Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme hysteeristä rokotusvastaiosta propagandaa tällä palstalla

Vierailija
23.11.2009 |

ja täynnä virheellisiä väittämiä.

Pelätään adjuvantteja, vaikka ne ovat tämän päivän rokotusteknologiaa, kun on adjuvantit eli tehosteaineet ei rokotteessa tarvitse käyttää eläviä viruksia.

Tai sitten pelätään, että rokotteesta saadaan sikainfluenssa. Rokotteesta ei voi saada sikainfluenssaa, koska siinä ei ole eläviä viruksia.

Tai sitten pelätään rokotteiden sivuvaikutuksia, meillä rokotettiin lapset viime viikolla eikä kukaan saanut mitään ihmeempiä oireita, sama on ollut kaikkien tuntemieni rokotettujen lasten kohdalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vouhkaavat kuinka kamalaa ainetta se "adjutantti" oikein on.

Vierailija
2/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsemme ovat saaneet neuvolarokotukset, mutta yhtäkään perheemme jäsentä ei ole rokotettu possunuhaa vastaan. Kumma kyllä minä en vain osaa pelätä koko possunuhaa. Ihme hysteriaa ihmisillä. Sentään keuhkokuumeseen kuolee vuodessa 4 miljoonaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on onneksi mahdollisuus valita, haluaako vai ei rokotuksia. Me näemme tällä hetkellä, että sikarokotus on turha, joten emme sitä hae.

Voi olla, että jos liikehdintää pahempaan päin tapahtuu sikainfluenssassa, niin ehkä haemme rokotuksen. Nyt tuo rokote tuntuu tarpeettomalta. Jokaisen oma valinta, minä en tuomitse rokotettuja ja toivonkin, että meidänkin mielipidettämme arvostettaisiin.

Vierailija
4/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut mieleen influenssoja vastaan rokotuttaa lapsia eikä itseä - ei myöskään tähän sikaan. Miksi ihmeessä?

Vierailija
5/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden rokottamattoman joka sairastunut possunuhaan. Lähes kaikki rokoteut ovat sairastuneet, osa neljänkympin kuumeeseen. Mitä tautia sitten ollutkaan, joko sivuvaikutuksia rokotteesta tai "olet jo saanut tartunnan"- mantraakin hoetaan. Kumma kun nämä rokotetut ovat saaneet sen tartunnan. Me emme rokotusta ota, mutta otimme keuhkokuume-rokotteen.

Vierailija
6/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsemme ovat saaneet neuvolarokotukset, mutta yhtäkään perheemme jäsentä ei ole rokotettu possunuhaa vastaan. Kumma kyllä minä en vain osaa pelätä koko possunuhaa. Ihme hysteriaa ihmisillä. Sentään keuhkokuumeseen kuolee vuodessa 4 miljoonaa ihmistä.

Minkä muun "flunssan" jäljiltä on vuodeosastot ja teho-osastot on olleet täynnä potilaita ja sairaalat joutuneet perumaan leikkauksia.

Mikä olisi tilanne, jos rokotteita ei olisi annettu?

Pelkkää ylpeyttä tämä rokotusvastaisten asenne, luulevat tietävänsä enemmän kuin lääkärit.

Vierailija
7/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden rokottamattoman joka sairastunut possunuhaan. Lähes kaikki rokoteut ovat sairastuneet, osa neljänkympin kuumeeseen. Mitä tautia sitten ollutkaan, joko sivuvaikutuksia rokotteesta tai "olet jo saanut tartunnan"- mantraakin hoetaan. Kumma kun nämä rokotetut ovat saaneet sen tartunnan. Me emme rokotusta ota, mutta otimme keuhkokuume-rokotteen.

Juuri tätä propagandaa tarkoitin. Itse en tiedä yhdenkään rokotetun sairastuneen. Suomessa on rokotettu yli 500 000, tautitapauksia pitäisi logiikkasi mukaan olla pilvin pimein.

Vielä kerran, rokote ei aiheuta tautia, koska siinä ei ole eläviä viruksia.

Vierailija
8/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä muun "flunssan" jäljiltä on vuodeosastot ja teho-osastot on olleet täynnä potilaita ja sairaalat joutuneet perumaan leikkauksia.

Pelkkää ylpeyttä tämä rokotusvastaisten asenne, luulevat tietävänsä enemmän kuin lääkärit.

Välillä onneksi yllätyn positiivisesti kun tapaan lääkärin, joka todella yrittää parantaa minun vaivani ja auttaa minua sairaudessani.

Vierailija
9/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että viljelet kysymyksiä: viljele vastauksia.

Vierailija
10/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nimenomaan tuolla rokottamisella tuo vaarallinen virus saataisiin lopetettua. Mutta nyt kun on näitä rokottamattomia täällä joukossa, niin tauti yhä vaan leviää!!! Kiitos teille!

Meillä on rokotteen ottanut jo 5 perheenjäsentä, yhdelle nousi 37,5 lämpö (saattoi olla myös flunssa, koska kesti hyvin pitkään) ja toisella oli käsi hieman kipeä. Mitään muita oireita ei ole tullut ja seassa on sentään pieniä lapsia.

Vierailija
11/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se perkele, minua EI todennäköisesti edes rokotettaisi, en kuulu mihinkään riskiryhmään ja iän puolestanikin olen rokotuksien ulkopuolella.

Eli minä levitän tautia? Ole nyt jo hiljaa. Tällä viikolla tulee päätös, saako kaikki edes rokotteen, luulen että päätös tulee olemaan ei tällä hetkellä.

Eli minä levitän tautia tahtomattani ;D

Vierailija
12/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tavallista nuhaa on pidetty automaattisesti possunuhana. Jospa ne kaikki vuodeostastoilla makaavat ei olekaan possunuhaisia Eli osa on ja osa ei. Ja jos lääkärit pelkää niin mitä sitten? Se ei vain muuta sitä tosiasiaa että MINÄ EN OSAA PELÄTÄ. Anteeksi vain, mutta en todellakaan osaa pelätä koko possunuhaa.

Keuhkokuumetta pelkäisin enemmän.

t. 4

Vierailija
13/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nimenomaan tuolla rokottamisella tuo vaarallinen virus saataisiin lopetettua. Mutta nyt kun on näitä rokottamattomia täällä joukossa, niin tauti yhä vaan leviää!!! Kiitos teille! Meillä on rokotteen ottanut jo 5 perheenjäsentä, yhdelle nousi 37,5 lämpö (saattoi olla myös flunssa, koska kesti hyvin pitkään) ja toisella oli käsi hieman kipeä. Mitään muita oireita ei ole tullut ja seassa on sentään pieniä lapsia.

Jos teidät on kerta rokotettu, niin tehän olette turvassa vai?!??? Minut rokotetaan ehkä ensivuoden puolella jos suostun sen ottamaan, eli siihen toiseen aaltoon ehtisin. Mutta en aio ottaa ja se on minun henkilökohtainen päätökseni. Enkä ota lapsellenikaan sitä vaikka sen saisi jo nyt. Me jotka päätämme olla ottamatta rokotetta sairastutamme ilmeisesti vain sitten samanhenkisiä tai sellaisia jotka eivät saisi muutenkaan rokotetta ja voivat saada sen sellaiselta joka on rokotettu ja kummasti vaan sairastuu possuun... Kunnioitan päätöstäsi ottaa rokote, kunnioita sinäkin päätöstäni olla ottamatta sitä. Keskustellaan sitten 10v päästä uudelleen siitä kumman päätös oli se oikeampi. Kerrothan sitten rehellisesti kaikki mahdolliset sivuoireet joita rokotteestasi on ehkä vuosien aikana ilmennyt...

Vierailija
14/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssan oireisiin ei edes kuulu mikään nuha!

Vierailija
15/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nimenomaan tuolla rokottamisella tuo vaarallinen virus saataisiin lopetettua. Mutta nyt kun on näitä rokottamattomia täällä joukossa, niin tauti yhä vaan leviää!!! Kiitos teille! Meillä on rokotteen ottanut jo 5 perheenjäsentä, yhdelle nousi 37,5 lämpö (saattoi olla myös flunssa, koska kesti hyvin pitkään) ja toisella oli käsi hieman kipeä. Mitään muita oireita ei ole tullut ja seassa on sentään pieniä lapsia.

