Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on pilanut ystäväsuhteeni puuttumalla lasteni riitoihin huutamalla pääpunaisena

Vierailija
23.11.2009 |

Ystävälasten vanhemmille. Hän ei osaa keskustella asioista vaan korottaa ääntään pienestäkin. Koskaan ei ole väkivaltainen vaan huutaa ja elehtii kuin elokuvien asianajajat..

Muuten ihana mies mutta moni välttelee perhettäni mieheni temperamentin takia. Harvat uskaltavat tulla kutsuille, lasteni syntymäpäiville yms.

Mies ei käytä alkoholia.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap hyväksyy itse miehensä törkeän käyttäytymisen ajatuksella "se nyt vain on niin kiivas", ja haluaa olla edelleen ystäviensä kanssa tekemisissä, ei hänellä taida olla muuta mahdollisuutta, kuin ottaa itsekin vastuuta ukkonsa touhuista. Jos mies ei kerran itse pyydä anteeksi tai näe toiminnassaan ongelmia, ap on joko ilman ystäviä, tai sitten hyysää miestään loppuun asti, eli pahoittelee sitten tämän "sivupersoonan" toimintaa. Luulen vain, ettei kukaan normaali ihminen siedä moista ilman, että saa kunnon pahoitteluja osakseen.

Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä tosiaankin mieleen, että millaisia syyntakeettomia sekopäitä te jotkut oikein hyysäätte? Miksi ihmeessä siedätte moista?

Vierailija
22/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi hän on fanaattinen ateisti. Hän ei voi sietää uskontoja.

Monesti uskonnosta väittely saa hänet tulipunaiseksi kasvoiltaan. Pää paisuu hetken ja silmät pullistuvat pöyristyneenä osapuolen erilaisesta näkökulmasta. Sitten hänen kasvoillaan voi havaita pienen ivalllisen hymyn ennen raivokasta huutoa.

Kiusallisinta on että hän lopettaa väittelyn vasta kun osapuoli hyväksyy olevansa väärässä. Sitten hän on mitä parhainta kaveria ja tarjoaa shotteja sekä taputtelee olkapäille ja selkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaako hän jotakin äärisuuntausta?

Politiikka ja maailmanuutiset ovat hänelle intohimo. Yrittänyt myöskin edustajaksi.

Hän on älykäs ei vain kykene hillitsemään itseään poliittisissa keskusteluissa. Vaikka olen kertonut jo edellisenä iltana ystävilleni ettei aloittaisi keskustelua politiikasta tai uskonnoista niin mieheni onnistuu herättämään keskustelun käyntiin.

t;ap

Vierailija
24/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap hyväksyy itse miehensä törkeän käyttäytymisen ajatuksella "se nyt vain on niin kiivas", ja haluaa olla edelleen ystäviensä kanssa tekemisissä, ei hänellä taida olla muuta mahdollisuutta, kuin ottaa itsekin vastuuta ukkonsa touhuista. Jos mies ei kerran itse pyydä anteeksi tai näe toiminnassaan ongelmia, ap on joko ilman ystäviä, tai sitten hyysää miestään loppuun asti, eli pahoittelee sitten tämän "sivupersoonan" toimintaa. Luulen vain, ettei kukaan normaali ihminen siedä moista ilman, että saa kunnon pahoitteluja osakseen.

Tätä ketjua lukiessa tulee kyllä tosiaankin mieleen, että millaisia syyntakeettomia sekopäitä te jotkut oikein hyysäätte? Miksi ihmeessä siedätte moista?

On vain niin vaikeaa pitää yllä rauhallista iltaa ja jaaritella vaikkapa bb:stä tai seiskapäivää lehden tyylisiä asioita. Mieheni pitää sellaista keskustelua imbesillimäisenä. Hän haluaa väitellä politiikasta yms.

Vierailija
25/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-talon tapahtumat ei aiheuta sotaa tai riitaa.

En minä ainakaan jaksaisi jauhaa paskaa politiikasta. Ap etkö voisi pitää vaikka peli-iltaa tai jotain missä ei onnistu jaaritella tylsistä maailmantapahtumista?

Vierailija
26/59 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on samanlainen. Vanha väsynyt huutava toimitusjohtaja. Hänen huutonsa säästää aikaa. Miksi keskustella asioista kun huutamalla säästää rahaa ja minuutteja. HÄN ON VERONMAKSAJA! :D

Vierailija
27/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetät maineesi sekopään takia. Anteeksi nytvain mutta miehesi kuvauksesta tulee mieleen Hitler.

Vierailija
28/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestasi pitaisi kohdella tuolla tavalla yltiokunnioittavasti, jos han ei itsekaan kunnioita muita (huutaminen paa punaisena ON epakunnioittavaa ihan lahtokohtaisesti)? Vai onko han kuin pieni lapsi, jolle on sallittava kaikenlainen kaytos, ressukalle? Enpa minakaan haluaisi kayda teilla kylassa, jos miehesi on sellainen kuin kuvailet, niin politiikasta keskustelemisesta kuin pidankin...

Vierailija
29/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi hän on fanaattinen ateisti. Hän ei voi sietää uskontoja.

Monesti uskonnosta väittely saa hänet tulipunaiseksi kasvoiltaan. Pää paisuu hetken ja silmät pullistuvat pöyristyneenä osapuolen erilaisesta näkökulmasta. Sitten hänen kasvoillaan voi havaita pienen ivalllisen hymyn ennen raivokasta huutoa.

Kiusallisinta on että hän lopettaa väittelyn vasta kun osapuoli hyväksyy olevansa väärässä. Sitten hän on mitä parhainta kaveria ja tarjoaa shotteja sekä taputtelee olkapäille ja selkään.

tässä sitä yhtä perussuomalaisten sitoutumatonta kandidaattia, joka oli oikeudessakin nettijuttujensa takia... Ei voi olla totta että olen unohtanut tyypin nimen, ehkä Freudilainen unohdus tai jotain kun se on niin karmea... No, joku täällä varmasti tietää ketä tarkoitan, vai mitä?

Vierailija
30/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi oppia hallitsemaan ja hillitsemään mutta se vaatii paljon harjoitteita ja kärsivällisyyttä...intohimoinen tai ei, huutaminen ei ole mikään pakkoreaktio jota ei voisi estää...

Vierailija
31/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samanlainen tilanne. Tiedän, että meitä ikään kuin vältellään miehen käytöksen takia. Surullista, koska se vaikuttaa lasten ystävyyssuhteisiin...

Vierailija
32/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta kuin hyväksyä myöskin se, että moni ihminen tulee karttelemaan "tiimiänne" nyt ja tulevaisuudessa.

Jos haluat taistella miehesi huutamisenvapauden puolesta, olet itse lähes yhtä paha kuin miehesi.

Vierailija
33/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samanlainen tilanne. Tiedän, että meitä ikään kuin vältellään miehen käytöksen takia. Surullista, koska se vaikuttaa lasten ystävyyssuhteisiin...

Kun jo lapset ovat syrjäytymisvaarassa sosiaalisista suhteista, olisi ehkä vaheman syytä jo vihdoin kasvaa sen verran aikuiseksi, että ymmärtää itse käytöksensä tolkuttomuuden. Jos on niin ylpeä, ettei voi muuttaa käytöstään kohteliaaksi, vaan mieluummin antaa lasten ja koko muun perheen kärsiä asiasta, niin on kyllä huonosti asiat.

Vierailija
34/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei hänestä myöhemmin välittänyt. Yksikseen elää äidin kuoleman jälkeen.

Tuollaiset meuhkaajat karkottavat muut ihmiset ympäriltään. Tuollaisen ihmisen kanssa keskustelu on kuin keskustelupalstalla väittely kotihoidontuista tai kotiäitiydestä. Juuri sellainen isäni on.

Monen keskustelupalstaväittelijän sisällä elää isäni kaltainen besserwisser.

Vierailija
35/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. Sauli Niinistö tai Tony Blair käyttäytyisi samalla tavalla vaimonsa kavereiden seurassa, ja he sentään ovat oikeita poliitikkoja..miehesi voi olla periaatteessa älykäs, mutta sosiaalisissa taidoissa hänellä on pahoja puutteita.

Vierailija
36/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän politikkojen peittää kiukkunsa ja raivonsa koska muuten menisi kasvot. Historiassa on monenlaista meuhkaajaa, on vieläkin.

Ehkä ap:n miehen meuhkaaminen ei sytytä toisia. Minua sytyttää kiivas raivoaminen kunhan puheessa on asiaa.

Vierailija
37/59 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän väittää että vieraat provosoivat häntä huutamiseen. Kysyin että onko oikein provosoitua ja antaako hän älykkään vaikutelman huutaessaan kuin chillypata.

Mies myönsi minun olevan oikeassa ja kertoi tekevänsä asialle jotain. Hän on jo tilannut ajan psykiatrille. Aikoo kuulemma myös pyytää anteeksi käytöstään.

Vielä en hihku tai hypi tasajalkaa. Vasta kun anteeksi on pyydetty ja tulokset näkyvät naamataulussa ja käytöksessä.

T:ap

Vierailija
38/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessaan päivän lehteä tai uutisia katsoessaan saattoi muuttua täysin tulipunaiseksi.

Hän hengitteli hetken "teatraalisesti" kunnes nosti metakan. Aina sai kuulla kuinka politikot huijaavat meitä työläisiä ja kuinka köyhää kansaa sorretaan. Jos raivo yltyi pahaksi saattoi huonekaluja hajota ja tauluja lennellä seiniltä. Paiskasipa kerran sohvankin parvekkeen ikkunan läpi pihalle.

Alkoholia ei hänkään käyttänyt eikä muuten ollut väkivaltainen paitsi rikkoi suutuspäissään asioita. Isä on nyt kuollut mutta muistan elävänä hänen käytöksen ja ap:n aloitus toi ne mieleeni.

Muuten isäni oli todella ihana hassutteleva mies :) Ehkä kaikki eivät osaa hallita tunteitaan ?

Vierailija
39/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisi jos alkaisit pää punaisena paasata hänen kavereilleen vaikka BB- talon äänestyskäyttäytymisestä, et kykenisi puhumaan mistään muusta kuin siitä, ja pitäisit kaikkia eri mieltä olevia idiootteina? Eikö häntä yhtään hävettäisi?

Vierailija
40/59 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

? ihme vertaus

Politiikka ja uskonnot aiheuttaa sotia ympäri maailmaa. BB on rauhan asialla ja siksi edistyksellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi