1karjalanpiirakka maksaa 90 snt
Kommentit (27)
Kuulostaa ihan kohtuulluselta, sillä nuo on tosi työläitä tehdä. Kokeileppa...keität puuron, teet ja kaulitset taikinan, rypyttelet, voitelet ja paistat. Mikään ei estä sinua tekemästä itse, jos luulet halvemmalla saavasi nuo aikaan. Muista että sähkökään ei oo ilmaista nykyään. Tuntipalkaksi tulee jotain 3€, jos lasket kulut pois ja piirakan hinnaksi 95c.
Mistään paistopisteestä et saa karjalanpiirakoita.
Vierailija kirjoitti:
Joku taas viisastelee.
Vierailija kirjoitti:
Rainbown riisipiirakka on 30 senttiä.
Sehän ei ole karjalanpiirakka.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan kohtuulluselta, sillä nuo on tosi työläitä tehdä. Kokeileppa...keität puuron, teet ja kaulitset taikinan, rypyttelet, voitelet ja paistat. Mikään ei estä sinua tekemästä itse, jos luulet halvemmalla saavasi nuo aikaan. Muista että sähkökään ei oo ilmaista nykyään. Tuntipalkaksi tulee jotain 3€, jos lasket kulut pois ja piirakan hinnaksi 95c.
Bensakin Karjaan maksaa 100€ jos Helsingistä lähdet niitä tekemään.
Pitääkin tehdä ensi viikolla iso satsi. Ovat kuitenkin suhteellisen helppoja tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensakin Karjaan maksaa 100€ jos Helsingistä lähdet niitä tekemään.
Nyt ei ollut kyse Karjan piirakoista vaan Karjalan piirakoista.
Mitäs omitte karjalaisten piirakan. Sota-aikana ei haluttu auttaa evakkoja. Rycciteltiin vaan, mutta ruokakulttuuri sopi silti omia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs omitte karjalaisten piirakan. Sota-aikana ei haluttu auttaa evakkoja. Rycciteltiin vaan, mutta ruokakulttuuri sopi silti omia.
Joo, väärin on kohdeltu monia sotien jälkeen, mutta syökää vaan hyvällä halulla karjalanpiirakoita. Ja opetelkaa tekemään niitä myös itse. Edullinen ruoka, jos varsinkin löytyy halpa sähkösopimus/ leivinuuni
t. karjalaisista sukujuuristaan ylpeä
Prismassa maksaa paistopisteen riisipiirakka 29 centtiä. Hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän lähikaupasta saa kyllä. T:Pohjois-karjalainen
Kotimainen pienehkö tomaatti tänään kmarketista 89 senttiä, pieni sipuli 48 senttiä.
Kauppaketjut nostavat hintoja kriisien varjolla, vasemmiston tradeka maaseudun pahin riistäjä!
Mä en tiedä mikä on, mutta mulla Karjala ja piiras nousee päähän jos enemmän kuin 6 vetäisee illassa.
Euro realisoituu markaksi puolessa vuodessa
Palkkaa lisää tai mäkeen. Turha enää rypistellä
5000e minimi palkka per kk
Vierailija kirjoitti:
Euro realisoituu markaksi puolessa vuodessa
Palkkaa lisää tai mäkeen. Turha enää rypistellä
5000e minimi palkka per kk
Esim siivoojalle
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin tehdä ensi viikolla iso satsi. Ovat kuitenkin suhteellisen helppoja tehdä
Helppoja, mutta työläitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppoja, mutta työläitä.
Meillä on porukalla tehty (siskon lapset ja minä) piirakoiden paistokutsut. On ollut hauskaa yhdessä puuhailua. Ja monta pellillistä piirakoita saatu aikaiseksi. Ei niin kauniita ja oikeaoppisia välttämättä, mutta hyvän makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mikä on, mutta mulla Karjala ja piiras nousee päähän jos enemmän kuin 6 vetäisee illassa.
Ei kai 6kpl pieniä kolmos Karjaloita vielä päähän nouse vaikka piiraita vetäisi kaveriksi.
Rainbown riisipiirakka on 30 senttiä.