Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen tähän asti ollut Esa-fani, mutta Esan kommentti Kätlinistä

Vierailija
24.11.2009 |

ja siitä että epäilee että Kätlin ei saisi perhettä jos ei opi käsittelemään kielteisiä asioita tms, oli mielestäni rimanalitus. Se oli tietenkin hänen näkemyksensä, mutta minä uskon että on pilvin pimein miehiä jotka ottaisivat Kätlinin vaimokseen. Aina ja kaikkien ei tarvi rypeä filosofisissa pohdinnoissa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittoon!

Vierailija
2/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten on sitä mieltä että Käpsy voittaa. Ja kehui pihalla myöhemmin että Käpsy on tosi positiivinen ja hyväntuulinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan sanansa toisin asettamalla saa asiansa sanottua muttei loukkaa samalla lailla toista.

Palautteen antaminen on taitolaji.

Olen tähän asti kannattanut Esa A:ta mutta nyt lähtee plussaa Käpsylle.

antoi asukkaille tehtäväksi kertoa miksi itse pitäisi voittaa ja minkä takia kilpakumppanit eivät voi voittaa eli muiden huonot puolet. Siitä tässä oli kyse.

nyt muutamat kommentit on alkaneet ärsyttää. Voisi joskus ajatella asioita vaan itsekseen, eikä jakaisi ajatuksiaan kaikille. Kätlin-arvioinnissa on paljon totta, mutta onko se pakko sanoa noin suorin sanoin. Sehän on kuitenkin vaan Esan oma näkemys, ei välttämättä totuus. Tyrmää nuoren ihmisen toiveet, kuin joku tuomari. Toinen munaus oli tyttöystävän kauneuden ruotiminen. Esa esittää mielipiteensä liian suoraan ja sillä tavoin tulee vaikutelma, että hän on ylpeä ja asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Esa voisi hieman opetella sosiaalisuutta.

Vierailija
4/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Esa fani missään vaiheessa, ja pisteet senkun laskee ropisemalla.

Hänen sosiaalisuus on ihan pohjaluokkaa, sekä se lapsenmilisyys heittäytyä mukaan bb-touhuun on ihan 0. Hänen ylimielisyys ja laskelmoiti alkaa tulla vaan koko ajan enemmän esille, jolla hän on laskelmoinut itsensä voittoon vaikka toista väittääkin..ei kukaan "NOIN FIKSU" lähde 3kk:ski bb- taloon itseään tutkimaan, senhän tiesi jo kaikki etukäteen mikä siellä on meininki. Viihdeohjelma ja Esa on kaikkea muuta kuin viihdyttävä! Ei voi noin epäsosiaalinen kaveri voittaa juuri tuota kisaa. Aso tai Kätlin ansaitsee voiton! Eivät mollaa, aliarvioi tai puhu muista pahaa ja ovat erittäin sosiaalisia.

Vierailija
5/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esaa ei vaan kiinosta

Vierailija
6/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut Esa fani missään vaiheessa, ja pisteet senkun laskee ropisemalla. Hänen sosiaalisuus on ihan pohjaluokkaa, sekä se lapsenmilisyys heittäytyä mukaan bb-touhuun on ihan 0. Hänen ylimielisyys ja laskelmoiti alkaa tulla vaan koko ajan enemmän esille, jolla hän on laskelmoinut itsensä voittoon vaikka toista väittääkin..ei kukaan "NOIN FIKSU" lähde 3kk:ski bb- taloon itseään tutkimaan, senhän tiesi jo kaikki etukäteen mikä siellä on meininki. Viihdeohjelma ja Esa on kaikkea muuta kuin viihdyttävä! Ei voi noin epäsosiaalinen kaveri voittaa juuri tuota kisaa. Aso tai Kätlin ansaitsee voiton! Eivät mollaa, aliarvioi tai puhu muista pahaa ja ovat erittäin sosiaalisia.

Vierailija
7/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätlinin haukkumista suoraan päin naamaa, ei niinkään mitään analyysia siitä miksi Kätlinin ei pitäisi voittaa, paitsi se Filippiinit yms. -osuus.

Joku haukkui Kätlinin yleissivistyksen. Aika roskaa ottaen huomioon, että Kätlin ei virolaisena tunne kaikkia suomalaisjulkimoita (koska niistähän on siinä pelissäkin ollut lähinnä kyse) ja muistaen myös sen, että esim. EsaA ei tiennyt mm.Paul McCartneyta tai tunnistanut Sibeliusta kuvasta. Monia muitakaan merkkihenkilöitä ei EsaA ole tunnistanut, olen katsonut 24/7.

Vierailija
8/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eestiläisneidosta, joka ei ole muistanut Esan puheita kovin pitkään. Tainnut ottaa Esan luonnon päälle.

Todellinen ylimielinen luonne pääsee viimeisellä viikolla ilmoille. Kaikista löysi haukuttavaa. En ymmärrä, miksi. Kaivamalla varmaan löytää kenestä vaan.

