Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 1-vuotiasta imettäneet pinoon!

Vierailija
18.11.2009 |

Mitäs me taaperoimettäjät! :D Kauheita haukkuja tuossa toisessa ketjussa, vaikka kysessä TÄYSIN luonnollinen asia.

Mä imetin 1 v 9 kk. En ollut mitenkään suunnitellut etukäteen pitkää imetystä. Ihan vaiston varassa toimin lastani ja itseäni kuulostellen. Vieroitus kävi helposti, taisi olla juuri meille oikea hetki lopettaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi imettänyt kaksivuotiaaksi, kolmannen kanssa meinaan samoin kunhan ensin syntyy :D

Ei noista keskusteluista kannata välittää. Siinä vain näkee kuinka vieraantuneita ihmiset ovat omasta kehostaan.

Vierailija
2/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta on, ja kuopuskin juuri yli vuoden vanha. Ekaa ja tokaa imetin tuonne 1v 2-3kk asti, nykyisen imetyksen lopetusta en ole miettinyt vielä.

Ja joo, kyllähän minua lähipiirissä hyvin omituisena pidetään. Kahdella kälylläni on yhteensä 11 lasta ja kumma juttu kun kaikkien (!!) kohdalla maito on loppunut 1-3kk imetyksen aloituksesta. Ilmeisesti pitävät minua ihan lehmänä, kun ei se maito sitten lopu millään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5v ja nyt neljättä (nyt 1v5kk)olisi tarkoitus imettää parin vuoden ikään tai yli jos lapsi haluaa. Enpä jaksa korvaa lotkauttaa moiselle kapeakatseisuudelle (viitaten juurikin tuohon ketjuun, jossa meidät todetaan pahimman luokan perversseiksi). Imetän just niinkuin imetän, uskon imetyksen etuihin ja se painaa vaakakupissa enemmän kuin muiden (kateellisten?) mielipiteet.

Vierailija
4/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista, helppoa ja sopi meille.

Vierailija
5/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten koin järkeväksi lopettaa.

Vierailija
6/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka 13kk ikään asti, toinen 15kk.

Vierailija
7/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon itsestään loppunut,ei tarvinnut vierottaa.

Vierailija
8/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tuota toista ketjua, enkä varmasti jaksakaan;)

Ajattelin itse imetellä noin yksivuotiaaksi, mutta tyttö tykkää rintamaidosta ja kovin se on terveellistäkin, joten en ymmärrä miksi pitäisi vielä lopetella. En ole itse ajatellut, että naapurini tai jonkun muun tuntemattoman pitäisi imettää joku tietty aika;)

Vierailija
9/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollenkaan :( Toista 1v4kk, kaksosia 1v8kk.

Tokaa olisin imettänyt vaikka tandemina kaksosten kanssa, mutta hän lopetti itse. Tuo toinen lapsi kun oli vasta 1v5kk ikäinen kun tuplat syntyivät...

Vierailija
10/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion jatkaa vielä toistaiseksi. Keskimmäistä lasta imetin 1v asti ja esikoinen raukka sai rintamaitoa vain muutaman viikon kun jouduin sairaalaan ja sain sellaisia lääkkeitä etten voinut enää imettää. Sairaalassa oloaikanani esikoinen oppi pullolle ja vaikka palattuani yritin jatkaa imetystä, ei se enää onnistunut.

Vierailija
11/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa kauhisteltiin imetystäni (esikoinen ehti jo mennä päiväkotiin ennen imetyksen lopettamista) mutta minusta se oli vain luonnollista. Eihän imetyskertoja näillä taaperoilla ole montaa vuorokaudessa.

Vierailija
12/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa 1 v 8 kk, tokaa, kolmatta ja neljättä 1 v 4 kk, viidettä 2 v 8 kk.

Vierailija
13/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetän sitä vielä. Oisin kyllä ihan valmis lopettamaan, mutta lapsi on eri mieltä, enkä oo vielä jaksanut sitä taistoa käydä, kun siitä takuuvarmasti seuraa yövalvomista ja pitäis jaksaa töissäkin käydä.

Vierailija
14/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin keskimmäistä 2v4kk ikäiseksi ja olisin jatkanutkin varmasti vielä, mutta olin rv17 raskaana ja katsoin paremmaksi lopettaa siinä vaiheessa.

Nyt imetän pian 1v7kk ikäistä ja tarkoituksena on jatkaa vielä, en ole edes suunnitellut lopetusta. Ainakin sinne 2,5v asti varmaan.

Vierailija
15/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen lopetti 8 kk ikäisenä, harmitti, mutta ei ilmeisesti saanu enää rinnasta tarpeeksi.

Vierailija
16/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaista kolmea lastani yli vuoden.

Kahta 1v5kk ja yhtä 1v2kk. Jokainen "päätti itse lopettaa", ja minustakin oli ihan hyvä ikä tuo 1v5kk. Yksi lopetti ehkä vähän "aikaisin", mutta kun halusi lopettaa, niin mikäs siinä :)

Vierailija
17/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä imetin 1v2kk

toista 1v5kk

kolmatta 1v 5kk

neljättä 1v 4kk

viidettä 1v 3kk

kuudetta imetän vielä...

olen siis tähän asti imettänyt yhteensä 6vuotta 9kk

Vierailija
18/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys sujui hyvin eikä kukaan heittänyt siitä omituisia kommentteja.

Vierailija
19/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä kuopusta varmaan ainakin yhtä pitkään.

Vierailija
20/61 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neljäs tulossa ja en ole suunnitellut mitään aikarajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme