Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pukeutuisit seksikkäisiin sukkanauhaliiveihin ja suutelisit miestäsi

Vierailija
23.11.2009 |

intohimoisesti ja tämä alkaisi vain nauraa, niin mitä tekisit?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin saakelin tylsä mies

Vierailija
22/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis jos mulle kävisi noin. Just tän takia en ikinä tee aloitetta seksiin. Muutaman kerran erehtynyt ja oli viiminen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies repeis takuu varmasti ja kans ja vois jopa oksentaa, oisin mää niin hirvee näky semmoset päällä. siksipä piänki vaatteet päällä visusti=(

Vierailija
24/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
25/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti nauraisi myös.

Mä nyt onnistun aina näyttämään jotenkin typerältä, jos yritän olla seksikäs. Kroppa ihan hyvä, mutta jotenkin en vaan osaa :)

Vierailija
26/49 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin kertonut miten pahalta tilanne itsestä tuntui, vaan ihan kepeästi otin asian puheeksi. Mies sanoi että katselisi mua mielellään useamminkin sellaisessa asussa ja olisi halunnut samantien mennä makuuhuoneen puolelle, siis eilen kun vaan asiasta juteltiin. Eli ilmeisesti oli vain ollut niin hämmästynyt ja yllättynyt ettei osannut silloin muuta kuin nauraa. (On ihmisenä aika ujo, välillä myös seksin suhteen vaikka ollaankin yhdessä kokeiltu kaikenlaista.)

Tosin en kyllä laita vastaavia hepeniä päälleni ennen kuin mies laittaa jalkaansa mustat stringit, sillä nimittäin sellaiset miesten versiot on. Sittenpähän ollaan tasoissa ja voidaan naureskella toisillemme. :)

ap

Vierailija
27/49 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhaliivit tosi kliseinen kuva seksikkäästä pukeutumisesta. Mieheni varmaan nauraisi kippurassa, koska ne näyttäisivät minun päälläni ihan hölmöiltä! Nauraisin itsekin. Sen sijaan mieheni ilahtuu kun otan kaapista kaikkein korkeimmat piikkikorkokenkäni. Muita asusteita ei sitten kaivatakaan :)

Vierailija
28/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan sen takia että sellaiset pitsihepeneet eivät ole "minua". Kerran leikilläni rupesin strippaamaan ja siitä naurusta ei kyllä tullut loppua. Molemmat lattialla hekottelemassa pitäen vatsastaan kiinni :D Eli ongelma saattaa olla juuri siinä että mies ei oiken näe sinua sellaisena naisena joka sujahtaisi sukkanauhoihin, vaikka muuten pitäisikin sinua maailman seksikkäimpänä naisena ;)Rohkeasti vaan kysymään mikä siinä niin nauratti. Voi olla että saat itsekin sen jälkeen hyvät naurut :)

Vierailija
29/49 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä myöskään syyllistänyt miestäsi. Nyt on molemmilla parempi mieli. Laita vaan jo tänään asu päälle uudestaan ja sitten sanot suoraan mikä on tarkoitus. Nythän jo tiedät, että mies tykäsi etkä saa pakkeja.

Joskus nää jutut on vaan niin hassuja. Mäkin nauroin ääneen täällä kun kuvitteli sut sukkanauhoihin ja sukka housuihin viettelemään miestäsi. No sehän oli varmasti vaaan kirjoitusvirhe utta monesti ei paljoa tarvita, etä saa hyvät naurut aikaan.

Mä luulen et munkin mies nauraisi mulle vastaavassa tilanteessa (ei pahalla) tai sitten se vaivaantuisi ja sanoisi vaan että ei nyt.

Sellasta se on, vaikka mieheni rakastaakin minua kyllä.

Vierailija
30/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukkanauhat on mummojen vaate. Ei ihme, että nauroi.

Voi voi, miten väärässä voikaan ihminen olla...

Upea juttu, että en ole kaltaisesi! :)

Vierailija
31/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ois tuossa vaiheessa jo kalu pystyssä ja se ois menoa. Jos alkais nauraa niin nauraisin ehkä ite mukana. Yleensä en pukeudu tuollasiin vaatteisiin..

kulahtaneissa alusvaatteissa kun oon niin se tuntuu riittävän.;D

Vierailija
32/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, miten väärässä voikaan ihminen olla...

Upea juttu, että en ole kaltaisesi! :)

Eikös olekin upeata, että kaikki eivät ole toistensa kaltaisia.

Vierailija
33/49 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan kirjoitettua mitä sattuu. Ja tosiaan ei tunnu enää niin pahalta, tosin en varmaan enää yritä yllättää miestäni tai ainakin vihjaan vaikka vähän etukäteen ettei ole sitten ihan puulla päähän lyöty. :)

ap

Vierailija
34/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että puhut miehesi kanssa, vaikka se kuinka ottaisi tiukoille. Muuten asia varmasti jää painamaan mieltäsi.

Miehesi ei taida olla tunneälyltään niitä terävimpiä, jos alkaa nauramaan tuossa tilanteessa...eikä siinä vielä mitään, jos jostain syystä vähän naurattaa, mutta pahinta oli se, että mies jätti homman siihen! Jos vaimo on nähnyt vaivaa miestään varten, niin eipä sitä paljon pahemmin voisi loukata kuin a) nauraa ja b) ei kiinnostua seksistä tuossa tilanteessa.

Erityisesti kuulosta omituiselta, kun sanot, että teillä kuitenkin muuten harrastetaan seksiä ihan aktiivisesti, muttei nyt. Kysy siis mieheltä, että mikä mätti sekä kerro miten hänen käytös loukkasi sinua.

Vierailija
35/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain olisi sukkanauhaliivit ja sukkahousut yhtä aikaa päällä.

Mua hymyilyttää jo ajatuskin.

jos kuuluu joku hauska ääni tai jotain vastaavaa. Silloin kuitenkin nauretaa yhdessä eikä toiselle. Mies kysyi illalla nukkumaanmennessä, että onko kaikki ok, vastasin mmm ja kysyin onko hällä kaikki ok. Sanoi että hänellä on hyvä jos mullakin on. Mitään muuta ei olla puhuttu. Ja kyllä ne oli ihan nuoren ihmisen seksikkäät sukkanauhaliivit, mustaa ja valkoista pitsiä ja mustat sukkahousut niihin. ap

Vierailija
36/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään, että tuli paha mieli, ja kauhea olo :(

En voi kuvitella, että mies alkaisi nauraa, ja koko homma lässähtäisi siihen. Se on ihan varmasti loukkaavaa, sinähän vain halusit piristää seksielämää.

Ehkä miehesi tosiaan ei sitten vaan innostu hepeneistä, tai kokee ne hassun näköisiksi.

Meillä taas mies menee ihan villiksi jos laitan päälle jotain seksikästä, haluaa ja toivoo usein, että pukisin päälleni juuri jotain sukkanauhoja, stringejä tms. Menee samantien niin villiksi, ettei sitä pidä mikään.

Ehkä miehesi ei kuitenkaan ole seksin suhteen niin rohkea, tai on vaan sen verran lapsellinen, että "huvittaa" asusteet? Mikä on kyllä surullista.

Suosittelisin kuitenkin, että rohkeasti kysyt mieheltä reaktiosta, ja puhutte asian selväksi, muutenhan se vaikuttaa koko seksielämään.

Vierailija
37/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAivostuttavaa tuollainen vinkuminen. Jos mietitte tarkkaan, niin eihän kukaan alasti näytä kovinkaan kummoiselta. Ei se mieskään. Muna pystyssä ja hullu kiimankiilto silmissä. H****tin typerän näköistähän se on.

Vierailija
38/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain olisi sukkanauhaliivit ja sukkahousut yhtä aikaa päällä. Mua hymyilyttää jo ajatuskin.

jos kuuluu joku hauska ääni tai jotain vastaavaa. Silloin kuitenkin nauretaa yhdessä eikä toiselle. Mies kysyi illalla nukkumaanmennessä, että onko kaikki ok, vastasin mmm ja kysyin onko hällä kaikki ok. Sanoi että hänellä on hyvä jos mullakin on. Mitään muuta ei olla puhuttu. Ja kyllä ne oli ihan nuoren ihmisen seksikkäät sukkanauhaliivit, mustaa ja valkoista pitsiä ja mustat sukkahousut niihin. ap

Jospa ap:lla nyt vaan tuli ajatuskatkos.

Vierailija
39/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein yrität kertoa? Ettei saisi loukkaantua kun toinen loukkaa, vai mitä oikein selität?

Lisäksi näin miehenä olen kyllä vähän hel***tin paljon kanssasi eri mieltä siitä, ettäkö nainen ei näyttäisi "kummoiselta" alasti! SInusta en tiedä, mutta näin heteromiehen näkökulmasta alaston tai seksikkäästi pukeutunut nainen kyllä on todellakin "kummoisen" näköinen....Itseäni muna pystyssä en sen sijaan sen kummemmin arvioi, vaan olen jättänyt sen vaimolle, jolle tähän saakka olen ihan kivasti kelvannut.

RAivostuttavaa tuollainen vinkuminen. Jos mietitte tarkkaan, niin eihän kukaan alasti näytä kovinkaan kummoiselta. Ei se mieskään. Muna pystyssä ja hullu kiimankiilto silmissä. H****tin typerän näköistähän se on.

Vierailija
40/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä tiedän kyllä miten pahalta voi torjunta tuntua (nimim. (ex!)mies ei nauranut vaan vastaavassa tilanteessa työnsi pois)

miehillä sanotaan katsomisen olevan seksissä oleellinen osa, ja selvästihän mies siinä sua katsoi. Ettet lähtenyt liian nopeasti tilanteesta?

Sinuna kuitenkin sanoisin miehelle miten pahalta se tuntui susta, jos sanot vaan että ok niin voihan toi toistua monta kertaa kun mies luulee että sulla oli kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi