Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehesi haluaisi nyt tarkistaa puhelimesi. Annatko tarkistaa?

Vierailija
23.11.2009 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa eikä minua kiinnosta jos mieheni katselisi puhelintani.

Vierailija
22/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä mitään salaisuuksia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien lukemista verrataan toisne henkilön kirjeiden lukemiseen, eli on rangaistava teko. Jos liitto on niin hataralla pohjalla ettei voi toiseen luottaa niin huh huh

Vierailija
24/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kyllä ihan mielenkiintoista materiaalia lähinnä toisten ihmisten elämästä. Miehellä olisi usein mahdollisuus lukea viestejäni ja Facebookia. Ihmettelisin suuresti, jos pyytäisi saada lukea viestini, sillä käytöksessäni ei ole mitään, mikä viittaisi siihen, että petän häntä tms. (enkä petä) ja antaisin lukea.

Vierailija
25/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaisin tarkistaa.

Vierailija
26/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan lukee viestejä, jotka on tarkoitettu yksin minun luettavakseni. Puhelutiedot nyt saisi katsoa, koska niissä ei ole toisten kirjoittamaa mulle tarkoitettua tekstiä - miellän ne siis eri jutuksi.

Ei sillä että viesteissäni olisi mitään salaisuuksia. Mies samoilla linjoilla oman puhelimensa kanssa. Ja molemmat oikein tyytyväisiä :)

Mies ei todellakaan myös lukisi s-postejani, kirjeitäni tai fb-postejani. Ne on mulle tarkoitettuja ja henkilökohtaisia. Miehellä on omansa, ja mä taas en edes haluaisi lukea niitä.

Vierailija
27/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin lukee sähköpostit ilman lupaa ja lukee tämänkin viestin ja tsekkaa kaiken mitä teen koneella. Mulla oli suhde toiseen mieheen muutama kuukausi sitten. En mä vaan ole penkonut sen juttuja muulloin kuin se on pettänyt ihan selkeästi aina en silloinkaan.

Vierailija
28/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehenä tungen tänne naisten foorumille, kun tälläinen "mielenkiintoinen" aihe osui kohdille.

Tuli vain mieleen, oma kännykkäni ja siinä olevat salaisuudet.

No sinällään mitään pahaa ei ole, mutta asioita, joita vaimo ei ehkä pitäisi.

Ensinnäkin muutama puhelinnumero, jotka kuuluvat naistuttavuuksille, joita vaimo pitää ehkä "uhkana", mutta todellisuudessa eivät sitä ole. Nämä numerot ovat kuitenkin tallennettu Miesten nimillä, jotka on keksitty päästä.

Sitten on selaimessa tallennettu muutama "epäasiallista" sisältöä tuottava sivusto, joita käytetään reissuhommissa, kun himot alkaa hyrräämään..... Tämä kuitenkin on periaatteessa vaimon parhaaksi.

Että salaisuuksia kullakin, mutta niiden salailu ti välttämättä pettämistä, enemminkin suojelua aiheettomilta mielipahoilta

Vierailija
29/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä oo mitään salailtavaa niin miks en antais. Meillä on yhteiset sähköpostit ja mul muutama oma mut en kyl piilottele niidenkään viestejä. Miks niin pitäs tehä jos ei halua salailla ta siis ei o salattavaa? Meil ainaki sil puolel toivottavasti luotto pelaa.....

Vierailija
30/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voin ja hänvoi tarkastaa ihan mitä vaan milloin vaan haluaa. Puhelimessa ei ole mitään mitähän ei voisi nähdä.

Vierailija
31/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tietokoneelle on tallennettu mitä tahansa niin kaiken löytää helposti. Ihan kaikesta jää jälki jonnekin. Jos toinen on mustasukkaista sorttia niin kannattaa todellakin suojella toista. Kannattaa poistaa kännykästä myös kaikki lokitiedostot ja suojata salasanalla ne mitä voi.

Vierailija
32/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luetaan toistemme viestejä muutenkin ja vastaillaan niihin myös. Avaan myös ukon postit ja jne.Niin ja vastataan puheluihin...

Vierailija
33/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä otti aina välillä mun puhelimen ja luki tekstarit, en reagoinut mitenkään. Koska tietysti ainan poistin kaikki epäilyttävät tiedot ja niiden lokitiedot. Helpompaa kyllä on, kun ei tee mitään epäilyttävää.

Vierailija
34/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään olla näyttämättä :)

Vierailija
35/46 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma ettei kenenkään yksityisasioita ole kännykkäni muistissa.

Vierailija
36/46 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viilataan nyt niitä pilkkuja vielä enemmän..

jos lukis niin lukis, ei häiritse mua, kyllä sitä mun puhelinta sillon tällön käyttääkin.

Vierailija
37/46 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään.

Vierailija
38/46 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mua haittais

Vierailija
39/46 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tuskin haluaisi kun kunnioittaa sen verran niitä, jotka on mulle viestejä lähetelleet, siis tiedostaa et ne on tarkotettu vain minulle.

Vierailija
40/46 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullen, etten huomannut. Vaikea luottaa ihmiseen joka näin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä