Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö jo ennen ensimmäistä lasta,

Vierailija
25.11.2009 |

kuinka monta lasta haluaisit? Mistä sen tietää vai pitääkö vaan odottaa, tuleeko vauvakuume uudelleen?

Saitko sen lapsimäärän, jonka halusit ja oletko tyytyväinen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin aina kahdesta lapsesta ja halusin ainakin yhden pojan, meillä on poika ja tyttö. Olen tyytyväinen ja ei ole vauvakuumetta, lapset on jo sen verran isoja että ihan senkään takia en vauvaa halua.

Vierailija
22/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin haluavani 3 -4 lasta, mutta nyt meillä on 2, eikä perhe tunnu enää yhtään vaillinaiselta. Hyvä setti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa puhuttu viidestä. Esikoisen syntymän jälkeen mies ilmoitti että korkeintaan kaksi. Toinen lapsi sai vahingossa alkunsa ja mies ilmoitti että syntymän jälkeen menee piuhat poikki. En suostunut mutta isoa perhettä meille ei varmasti tule vaikka itse haluaisinkin. Mies ei anna neuvotteluvaraa. Vähän on petetty olo.

Vierailija
24/25 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä oli haaveissa, kolme tehtiin tarkoituksella ja neljäs vahingossa. Tähän jää.

Vauvakuumetta vahvempi tunne tuli nelosen syntymän jälkeen siitä, että tämä on meidän viimeinen vauva.

Vierailija
25/25 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljästä tyttärestä, kaikki olisivat erilaisia, ei siis kaksosia-nelosia,

tai miniatyyri minuja ;-D

29-vuotiaana minulla oli neljä erinäköistä ja persoonaltaan omanlaistansa tytärtä, ihania ihmisiä kaikki.

Ajattelin silloin lapsiluvun olevan täysi, jatkoin töitäni ja tyttäret ehtivät kouluunkin.

Nyt meillä on vuosikas poika ja ensi vuonna syntyy kuudes lapsi, sukupuolta emme halunneet tietää...nämä kaksi ovat ikäänkuin bonusta :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi