Onko muita jotka ei voi sietää voileipäkakkua?
En tajua miksi sitä pitää olla joka paikassa. Se on älyttömän pahaa, nirso en kyllä yleensä ole... tykkääkö joku siitä oikeasti? Sehän maistuu vain majoneesille.
Tosin valtaosa täytekakuistakin olisi saanut jäädä tekemättä.
Kommentit (32)
leipomoiden majoneesi maksapasteijja mmajoneesi majoneesi yök kakkuja. Sekä inhoan sellaisa voikkarikakkuja joihin tosiaan tekiä ei osaa lopettaa 2-3 makuun vaan sitten siellä on välit täynnä ties mitä ja tosiaan muutakin niihin voi laittaa, kuin majoneesia.. uuh.. paljon parempaa tulee kun täytteisiins ekottaa ranskankermaa...
No joo siksipä siksi teen ne itse, ei tule voita eikä sekameteli soppaa ei edes majoneesia. On kehuttu hyviksi ja jopa tilattu useampaankin juhlaan noita miun maun mukkaan tehtyjä.
Paras kehu tosin tuli 5v pojalta joka totesi, että "äiti milloin on vauvan kastejuhla, saatais sitä hyvää kakku leipää".
Kuinkakohan kauan kärsisin mielummin nälkää kuin söisin voileipäkakkua? Mulle on varmaan jäänyt joku taruma lapsuudesta kun kakku ei olekaan ollut makeaa. Täytekakkuja siis rakastan. Olen kyllä näin aikuisenakin koittanut maistaa voileipäkakkua mutta ei maistu. Rasvaista ja suolaista. Ne kirsikkatomaatit ja kurkun siivut voin kylä syödä mutta siihen sitten jääkin...
tekijä on sinne työntänyt. Makujen sekamelskaa, ei kiitos.
Se ei maistunut majoneesille niinkuin yleensä voileipäkakut maistuu ja en voi sietää majoneesia.
Täytekakut on hyviä.
muutenkin väliin 4-5 viittä makua korkeintaa
kostutus tärkeää, ei liian kuiva, mutta ei lössökään
olen syönyt sekä karseaa voileipälkakkua, että taivaallista (täytyy sanoa, että minun kakut on niitä taivaallisia).
Mut sellanen, missä on savukalaa ja tuorejuustoa/ranskankankermaa on ihan mielettömän hyvää.
En ota voileipäkakkua juhlissa, jos en tiedä tasan mitä siihen on laitettu (enkä yleensä senkään jälkeen kun tiedän ;) )
ne näyttävät arkuilta ja maistuvat vainajalta.
t:murumies
Olen aina luullut olevani ainoa, joka en voi sietää voilepäkakkuja. Muut hehkuttavat ja herkuttelevat, itse en enää nykyisin yleensä vaivaudu edes maistamaan. Jos ei 40 vuoteen ole HYVÄNMAKUISTA voileipäkakkua tullut vastaan, en todellakaan usko sellaista edes olevan olemassa.
minua ahdistaa keksiä selitys miksi en syö kyseistä kakkua. Yleisin selitys kutsuilla on että - ei kiitos olen jo täynnä.
Edes omasta voileipäkakusta.
Ohjeen mukaan kun tekee niin ihan yhtä pahaa kuin muidenkin tekemät. Niille jotka tykkäävät voileipäkakuista muutenkin on kelvannut hyvin.
En ollut syönyt moneen vuoteen, kun ei ole ollut mitään juhlia. Mutta viime kesänä söin Kuopion kauppahallissa Truben kahvilassa palan ja hitsit että oli hyvää!
Älä muuta sano. Galette nimenomaan käyttää maksapasteijaa ja majoneesia :x :X
17