Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pukeutuisit seksikkäisiin sukkanauhaliiveihin ja suutelisit miestäsi

Vierailija
23.11.2009 |

intohimoisesti ja tämä alkaisi vain nauraa, niin mitä tekisit?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuntuis etten voisi ees ajatella harrastavani sexiä enää..mieheni kyllä hymyilee mielihyvästä kun näkee seksikkään alusvaatteeni,mutta jos nauraisi päin naamaa niin ois kauheeta..itse olen kyllä monesti nauranut täysin väärässä paikassa..ehkä miehellesikin kävi näin.Minun mies rupesi kerran kertomaan minulle yhdestä vakavasta asiasta joka vaivannu häntä ja todella vaikea oli puhua siitä..niin mä purskahdin nauruun ja mies alkoi itkemään=(

Vierailija
42/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vuosi oltiin oltu yhdessä kun ajattelin yllättää pitsihepenillä. Mies alkoi nauraa, että mikä ihmeen ballerina-asu sulla on :(

Sen jälkeen en ole juuri panostanut seksielämäämme. Olkoon sitten siveää seksiä pimeässä peiton alla. Onhan se flanellipyjama paljon mukavampikin yöasuna..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin, se herättää hänessä innostusta. Sukkanauhaliivit tosi kliseinen kuva seksikkäästä pukeutumisesta. Mieheni varmaan nauraisi kippurassa, koska ne näyttäisivät minun päälläni ihan hölmöiltä! Nauraisin itsekin.

Sen sijaan mieheni ilahtuu kun otan kaapista kaikkein korkeimmat piikkikorkokenkäni. Muita asusteita ei sitten kaivatakaan :)

Vierailija
44/49 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nyt viimeistään uskon, että miestä yllätykseni miellytti. :) Tosin vielä en ole rohkaistunut pukeutumaan asuun uudestaan, mutta katsotaan joko viikonloppuna uskaltaisin.

ap

Vierailija
45/49 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkanauhaliivit näyttäisivät mun päälläni niin pahalta että sille nauraisivat aidanseipäätkin.

Vierailija
46/49 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattomia mammoja!!

Miten niin sukkanauhaliivit on mummojen vaate??

Sukkanauhasukat + -liivi on mitä seksikkäin vaatekappale!

Vierailija
47/49 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... uskon, että lopussa kiitoksella seisoo ja pääset nautinnosta osille.

Vierailija
48/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nauraisin varmaan itsekin siinä vaiheessa ihan kippurassa.

Vierailija
49/49 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä siinä tilanteessa mies on aivan intona :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan