Minkä verran kirppiksellä pyydetään parivuotta vanhasta, hyväkuntoisesta Reimatec toppahaalarista?
Polvissa vähän karheumaa, muuten ok. Malli vaan on jo muutaman vuoden vanha. Eli paljolla kannattaisi kokeilla.
Ja please, ei mitään saarnoja Puolesta tai vastaan Reimatec-haalareita. Hinta-arvio riittää, kiitos!
Kommentit (5)
Mut ehkä nostaisinkin hintaa ainakin aluksi. Tosin käyttöähän meillä ei tälle ole, joten pääasia että saa pois jaloista! Ja alkaa olla jo myöhäissesonki näin toppapuvulle. Toivottavasti kuitenkin menee!
en ottanut oli vähän liikaa minun makuuni.
Se on niin tuurista kiinni, jos kohdalle sattuu tarvitseva, saa varmasti paremman hinnan :)
Itse sorrun paljon alihinnoitteluun periaatteella että kiertoon vaan. Nyt kun olen käynyt jonkin verran duunipaikkani lähellä olevalla itsepalvelukirppiksellä, olen tajunnut kuinka ihmiset myy aivan järkyttävällä hinnalla kaikkea p...aa. Jotain tahraisia ja virttyneitä paitoja 5-10 e, olkoonkin Timberlandia...
Monet lapset kulkee kilttanoissa, vanhoissa puvuissa, kun vanhemmat odottavat aleja.
alkuun esim. 25-30 e. Jos ei mene, niin laske hintaa.
Huuto.netissa tuosta voisi saada yli 30 euroakin.
Itse olen saanut reimatec-puvuista 8 e-50 e (kulunut, mutta ehjä puku - 2-vuotiaan aivan iskemättömässä kunnossa ollut 2-osainen, tosi nätti unisex-värityksellä oleva puku, mallikappale). Omassa mielessäni vuosimallilla ei ole väliä jos värit on kivat.