G: Miehesi haluaisi nyt tarkistaa puhelimesi. Annatko tarkistaa?
Kommentit (46)
Eipä siellä mitään salaisuuksia ole.
Viestien lukemista verrataan toisne henkilön kirjeiden lukemiseen, eli on rangaistava teko. Jos liitto on niin hataralla pohjalla ettei voi toiseen luottaa niin huh huh
Siellä on kyllä ihan mielenkiintoista materiaalia lähinnä toisten ihmisten elämästä. Miehellä olisi usein mahdollisuus lukea viestejäni ja Facebookia. Ihmettelisin suuresti, jos pyytäisi saada lukea viestini, sillä käytöksessäni ei ole mitään, mikä viittaisi siihen, että petän häntä tms. (enkä petä) ja antaisin lukea.
En halua, että kukaan lukee viestejä, jotka on tarkoitettu yksin minun luettavakseni. Puhelutiedot nyt saisi katsoa, koska niissä ei ole toisten kirjoittamaa mulle tarkoitettua tekstiä - miellän ne siis eri jutuksi.
Ei sillä että viesteissäni olisi mitään salaisuuksia. Mies samoilla linjoilla oman puhelimensa kanssa. Ja molemmat oikein tyytyväisiä :)
Mies ei todellakaan myös lukisi s-postejani, kirjeitäni tai fb-postejani. Ne on mulle tarkoitettuja ja henkilökohtaisia. Miehellä on omansa, ja mä taas en edes haluaisi lukea niitä.
Samoin lukee sähköpostit ilman lupaa ja lukee tämänkin viestin ja tsekkaa kaiken mitä teen koneella. Mulla oli suhde toiseen mieheen muutama kuukausi sitten. En mä vaan ole penkonut sen juttuja muulloin kuin se on pettänyt ihan selkeästi aina en silloinkaan.
Tässä miehenä tungen tänne naisten foorumille, kun tälläinen "mielenkiintoinen" aihe osui kohdille.
Tuli vain mieleen, oma kännykkäni ja siinä olevat salaisuudet.
No sinällään mitään pahaa ei ole, mutta asioita, joita vaimo ei ehkä pitäisi.
Ensinnäkin muutama puhelinnumero, jotka kuuluvat naistuttavuuksille, joita vaimo pitää ehkä "uhkana", mutta todellisuudessa eivät sitä ole. Nämä numerot ovat kuitenkin tallennettu Miesten nimillä, jotka on keksitty päästä.
Sitten on selaimessa tallennettu muutama "epäasiallista" sisältöä tuottava sivusto, joita käytetään reissuhommissa, kun himot alkaa hyrräämään..... Tämä kuitenkin on periaatteessa vaimon parhaaksi.
Että salaisuuksia kullakin, mutta niiden salailu ti välttämättä pettämistä, enemminkin suojelua aiheettomilta mielipahoilta
eipä oo mitään salailtavaa niin miks en antais. Meillä on yhteiset sähköpostit ja mul muutama oma mut en kyl piilottele niidenkään viestejä. Miks niin pitäs tehä jos ei halua salailla ta siis ei o salattavaa? Meil ainaki sil puolel toivottavasti luotto pelaa.....
eli voin ja hänvoi tarkastaa ihan mitä vaan milloin vaan haluaa. Puhelimessa ei ole mitään mitähän ei voisi nähdä.
Ja jos tietokoneelle on tallennettu mitä tahansa niin kaiken löytää helposti. Ihan kaikesta jää jälki jonnekin. Jos toinen on mustasukkaista sorttia niin kannattaa todellakin suojella toista. Kannattaa poistaa kännykästä myös kaikki lokitiedostot ja suojata salasanalla ne mitä voi.
luetaan toistemme viestejä muutenkin ja vastaillaan niihin myös. Avaan myös ukon postit ja jne.Niin ja vastataan puheluihin...
eksä otti aina välillä mun puhelimen ja luki tekstarit, en reagoinut mitenkään. Koska tietysti ainan poistin kaikki epäilyttävät tiedot ja niiden lokitiedot. Helpompaa kyllä on, kun ei tee mitään epäilyttävää.
Ei ole mitään olla näyttämättä :)
Olen varma ettei kenenkään yksityisasioita ole kännykkäni muistissa.
viilataan nyt niitä pilkkuja vielä enemmän..
jos lukis niin lukis, ei häiritse mua, kyllä sitä mun puhelinta sillon tällön käyttääkin.
mieheni tuskin haluaisi kun kunnioittaa sen verran niitä, jotka on mulle viestejä lähetelleet, siis tiedostaa et ne on tarkotettu vain minulle.
luullen, etten huomannut. Vaikea luottaa ihmiseen joka näin tekee.
Minulla ei ole mitään salattavaa eikä minua kiinnosta jos mieheni katselisi puhelintani.