Vierailija
9/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iloinen" eestiläisneitokaan ei ole muuta koko kaudena aikana tehnyt kuin keikistellyt lakkaamatta peilin edessä, kääntänyt kaikki puheenaiheet aina itseensä ja vaihdellut tunnin välein vaatteita! Hyvä että joku sanoo totuuden!

Ja sehän tunnetusti sattuu... =)

Vierailija
10/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainoa jolla oli munaa suorittaa bb:n antama tehtävä suoraselkäiseen tapaansa eikä jauhaa silmät suut täyteen tyhjänpäiväistä pa**aa kuten muut.

Kaikista löysi haukuttavaa. En ymmärrä, miksi. Kaivamalla varmaan löytää kenestä vaan.

Vierailija
11/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan ainoa, jolla oli munaa tehdä toi tehtävä kuten se annettiin. Halusi antaa Kätlinistä eniten perusteluja, sillä hänhän aloitti tarinansa niin, että uskoo Kätlinin voittavan ja siksi halusi ehkä perustella aika roisisti.

Ja kun joku kirjoitti, että Esa ei ole antanut itsestään mitään. Eikö tällainen ole juuri sitä itsestään antamista? Mun mielestä kyllä! Kukaan muu ei ole ollut tuolla talossa noin rohkea.

Ja Esalle plussaa :) ja paljon :)

Vierailija
12/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistaakseni siellä ei ollut edes mainittu muiden kuin Esan kommentit. Ja nekin oli nostettu oikein otsikkoon.

Kyllähän tuolla tavalla saadaan "mustamaalatuksi" yksi kilpailija, jos muiden kommentteja ei edes julkaista.

Vierailija
13/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"iloinen" eestiläisneitokaan ei ole muuta koko kaudena aikana tehnyt kuin keikistellyt lakkaamatta peilin edessä, kääntänyt kaikki puheenaiheet aina itseensä ja vaihdellut tunnin välein vaatteita! Hyvä että joku sanoo totuuden! Ja sehän tunnetusti sattuu... =)

Miksi pitäisi satuttaa toista tarkoituksellisesti? Taitaa vaan Esan selkäranka olla taittunut ja nyt tulee esiin asioita, jotka jäivät pimentoon, kun talossa oli enemmän ihmisiä ja Esa jäi varjoon jatkuvasti.

Vierailija
14/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan ainoa, jolla oli munaa tehdä toi tehtävä kuten se annettiin. Halusi antaa Kätlinistä eniten perusteluja, sillä hänhän aloitti tarinansa niin, että uskoo Kätlinin voittavan ja siksi halusi ehkä perustella aika roisisti. Ja kun joku kirjoitti, että Esa ei ole antanut itsestään mitään. Eikö tällainen ole juuri sitä itsestään antamista? Mun mielestä kyllä! Kukaan muu ei ole ollut tuolla talossa noin rohkea. Ja Esalle plussaa :) ja paljon :)

Vierailija
15/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan millilleen osui vielä oikeaan! Esa on aiemminkin hämmästyttänyt tarkkanäköisyydellään.

Hyvä Esa! :)

Vierailija
16/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toistenkin puolesta :D

Vierailija
17/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo tuosta ennenkin puhuneet ja Käpä tuon myös myöntänyt itsekin ettei osaa käsitellä negatiivisia asioita. Ja kyse oli tällä kertaa BB:n antamasta tehtävästä.

Vierailija
18/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kyllähän sen perheen äkkiä saa, mutta miten pitää sen toimivana vuodesta toiseen, siinäpä kysymys.

Vierailija
19/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tuo nyt on pahinta niin ei kovin paha ole.

Tosiaan, varmasti moni Kätliniin ihastuu, se on selvä, mutta on myös ihan totta, että jos negatiivisten asioiden käsittely on oikeasti vaikeaa, niin ennen vanhemmuutta ja parisuhdetta se pitäisi hoitaa kuntoon. Siinä Esa on varmasti oikeassa, vaikka en tiedäkään, miten vakavia nuo Kätlinin ongelmat ovat.

Vierailija
20/29 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa osui käpän arvioissa aivan anppiin, mm tämä:

"– Kolmantena tietynlainen pinnallisuus, materiasta välittäminen. Mä olen kysynyt sulta monesti, mitä sä haluat täältä mukaasi, ja ensimmäiset asiat ovat olleet materiaalisia asioita. Suurin syy on kuitenkin se, että sulle on tapahtunut täällä paljon: olet ollut kuusi kertaa häätöäänestyksessä. Kokenut kolmiodraaman Samin kanssa, ollut Filippiineillä, joten kokemuspohjalta tämä on ollut sulle ehkä rikkain. Sä olisit voinut pohtia, miksi nämä asiat ovat tapahtuneet juuri sinulle, mutta sä et ole pohtinut. Sä olet vain heilauttanut hiuksia ja hymyilyt. Mä toivon että miettisit asioita, Esa sanoi alkaen seuraavaksi lingota Asoa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän