kalsareita ja pahin kirosana on voi hitsi!
XD
salia, kiipeily, lautailua (lumi ja leija), vaellusta yms. tanhusta ei ole vielä innostunut, häävalssinkin oppimiseen meni viikkoja, joten ei taida olla hänen lajinsa.
Vaihdoin kaksi vuotta sitten olemattomista AA-kupin (nekään eivät täyttyneet) rinnoista pieneen B-kuppiin. Tätä ennen minulla oli jo valmiiksi itsetunto kohdallaan enkä hävennyt vartaloani millään tavalla. Ainoa mitä halusin, oli löytää istuvia vaatteita muualtakin kuin lasten osastolta. Ja täytyy myöntää, tunnen oloni aika roimasti naisellisemmaksi kun voin pitää seksikkäitä alusvaatteita :p Ja ainoastaan mieheni tietää (vastusti leikkausta) implanteista. Muut ihmiset eivät kiinnittäneet mitään huomiota. Jos tämä tekee minusta säälittävän teidän silmissänne, en voi muuta kuin nauraa :D
omistavalle rintojen poisto kuin a-kuppiselle isommat rinnat. Kyllä kai muut huomaavat ja epäilevät syöpää jos d-kupit omaava on yhtäkkiä yksirintainen tai rinnaton.
se miltä näyttää ku miltä tuntuu. Voisin kuvitella että ne geelipussit ei kauheen mukavan tuntuset ole. Jotenkin myös ajattelen että pitäisi osata arvostaa sitä mitä on (tervettä kroppaa)
mieheni harrastaa kuntosalia , juoksemista ja metsästystä. Tanssikursseille olen yrittänyt saada kanssani jo viitisen vuotta onnistumatta siinä.
Muuten hän on akateeminen, hyväpalkkainen, hyvä kroppainen ja ihana isä ja aviomies. Enpä tiedä kuinka häntä ennää miehekkäämmäksi muutaisin.
kehittymättä, ei ollut vielä aikuisenakaan edes AA-kuppia, oli todellakin lähes "pelkät nännit". Minua tuijotettiin avoimesti yleisissä saunoissa, lukioaikana kiusattiin asiasta. Otin vähän yli parikymppisenä silikonit, kokoa A. Minulla oli vasta sen jälkeen sellainen olo että olen aikuinen nainen. Olen kertonut asiasta joillekin ja jostain syystä minua eniten ovat arvostelleet suuririntaiset naiset, he jotka eivät mitenkään voineet eläytyä siihen mitä olen kokenut ja kuinka suuresti rinnattomuus vaikutti seksuaaliseen itsevarmuuteeni kun olin nuori nainen.
Tuskin kukaan kulkee nakuna ihmistenilmoilla??? Bikineitä saa topingilla myös. Ja jos miestä vaivaa pikkutisut, niin jätä se sika, ansaitset parempaa. (Onhan pienikikuisia mutta mukavia miehiäkin maailmassa...)
Muuten en haluaisi kustantaa kenenkään itsetunto-ongelmaisen tissileikkauksessa pilalle mennyttä terveyttä verovaroillani. Niissä leikkauksissa kun ei aina onnistuta.
ja vetää mukaan politiikkaakin.
Tuskin kukaan kulkee nakuna ihmistenilmoilla??? Bikineitä saa topingilla myös. Ja jos miestä vaivaa pikkutisut, niin jätä se sika, ansaitset parempaa. (Onhan pienikikuisia mutta mukavia miehiäkin maailmassa...) Muuten en haluaisi kustantaa kenenkään itsetunto-ongelmaisen tissileikkauksessa pilalle mennyttä terveyttä verovaroillani. Niissä leikkauksissa kun ei aina onnistuta.
Sen verran on elamaa tullut nahtya, etta ihmisen pinnallisuutta tai syvyytta ei mitata silikoneilla.
Itse voisin harkita jossain vaiheessa, ehka en. Nenaleikkaukseen sen sijaan lahtisin talta istumalta. Nenani ei ole sielta kauneimmasta paasta, ja mina nyt vain tykkaan kauniista asioista/esineista. Katselen kaikkea esteettisesta nakokulmasta.
Varjaan muuten hiuksianikin. Taitaa olla huono itsetunto...
mutta kävelit rinta rottingilla muotojesi kanssa. Sinusta voisi tulla itserakas, mutta ei itsetunto ole kiinni siitä. ;D Myönnä vain pois.
Itse ajattelen juuri niin, että kyllä on itsetunto huono, jos silikonit pitää olla, vaikka mikä olisi selitys. Tiedän rinnattomiakin ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Eihän se tietenkään ihme ole, että lähes kaikilla naisilla on huono itsetunto, kun mediasta tuputetaan yhdenlaista kauneusihannetta.
Ja myöskin hyvä itsetunto :) Uskoisin että rinnat saisivat vartaloni näyttämään edes himpun verran enemmän naiselliselta, koska minulla on erittäin poikamainen vartalo. Imetysaikana kuljin ehkä vähän liikaakin rinta rottingilla kun olin niin mahottoman ylpea uusista muodoistani :D Eli toisaalta silikonit saattaisivat tehdä minusta enemmänkin itserakkaan kuin heikentää itsetuntoani joka ei muuten ole kiinni ulkonäöstäni :)
tyytyväisiä omiin vartaloihinsa? Siis tota mä lähinnä mietin.
Itse en missään tapauksessa ottaisi sitä riskiä, että rintaleikkauksessa hermoradat vaurioituisivat, ja rintojen tuntoherkkyys katoaisi.
Muuten varmaan menisinkin leikkaukseen ylisuurien rintojeni takia.
Tuskin kukaan kulkee nakuna ihmistenilmoilla??? Bikineitä saa topingilla myös. Ja jos miestä vaivaa pikkutisut, niin jätä se sika, ansaitset parempaa. (Onhan pienikikuisia mutta mukavia miehiäkin maailmassa...)
Muuten en haluaisi kustantaa kenenkään itsetunto-ongelmaisen tissileikkauksessa pilalle mennyttä terveyttä verovaroillani. Niissä leikkauksissa kun ei aina onnistuta.
Ja mitä muut ihmiset ajattelevat. Vaan siitä mitä itse haluaa.
Kyllä ne muitten takia hankitaan. Huono itsetunto. Miksi sitä on niin hankala myöntää?
Ja mitä muut ihmiset ajattelevat. Vaan siitä mitä itse haluaa.
[/quote]
tosi miehekästä kun mies kiekaisee "Ihanaa kulta!"...