Jos teidät on kerta rokotettu, niin tehän olette turvassa vai?!??? Minut rokotetaan ehkä ensivuoden puolella jos suostun sen ottamaan, eli siihen toiseen aaltoon ehtisin. Mutta en aio ottaa ja se on minun henkilökohtainen päätökseni. Enkä ota lapsellenikaan sitä vaikka sen saisi jo nyt. Me jotka päätämme olla ottamatta rokotetta sairastutamme ilmeisesti vain sitten samanhenkisiä tai sellaisia jotka eivät saisi muutenkaan rokotetta ja voivat saada sen sellaiselta joka on rokotettu ja kummasti vaan sairastuu possuun... Kunnioitan päätöstäsi ottaa rokote, kunnioita sinäkin päätöstäni olla ottamatta sitä. Keskustellaan sitten 10v päästä uudelleen siitä kumman päätös oli se oikeampi. Kerrothan sitten rehellisesti kaikki mahdolliset sivuoireet joita rokotteestasi on ehkä vuosien aikana ilmennyt...

Kuule älä enää koskaan ota ikinä mitään rokotetta

kaikista niistä voi saada sivuvaikutuksia. Äläkä koskaan anna rokotuttaa lastasi minkäänlaisella rokotteella, kaikista niistä voi lapsesi saada sivuvaikutusia.

Vierailija
16/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule älä enää koskaan ota ikinä mitään rokotetta kaikista niistä voi saada sivuvaikutuksia. Äläkä koskaan anna rokotuttaa lastasi minkäänlaisella rokotteella, kaikista niistä voi lapsesi saada sivuvaikutusia.

Tätä nimenomaista rokotetta ei ole ehditty tutkia mielestäni tarpeeksi, että kokisin sen turvalliseksi. Ja kun lääkäritkin antavat lausuntoja, että SIn voi sairastaa myös lievemmin oirein. Ja kuolleilla uhreilla oli melkein kaikilla jokin perussairaus. Minä ja lapseni olemme perusterveitä, enkä katso meidän tarvitsevan influenssarokotteita. Mieleni voi toki muuttua mutta silti haluaisin hieman pidemmän testiajan rokotteille joita annan itseeni piikittää. Eiköhän nämä jotka kuuluvat rokotusohjelmaan ole hieman tutkitumpia kuin SI rokote.... Enkä pelkää hetkellisiä rokotusoireita vaan niitä jotka mahdollisesti ilmenevät vuosien saatossa ja onhan SI rokotteella todettu olevan jo jonkilainen yhteys muutamaan neurologiseen sairauteen joka jää siis loppuelämäksi. Ja KYLLÄ minä mieluummin sairastan jopa sen possuflunssan kuin otan tilalle jonkun S**tanan neurologisen vaivan.

Vierailija
17/17 |
23.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotteen täysin, katsokaa ketkä ymmärrätte!

lähipiirissä rokotteesta tullut anafylaktinen shokki, rajua oksentelua ja yhelle pahoja näköhäiriöitä, myönnettiin johtuvan rokotuksesta.

näitä oireita vaikka jo kuin monelle tullut:

http://www.sikainfluenssa.fi/rokote/haittavaikutukset/

ja tiedän kymmeniä jolle noussu kova kuume seuraavana yönä rokotteesta, ei oo sattumaa vaan kaikki..tiedän jotka sairastanu ite taudin, ei ees normaali influenssaa pahempaa..

ne jotka tietää asiasta enemmän, ovat kriittisiä. tiedättekö että moni terveydenhuollon henkilökunnastakaan eivät ota rokotetta,jotka asiaa selvittäny, mutta ne eivät saa kertoa siitä ettei ota. Tää on bisnesjuttu, ihmiset kärsii rokotteen haitoista sit. On taas lääkefirmoilla lääkittäviä, aivan sairasta hommaa. Ei vastannut Terhi Kilpi esittämiini kysymyksiin rokotteesta, taisivat olla liian pahoja vastattavaksi, pitää soitella joku päivä.

Ottakaa piikki mut älkää harmitelko jälkeenpäin. Suomi on varmaan parhaita koekaniineja tämmösiin testeihin, niin hyväuskosia :)