Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jolla on rintaimplantit?

Vierailija
27.11.2009 |

Ei mitään sellaista tyyliin Aitolehti ym, vaan ihan normaalin kokoiset ja vartaloon sopivat.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluaisin ihan normikokoiset, jo B-kuppi riittäisi hyvin :)

Vierailija
2/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattalen, että hänellä on huono itsetunto ja pinnalliset arvot. en usko elämäänsä onnea koskaan löytävän tuolla asenteella.

todellisuudessa en kuitenkaan tätä ääneen tietenkään sano, vaan ihastelen että onpa hieno juttu kun uskalsit tehdä ja hienot on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo aika paljon ihmisen arvomaailmasta. Mielestäni pinnallista touhua. Rintojen koolla kun ei ole fysiologista merkitystä.

Vierailija
4/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöskin hyvä itsetunto :) Uskoisin että rinnat saisivat vartaloni näyttämään edes himpun verran enemmän naiselliselta, koska minulla on erittäin poikamainen vartalo. Imetysaikana kuljin ehkä vähän liikaakin rinta rottingilla kun olin niin mahottoman ylpea uusista muodoistani :D Eli toisaalta silikonit saattaisivat tehdä minusta enemmänkin itserakkaan kuin heikentää itsetuntoani joka ei muuten ole kiinni ulkonäöstäni :)

Vierailija
5/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma asia, miks muut näkee vaivaa toisten asioista?! jollakin on isot jollaki pienet jollaki tekosellaiset, so what ei mua ainakaa haittaa!!!

Vierailija
6/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kokee niiden avulla hyväksyvänsä itsensä paremmin ja olevansa onnellisempi niin good for her, ei ole multa pois.

Vierailija
7/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kyllä, että onpas pinnallinen tyyppi. Sama vaikka olisi pannut silikonia aivojensa tilalle. Heikkoa itsetuntoa kun ei korjata millään. Usein itsetunnon ongelmat loistavat kilometrien päähän.

Ja ihan sama, leikkeleekö naamaansa tai muuta kroppaansa. Sairauden /onnettomuuksien takia ymmärrän, muuten naureskelen säälien. Mutta niin kuin edellinen totesi, en kehtaa sanoa päin asianomaisen naamaa sitä, vaan ajattelen mielessäni näin.

Vierailija
8/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihana on katsella kauniita silikonirintoja naisilla, mutta tyttöystäväksi tai vaimoksi en silkkarimimmiä haluaisi.

Vierailija
9/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raatelee ruumistaan miesten takia, niin on kyllä aika naurettava nainen.

Vierailija
10/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo aika paljon ihmisen arvomaailmasta. Mielestäni pinnallista touhua. Rintojen koolla kun ei ole fysiologista merkitystä.

Millä perusteella ostat vaatteesi? Mitä silikonit kertovat ihmisen arvomaailmasta? Minulle tärkeintä elämässä on perheeni hyvinvointi ja onnellisuus, hyvänä kakkosena tulee taloudellinen turva... Ja haluaisin silikonit.

Vierailija
11/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttää "ihana"-sanaa? Taitaa olla pinppi tällä "miehellä"... =)

että ihana on katsella kauniita silikonirintoja naisilla, mutta tyttöystäväksi tai vaimoksi en silkkarimimmiä haluaisi.

Vierailija
12/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kyllä, että onpas pinnallinen tyyppi. Sama vaikka olisi pannut silikonia aivojensa tilalle. Heikkoa itsetuntoa kun ei korjata millään. Usein itsetunnon ongelmat loistavat kilometrien päähän.

Ja ihan sama, leikkeleekö naamaansa tai muuta kroppaansa. Sairauden /onnettomuuksien takia ymmärrän, muuten naureskelen säälien. Mutta niin kuin edellinen totesi, en kehtaa sanoa päin asianomaisen naamaa sitä, vaan ajattelen mielessäni näin.

ihan luonnostaan rinnaton ei niitä tarvitse? Ja puhun nyt ihan oikeasti rinnattomista. Miehelläni on isommat rinnat vaikka hän on laiha eikä lihaksistakaan tietoa :D

Vierailija
13/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raatelee ruumistaan miesten takia, niin on kyllä aika naurettava nainen.

Mies on silikoneja vastaan. MINÄ haluan silikonit ihan omaksi iloksi :) Kauhia ku joutuu puolustelemaan paria geeliäpussia joita ei edes ole vielä (eikä ehkä koskaan saakkaan):D

Vierailija
14/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa on muuten "ihana"-sanassa. minun mieheni kehuu minua ihanaksi aika useinkin. hänen sanavarastoonsa kuuluvat ihana, kaunis, romanttinen, upea...

millaisia sanoja miehet saavat sitten käyttää? omani on hyvin maskuliini yritysjohtaja, jolla tunneilmaisu kuitenkin kehittynyt.

Vierailija
15/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mies käyttää sanaa "ihana" mikäli asia liittyy jotenkin naisiin. Kun naiset nyt on vaan niin ihania.

Itsekin useinkin kuiskuttelen ihanuuksia vaimoni korvaan.

Vierailija
17/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ilmeisesti untuvikko? =)

Vierailija
18/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinttien sanastoahan tuo on.

Ihan tavallinen mies käyttää sanaa "ihana" mikäli asia liittyy jotenkin naisiin. Kun naiset nyt on vaan niin ihania. Itsekin useinkin kuiskuttelen ihanuuksia vaimoni korvaan.

Vierailija
19/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

implantit niin tuskin minä siitä ajattelen mitään, en ehkä edes tiedä koko asiaa

Vierailija
20/65 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta yritysjohtaja ei kuulosta kovin maskuliiniselta jos yritit tittelillä sitä maskuliinisuutta todistella :D Muuten olen samaa mieltä, että kyllä mieskin voi käyttää ihana-sanaa uskottavasti :)