Tiesitkö jo ennen ensimmäistä lasta,
kuinka monta lasta haluaisit? Mistä sen tietää vai pitääkö vaan odottaa, tuleeko vauvakuume uudelleen?
Saitko sen lapsimäärän, jonka halusit ja oletko tyytyväinen?
Kommentit (25)
Luulin haluavani 3 -4 lasta, mutta nyt meillä on 2, eikä perhe tunnu enää yhtään vaillinaiselta. Hyvä setti!
Oltiin miehen kanssa puhuttu viidestä. Esikoisen syntymän jälkeen mies ilmoitti että korkeintaan kaksi. Toinen lapsi sai vahingossa alkunsa ja mies ilmoitti että syntymän jälkeen menee piuhat poikki. En suostunut mutta isoa perhettä meille ei varmasti tule vaikka itse haluaisinkin. Mies ei anna neuvotteluvaraa. Vähän on petetty olo.
Neljä oli haaveissa, kolme tehtiin tarkoituksella ja neljäs vahingossa. Tähän jää.
Vauvakuumetta vahvempi tunne tuli nelosen syntymän jälkeen siitä, että tämä on meidän viimeinen vauva.
neljästä tyttärestä, kaikki olisivat erilaisia, ei siis kaksosia-nelosia,
tai miniatyyri minuja ;-D
29-vuotiaana minulla oli neljä erinäköistä ja persoonaltaan omanlaistansa tytärtä, ihania ihmisiä kaikki.
Ajattelin silloin lapsiluvun olevan täysi, jatkoin töitäni ja tyttäret ehtivät kouluunkin.
Nyt meillä on vuosikas poika ja ensi vuonna syntyy kuudes lapsi, sukupuolta emme halunneet tietää...nämä kaksi ovat ikäänkuin bonusta :-D
Haaveilin aina kahdesta lapsesta ja halusin ainakin yhden pojan, meillä on poika ja tyttö. Olen tyytyväinen ja ei ole vauvakuumetta, lapset on jo sen verran isoja että ihan senkään takia en vauvaa halua.