Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Asiat, joita usein pidetään hankalina, joita taas itse et pidä hankalina.

Vierailija
25.11.2009 |

Aloitan:

Piparkakkutaikinan teko. Lähipiirissäni sitä pidetään suunnilleen talvisodassa taistelemiseen verrattavana urotekona, kaikki ostaa pakastealtaasta valmista. Mun mielestä huomattavasti simppelimpää kuin esim. pullataikinan teko.

Ikkunoiden peseminen. Aika nopeastihan se käy, ei tarvitse usein tehdä, ja jäljen näkee saman tien.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan perustoiminnot tyyliin koneen päivittäminen ja palautuspisteen valitseminen. En tiedä olenko jotenkin lahjakas tällä osa-alueella mutta ihan jokaista ystävääni (sukupuolesta riippumatta!) saan neuvoa tämän tästä. Minua järkyttää kuinka ihmiset haluavat nykyään kaiken eteensä valmiina, yhtään ei viitsitä kiinnostua "siitä kirotusta tonnin vempeleestä", jonka toiminta olisi parin opeteltavan klikkauksen päässä..! Itse ostin oman koneeni teininä ja vaikken koskaan mikään nörtti ollutkaan, opettelin kaiken tänä päivänä osaamani ihan vaan lukemalla Help-tiedostoa, etsimällä Googlesta ja KOKEILEMALLA ITSE. Ei se kone siitä rikki mennyt!

Vierailija
42/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys, ja useamman pikkulapsen kanssa matkustaminen vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisten suomen ymmärtäminen. Olen monesti kuullut, että joku ei saa selvää ulkomaalaisittain suomea puhuvan puheesta, joka minusta on tyäsin selvää ja ymmärrettävää. Ehkä auttaa, että osaa itse monia kieliä ja on elänyt ummikkona vieraassa maassa kieltä opetellen.

Vierailija
44/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet eivät uskalla matkustaa lentäen pienten lasten kanssa, vaan lomailevat mieluiten kotimaassa. Omat vanhempani asuvat muualla, joten lennän usein heidän luokseen yksin lasteni kanssa miehen jäädessä kotiin.

Vierailija
45/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aina ihmetellään jostain syystä! No pakko se on ku ei oo autoa :)

Vierailija
46/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyn seinään poraaminen, tapetoiminen.

Vierailija
47/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kierrätys lähes kaikessa paitsi hygieniatarvikkeissa ja kengissä.

-Televisiottomuus (mikä sana!)

-Onnellinen parisuhde ja loistava seksielämä lapsista huolimatta.

Vierailija
48/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipominen

Jätteiden lajittelu

Joka-aamuinen meikkaaminen

Omatoimimatkustelu

Kielten opiskelu

Vierailija
49/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei lainkaan hankalaa. Jos oikeassa kulmassa tarpeeksi pitkään jyystää, niin kyllä se sieltä tulee.

Vierailija
50/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on saada yläkoulun oppilaat toimimaan haluamallani tavalla, ei ole esim. työrauhaongelmia eikä epäasiallista käytöstä. Erittäin vaikeaksi koen alakoulun oppilaiden pitämisen kurissa. Useilla toisin päin.

Vierailija
51/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mikä on naisille usein vaikeaa on tutustua kauniisiin ja seksikkäisiin naisiin ja kaveerata näiden kanssa. Minulle se ei ole vaikeaa vaikka olen heteroseksuaali nainen.

Vierailija
52/96 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa

soseiden teko lapsille (aina tulee mieleen, että mitä se vanhempi itse syö, jos ei saa nyt yhtä perunaa keitettyä)

kotitöiden teko pienten lasten ollessa hereillä (mieheni ei kykene tähän ollenkaan, vaan tekee kaiken illalla)

Vierailija
53/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläily, matkustelu, uimahallissa käynti, kaupoissa /kaupungilla kiertely jne usean pienen lapsen kanssa +pari kolme isompaa lasta.

Vierailija
54/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tässä on kyse vain ns laiskuudesta tai viitseliäisyydestä. Ei siitä että se ois kamalan vaikeeta. Varmaan vaan moni ajattelee et mitä tekemään itse kun sen saa nii kätevästi mukaa kaupasta. Ja toisekseen sen taikinan tekoon menee ehkä 15minsaa, sen ajan istuu sit vaikka mielummin täällä av:llä.:D

Se nyt on maailman helpoin taikina valmistaa. Mausteet, rasva ja siirappi kattilaan. Kun kiehuu, jäähtymään. Kun jäähtynyt muna, jauhot ja sooda sekaan ja sitten vaan jääkaappiin odottamaan käyttöä.

Pakastetaikina ei maistu lähellekään niin hyvältä kuin itsetehty ja itsetehdystä tulee ihana jouluntuoksu asuntoon.

Helppoa on myös budjetin teko excelillä.

Vierailija
55/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai en vaan tajua mikä siinä oli niin vaikeaa että lapsensaannit lykätään valovuosien päähän. Ja kuulin monesti kommentteja "miten jaksoit" öh...no loistavasti.. Miten monen lapsen yh:t jaksaa, ne sen mitallin ansaitsevat!:D

ja sitten se matematiikka:)

Vierailija
56/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vaikea käsite joillekkin ihmisille, huomaa aborttitilastoista!

Vierailija
57/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, oletpa nopea jos valmistat vartissa molemmat kastikkeet ja ladot lasagnevuoan uunikuntoon. Paistamiseenhan menee kolme varttia.

Minä taas teen usein sitä, jos vieraita tulossa esim. tunnin varoajalla.

Lasagnen tekeminen alusta loppuun itse Moni tuntuu pitävän sitä hirveän isotöisenä ruokana.

Vierailija
58/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan perustoiminnot tyyliin koneen päivittäminen ja palautuspisteen valitseminen. En tiedä olenko jotenkin lahjakas tällä osa-alueella mutta ihan jokaista ystävääni (sukupuolesta riippumatta!) saan neuvoa tämän tästä. Minua järkyttää kuinka ihmiset haluavat nykyään kaiken eteensä valmiina, yhtään ei viitsitä kiinnostua "siitä kirotusta tonnin vempeleestä", jonka toiminta olisi parin opeteltavan klikkauksen päässä..! Itse ostin oman koneeni teininä ja vaikken koskaan mikään nörtti ollutkaan, opettelin kaiken tänä päivänä osaamani ihan vaan lukemalla Help-tiedostoa, etsimällä Googlesta ja KOKEILEMALLA ITSE. Ei se kone siitä rikki mennyt!

Vierailija
59/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkana pysyminen.

Pinserin kouluttaminen.

Vierailija
60/96 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinän teko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän