3-kuumeilijoiden vko 2
Uutta (plussarikasta!) viikkoa meille kolmosesta kuumeileville :)
Kommentit (41)
Onnea kaikille plussanneille, ainakin kookosnougat ja nro3!
Kääks, testasin tänään ovistestillä kontrolliviivaa vahvemman viivan eli ovis tulikin pari pv odotettua aikaisemmin kuin odotin. Ja ei nyt olla puuhailtu kuin viimeksi sunnuntaina! Eilen eikä tiistaina ollu mahdollista. Onkohan peli jo menetetty jos vasta tänä iltana 9 jälkeen kun kakarat on nukkumassa... mietinkin eilen että OIS PITÄNYT pupuilla eilen. Nyt ei välttämättä ollu siimahännät valmiiksi asemissa, yhyy... tai luulen ehkä sittenkin ettei ovis ole vielä tapahtunut, ainakaan ei ole tuntunut mitään nipistelyä. Paineet kasautuu illaksi... :-O
Pöh, ei tästä kuitenkaan taaskaan mitään vauvaa tule.
eewokki kp 19/32-33 (yk 9)
Ensiksi surkuempatiani niille joille se täti tuli :_|
Toiseksi tsemppiä mannaryynille ja eewokille; toivoa on!
Onnea kookosnougat!! Kerro millä testeillä testasit???
Ja hei 2pojanäiti, Vanhako?! Mä olen vanhempi kuin sä...
Oma olo mahdollisesta raskaudesta alkaa vahvistumaan; monta päivää särkenyt mahasta, todella viluinen olen, tänään haisi yks sun toinen juttu merkilliselle, maha on kuin potkupallo iltaisin ja huimaa. Alaselkää särkee vähän. Eiliseen mennessä lämmöt on ollut koko ajan n. 36.2-36.5. Tänään 36.8-37.1. Tisseissä ei tunnu miltään, joka saa mut ajattelemaan, että olen keksinyt nuo kaikki muut...
Ikävää, että oireet sopii myös menkkoihin, mutta silti, joku vahva tunne mulla on. Maanantaina testaan ehkä. Kun jaksais sinne asti odotella.
Mä lihoin kummassakin raskaudessa 12 kg. Lähtivät kovalla työllä (herkut pois ja liikuntaa)
pp jännittäen ja hermoillen
yk 1 ja kpt 23/27-29
Ensiksi surkuempatiani niille joille se täti tuli :_|
Toiseksi tsemppiä mannaryynille ja eewokille; toivoa on!
Onnea kookosnougat!! Kerro millä testeillä testasit???
Ja hei 2pojanäiti, Vanhako?! Mä olen vanhempi kuin sä...
Oma olo mahdollisesta raskaudesta alkaa vahvistumaan; monta päivää särkenyt mahasta, todella viluinen olen, tänään haisi yks sun toinen juttu merkilliselle, maha on kuin potkupallo iltaisin ja huimaa. Alaselkää särkee vähän. Eiliseen mennessä lämmöt on ollut koko ajan n. 36.2-36.5. Tänään 36.8-37.1. Tisseissä ei tunnu miltään, joka saa mut ajattelemaan, että olen keksinyt nuo kaikki muut...
Ikävää, että oireet sopii myös menkkoihin, mutta silti, joku vahva tunne mulla on. Maanantaina testaan ehkä. Kun jaksais sinne asti odotella.
Mä lihoin kummassakin raskaudessa 12 kg. Lähtivät kovalla työllä (herkut pois ja liikuntaa)
pp jännittäen ja hermoillen
yk 1 ja kpt 23/27-29
Onnea kookosnougat plussasta!!
Moni näkyy olevan ovulaatio-vaiheessa joten oikein paljon tsemppiä & peukutuksia nappisuoritusten puolesta ;) bd bd bd
Ja piinailijoitakin on messissä; Nella, Senny, pikkupippuri... nyt niitä plussia sitten kehiin!!
Oma olo on omituinen ja tissejä on tosiaan tarkkailtu ;) Kuulostaisi varmaan hullun hommalta, jossei tietäisi mitä on menossa: vähän väliä pitää (töissäkin!) salakavalasti kokeilla että vieläkö ovat arat ja vessassa pitää välillä nostaa paita peilin edessä ylös ja tsekata. Yhä vaan (onneksi) samat oireet jatkuvat eli rinnat ovat arat ja paisuneet, eilen naksahti kaaritukikin kesken työpäivän poikki kun tisut eivät meinaa mahtua sinne minne kuuluvat. Verisuonet ovat pinnassa ja nännitkin ovat kun kaksi teevatia, siis laajenneet ihan omituisiksi. (anteeksi tarkka kuvaus ;))
Ei tämä ainakaan mitään normaalia menkkojaedeltävää ole, joten toiveet ovat korkealla... olen melkein varma, että nyt on miina hedelmöittynyt joten toivottavasti jaksaa nyt sitten kiinnittyäkin (eikö se tapahdu noin viikko hedelmöittymisen jälkeen jos oikein muistan?) ja raskaus lähtisi käyntiin :)))
Voi miten sitä jaksaa vielä viikon odottaa!! Ajattelin testata vasta ensi lauantaina, ei siis huomenna vaan _vasta_ viikon päästä...
T. Manna kp23
Onnea plussasta kookosnougat! :)
pikkupippuri: Hyvä tietää, että muitakin yli kolmekymppisiä, tai siis jo yli :).
Juu, minä olin se joka käytin viikkoa ennen menkkojen alkamista kipuihin buranaa. Täytyypä tässä kierrossa yrittää sitten sinnitellä noilla Panadoleilla jos samanlaiset säryt tulee. Mutta jos nytkään ei tärppää, niin sitten en edes yritä bongata ovista. Ostin muuten tähän kiertoon vielä RFSU:n ovistestejä. Onko kukaan täällä oleva testannut niillä? Toimivatko hyvin?
Kp 11/28-30
P.s. Aion pitää ukkoparkaa sunnuntaihin asti piinassa... Kun ei jaksa montaa päivää peräkkäin puuhailua, niin ajattelin, että jos kp 13 ja 14 jaksaisi. :) Eli su ja ma.
No niin, tulipa hetki aikaa kirjoittaa muutakin kuin vain omia kuulumisia.
Kookosnougat: Onnittelut plussasta. ja liimaa matkan varrelle :)
Minsku: Mäkin päätin, että seuraavalla kerralla en varmasti testaa yhtään ennen kuin kuukautisten pitäis alkaa. Mulla menee niin, että jos testaan etukäteen negan sit sitä alitajuisesti miettii, että josko sittenkin olisi tärpännyt, kun nyt testasin etukäteen ja tavallaan on vielä toivoa ennen varsinaista päivää.
Mannaryyni: Noi sun oireet kuulostaa kyllä niin hyviltä ja lupaavilta...Itsekin muistan juuri tuon rintojen arkuuden ja turpoamisen molemmista. Sori, mut toi sun kaarituen poikkimeno oli aika hauska juttu :)Voisin itseni täysin kuvitella vastaavaan tilanteeseen tuijottelmassa omia tissejään työpaikan peilistä vessassa :))
Pikkupippuri: Sulla ja Mannaryynillä kuulostaa niin oikeilta noi oireet. Hajuaistiherkkyys oli mulla myös aikoinaan raskausaikana. Ja muistan citymarketin kalatiskin, jonka ohi en todellakaan voinut kävellä raskausaikana yökkäämättä. Ja kaikenmaailman hajut bongasin vaikka kuinka kaukaa. Hien, tupakan ja vanhan viinan lemu oli ehkä kauhein yhdistelmä metrossa, kun matkustin töihin raskaana ollessa.
Nella, Senny,Bakteeri teille kyllä kovasti peukutetaan plussia ja kaikille muillekin tietysti.
Täällä tädin "kourissa" eletään,kohta taitaa jo lähteä pois. Mä täällä kauhukuvia maalailen mieleeni, että jos vaan mennään kuukausi kuukaudelta eteenpäin raskautumatta ja kohta jo "jouluvauvaa" yritetään ja meillä olisi muutto Suomeen vuoden lopulla edessä, joka tarkoittaa, että uuteen kotiin myös suomessa, mutta huonekalut ja tavarat seilaa merillä ainakin kuukauden, lapset päiväkotiin ja siihen vielä uusi pikkusisarus niin avot, johan taas on saatu "pikkuinen" härdelli pystyyn. No, tähän varmaan täytyy vaan käyttää paljon käyttämääni elämänopetusta/ajatusta "Asioilla on tapana järjestyä".
Ihanaa viikonloppua kaikille ja piinailijoille pitkää pinnaa:)
Emu, yk2, 3/28
kirjoitin tässä muutama päivä sitten ekan viestin, mutta erehdyksessä väärän viikon pinoon. Eli lapset 3v ja 5v, ja itsellään ikää 39v, silti halu siihen kolmoseen. Puoli vuotta tai enemmänkin tosiaan meni hukkaan, että sain miehenkin suostumaan, itse kuvittelin, että kerkisin ehkä synnyttämään ennen, kuin 40v tulee täyteen - nyt se ei enää varmasti onnistu (jos en saa keskosta, joten toivottavasti ei).
Olin siis päättänyt, että tällä viikolla kierukka otetaan pois - melkein meinasin työkiireissä unohtaa (onko se alitajuntani, joka epäilee päätöstä?), , mutta onneksi kutenkin muistin sen tänään aamulla, ja niin se Mirena roskiin päättyi. Eka kerran reilun 2,5 vuoden tauon jälkeen tulee vertaa, ihan outo tunne.
Jännittää. Pelottaa. Välillä en ole varma, haluanko oikeasti lisää lapsia, välillä pelkän lapsen terveyden takia (ikäni, ja kakkonen syntyi 34+5, joten vauvateho on tuttu), ja välillä olen onnellinen kuin teini joka sai eka suukon... Olen ainakin päättänyt, että en osta yhtäkään ovulattiotestia, en laske pahemmin ovulaattiota, en tee raskaustestia ennen, kuin menkat selvästi myöhässä, ja jos 40v synttäreihin mennessä (reilu puoli vuotta aikaa) ei ole tärpännyt, laitan kierukan takain ja tiedän, että niin ei ollut tarkoitettu käymään. :-) Katsotaan, montako lupausta pitää...
Tosi kivaa on see, että kun mies tuli työpäivän jälkeen hakemaan (ennen minut, sitten lapset) ja sanoin "Tiedätkö mitä!?" ja katsoin silmiin, hän keksi heti, että tässä se keierukka nyt lähti, vaikka siitä ei ollut reiluun viikkoon ollut puhetta, ja näytti kanssa iloisen jännittyneeltä. Nyt juodaan punaviinia ja katsotaan välillä toisiamme syvästi silmiin - ihanaa, kun ollaan samalla asialla, vaikka joutuinkin pitkään suostuttelemaan hänet siihen projektiin.
Ajattelin pitää ukkoparkaa sunnuntaihin asti piinassa... Kun ei jaksa montaa päivää peräkkäin puuhailua, niin ajattelin, että jos kp 13 ja 14 jaksaisi. :) Eli su ja ma.
En muista, kuka sanoi niin (vaikka kyynel silmissä olenkin tätä viestiketjua lukenut...) mutta oikeastaan siittiöt tarvivat kypsymiseen 2-3vrk, joten sen usemmin ei kannata kokeilla, epäkypsät sittiöt eivät hedelmöitä kuitenkaan ja kakki menee hukkaan.
aamulla Clearbluella ja sain haalean plussan. Ostin testin, kun joku täällä oli saanut plussan sillä aikaisin näkyviin. Jostain syystä en ole edes kovin iloinen, kauhistuttaa vaan. Pelkään ihan hirveästi, että menkat alkavat, koska alavatsaan sattuu ja selkäkin on kipeänä. Melkein harmittaa, että testasin, niin selvästi tuntuu siltä, että täti on tulossa. Miehenkin mielestä plussa oli tosi haalea, eikä hänkään osannut tästä vielä innostua. Kyllä se kuitenkin selvästi näkyi.
Hohhoh, onpa taas sepustus. Vauvaa vaan haluaisi niin kovasti, että pettymystä pelkää ihan törkeästi.
Mukavaa viikonloppua teille kaikille!
Nella, yk 6 tai 7, kp 26/28-30
Usko pois plussa mikä plussa!
Mullakin on hyvin vahva tunne että raskaana oltais, mutta ei nuolaista nyt ennenkuin tipahtaa. Katsotaan maanantaina.
Oireet eroaa menkkaoireista sillätavoin, että mahaa on särkenyt jo monta päivää vähän väliä kuin se tuppaa ennen menkkoja särkemään vasta n. vrk ennen. Selkäsärkyä pienenmoista on koko ajan, sitä ei normaalisti ole lainkaan. Tissit ei ole yhtään arat, mutta tummenmat sekä ihan kuin niitä "kiristäis".
Kyllä muakin nauratti toi mannaryynin kaari-homma, aikamoisen legendan sais raskausoireista, jos mannaryynillä nyt sitten onnistais. Peukkuja pidän kovin.
pp yk1 ja kp 25/28
Pahoittelut goikin KM:sta. Oliko millä viikolla jo raskaus menossa? Onnea uuteen yritykseen. Yritättekö luomuna vai onko paljon apuja mukana?
Onnea minunkin puolesta Maikille, nro3:lle, kookosnougatille ja varovaisesti NellaN:lle ...kääk tää lista alkaa olla jo tosi pitkä :) toivosttavasti vaan pitenee!!
Bakteeri mullakin on täys työ pysyy kalenteria plaraamasta pois. Nyt yk:n lisääntyessä paremmin jo olen onnistunut.
Minsku: Minäkin testasin eka kierrosta malttamattomana ja nega oli sitten suuri pettymys. Nyt viime kierrot olen malttanut odottaa ja sieltä on täti tullut ajallaan... tosin toivottavasti pian jo pääsisi testaamaan!!!
Mannaryyni voiko olla, että ihan jännitys pidentää kiertoa? Kyllä kuulostaa nyt sun oireet jo tosi vakuuttavilta...miten ihmeessä maltat olla testaamatta niin pitkään?
Emu eikun lynkkaamaan ukko lentokentän WC:hen...meidän kierto meneekin aikas samoissa päivissä, saadaan sit jännätä yhtäaikaa. Milloin sulla yleensä ovis?
NellaN...voiko kysyä millainen pikkuvika? Mulla eka onnistui ekasta, toka tokasta, mutta nyt kolmosella on menossa jo yk4... ei tietty paljon ole vielä, mut ihmetyttää, et voisko itsellä/miehellä jotain "vikaa" olla, kun ei tässä ihan nuoria enää olla...
Eewokki toivotaan parasta, eikös joskus parhaat tulokset synny heikommista lähtökohdista. Peukut ja varpaat pystyyn!
Mikä on sennyn tilanne?
Onnea Mirabel yritykseen! Toivotaan, et oikein pian tärppää! Mulla kans välillä mietityttää, et pitäisikö tyytyä näihin kahteen mussukkaan. Olen ajatellut, et jos ei "piakkoin" tärppää niin sitten ei...meilläkään ei juuri yritetä...greippi mehua vähän litkin ja oviksen tunnen hyvin, joten sextailun voi ajoittaa oikeille päiville, mutta siinä kaikki...
täällä oivista odotteleva,
wilukisu yk4 kp5/24.26
Heissan,
minäkin olen yllättänyt itseni hiplaamasta omia tisujani, kun pientä arkuutta on ilmassa. Eivät yleensä ole noin hellät ennen menkkoja. Täytyy tosiaan pari kertaa päivässä koittaa, että vieläkö ovat hellänä:)) Mistään rintojen kasvamisesta ei voi puhua, eivät ole ikinä kasvaneet mihinkään, eivät raskausaikana eikä odotusaikana. Aina sama tylsä AA kuppi on ja pysyy.
Joskus olenkin miettinyt vaikuttaako tää jo hoikkuus (normaalipainon ja alipainon rajalla) jotenkin raskautumiseen. Menkat tosin säännölliset, eikä gynekologi ole ikinä mitään asiasta huomauttanut. Ehkä nää muutamat ylimääräiset joulukilot tekee vain hyvää vauvan yritykseen?
Olen syönyt jo useamman lääkekuurin lähes putkee,. ja ollut sairaana koko ajan marraskuun lopusta lähtien. Ei siis todennäköistä että olis tärpännyt. Toisaalta, ei ole ehtinyt tätä asiaa murehtia, kun olen vaan maannut sängyn pohjalla. Joten seurataan tilannetta.... Kun yrityskuukausia tulee aina vaan lisää, ei jaksa enää ihan pienistä oireista hepulia saada.
Viikonloppua
kp25/28 yk18
kaikille ja kiitokset onnitteluista ja rohkaisusta. Tänään olenkin jo paremmalla mielellä. Ehkäpä teidän positiivisilla kirjoituksillannekin oli osuutta asiaan :-). Tätikään ei ole osoittanut saapumisen merkkejä.
Wilukissa: Mulla oli kohdunkaulan tulehdus, joka löytyi papa-kokeessa. Solumuutoksia ei ollut, mutta runsaasti pöpöjä. Ilmeisesti simpat eivät päässeet läpi turvonneesta kohdunkaulasta. Meilläkin ensimmäinen muksu syntyi ehkäisystä huolimatta ja toinen ekalla yrittämällä, joten ryysäsin lääkäriin jo neljännen yrityskerran jälkeen. Ja hyvä niin, jos tämä vaikka olisi tärpännyt.
Kohdunkaulan tulehdus on gyneni mukaan aika yleinen, varsinkin jos on ollut kierukka käytössä (mulla ei ollut, oli pillerit). Se hoidettiin viiden päivän kuurilla. (Vaginageeli kuulosti miehen mielestä aika hauskalta, mutta ei ollut sitä. Mulla oli kuuri juuri joulun aikana, ja oli koko ajaksi täydellinen alkoholikielto ja huono olo. Kannatti kuitenkin! Mulla mies ja sisko joivat jouluviinini lasistani, koska en halunnut herättää muissa vieraissa epäilystä, että olisin raskaana, enkä varsinkaa seltellä alapäätulehdustani jouluherkkujen äärellä :-)...).
Tsemppiä kaikille!
Nella, yk 6 tai 7, kp 27/28-29
Hieman olen salaa käynyt lukemassa tätä pinoa ja jännittänyt teidän puolesta. Nyt oma kuumeilu nostaa päätään ja ollaan tässä varovaisesti mietitty, että jos vaikka ensi syksynä olisi aika antaa mahdollisuus kolmannelle lapselle. 3v ja 1v ovat nämä jo olemassa olevat. Mirabelin kirjoitus oli vaan niin osuvasti omiin ajatuksiin, että ajattelin uskaltautua jo näin pitkäll :). Omaa ikää on mittariin kertynyt jo 38v ja asiat ei ainakaan helpommaksi tässä tule, mutta jollei teitä haittaa niin "salakuumeilen" täällä taustalla ja peukutan teille.
t.Tepsu
Ensinnäkin onnea plussanneille ja pahoittelut tädin tavanneille!
Omaa napaa sen verran, että minulla piti olla raskautumispäivä noin tämän viikon maanantai...no meillä ei yksinkertaisesti ollut töiden sun muiden juttujen takia aikaa pupuilla silloin, eikä useisiin päiviin ennen sitä. Olin siis jo luovuttanut tämän kierron menneeksi. Vatsassa on tuntunut kummalliselta koko viikon ja ajattelin sen johtuvan taas hetkellisesti tekemistäni yötöistä...no eilen kuitenkin tuli ihan pientä tiputteluvuotoa, mitä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut. Nyt olenkin alkanut elättelemään toivoa, että mitä jos ovis oliskin tullu aikasemmin, vatsakivut olisivatkin vauvaa liittyviä juttuja ja eilinen tiputtelu olisi kiinnittymisvuotoa...oli miten oli, eilinen tiputtelu herätti kuitenkin hassun toiveen tärpistä :)
Jään siis odottelemaan tätiä ja jos ei se saavukkaan, niin pelkäämään raskauspahoinvointia...Nim. molemmissa edellisissä raskauksissa kymmeniä kertoja päivässä kolmen kuukauden ajan oksentanut angelinako. Hullu sitä täytyy olla, kun tähän vielä ryhtyy! Aika kuitenkin kultaa muistot ja onhan nuo ihanat lapset olleet kaiken sen arvoisia!!!
Angelinako, yk1, 21/27-30
*NellaN*!! Onnea haamusta, eiköhän se tuosta vahvene kun pari päivää vielä kuluu :)
Hurjasti on yhä piinailijoita erittäin lupaavilla oireilla; Senny76, Pikkupippuri, Bakteeri, Harakkahuttu... missä mennään ja mitä kuuluu?
Goikin: Tsemppiä tulevaan ovikseen bd bd bd
Samaten 2poj@näidille peukut "koitoksiin"
Emu76: Olen kyllä ihan samaa mieltä; asioilla on tapana järjestyä :) Tulee se vauva teille sitten siellä merten takana tai täällä koti suomessa niin asiat menevät omalla tavallaan niin että loppujen lopuksi huomaatkin kaiken menneen juuri niin kuin pitikin. Toivotaan nyt kuitenkin että saisitte käärön jo siellä Amerikassa ja saisitte palata kotimaahan piltti kainalossa :)
Wilukissa: Joo, voipi olla jännitys joka on nyt syksyllä pidentänyt kierto ja sitten ihan selvä työasioista johtuva stressi (joskus täällä kerroinkin kuinka koko syksyn on ollut isojen pomojen kanssa kitkaa koskien työsuhdettani ja asia tullaan viemään omalta osaltani pahimmassa tapauksessa oikeuteen, sillä pykälät ovat lakimiesten mukaan puolellani joten jossain alitajunnassa tuo taustalla etenevä prosessi mua kyllä kokoajan stressaa...)
Olen muuten myös sinun tavoin syksyllä vähän väliä ajatellut, että onhan mulla kaksi ihanaa mussukkaa jo joten jossei enää vauvaa meille suoda niin en voi olla tyytymätönkään tilanteeseen. Vaan kyllä se vauva tämän vielä kruunaisi kuten teilläkin :)
Angelinako: Toivotaan että nuo oireesi olisi "sitä itteään" eli saisit mielummin pelätä raskauspahoinvointia kun odotella tätiä ;) Vaikka eihän tommoinen oksentelu taatusti hauskaa ole niin kyllä sen(kin) varmaan tarvittaessa kestää jos lopputuloksena saa vauvan kainaloon :)
Mirabel ja Tepa05: Tervetuloa ja onnea päätökselle!! Toivotaan pikaisia tuloksia :)
Oma napa on jatkanut tissien tarkkailua - heh. Enempää kaaritukia en ole saanut katkottua ja rinnat tuntuvat hieman "lötsähtäneen" siitä parin päivän takaisesta ilmapallo-vaiheesta. Ovat kyllä vielä hieman arat ja nännit yhä valtavat. Mitään muita oireita ei oo, ei nippaile tai okseta, no viluttaa kyllä mutta pistän pakkasten syyksi.
Joten saas nyt nähdä mitä tästä tuleman pitää.. jotain outoa kyllä tuntuu olevan menossa. Odotan tosiaan sinne ensi lauantaihin jotta näyttää sitten oikean tuloksen (toivottavasti?) heti.
Joten täällä piinailu jatkuu...
t. Manna kp25
Jännä, miten erilaiselle tuntuu ensimmäiset pari päivää ilman kierukkaa! Ihan kuin olisi Todella Isoa tapahtunut! Tiedän, että iässäni saata vauva, ja vielä terve vauva, ei ole ollenkaan itsestäänselvyys, mutta ajatuksissa aina väillä suunnittelen...
Ja mitäs että mina suunnittelen, mieskin näköjään miettii asioita! Tänään käytiin autonäyttelyssä ja koeajamassakin jotain. Emme olla ihan niiiiiin hullua, kuin miltä se kuulostaa, että 2pvä kierukan poiston jälkeen vaihdettaisi auto. Miehelläni on krooninen autokuume ja ainakin muutaman kerran vuodessa koeajetaan joku auto huvikseen, mutta nyt selvästi eri ajatuksiin ja mieskin hyväksyi, että leveä takapenkki ja erillispenkit takana ON tärketä, minä puhun siitä jo pari vuotta, mies taas on ollut vannoutunut bemari-ystävä, ja no bemarin takapenkki...
Onko muilla minkälaisia autoja tai auto-ajatuksia kolmea turvaistuinta huomioon ottaen? (olenko jo liioin pitkällä ajatuksissani?)
Angelinako - muistutit minuakin siitä raskauden hankalasta puolesta eli ahoinvoinnista. En oksentanut juuri niin usein kuin sinä, mutta jatkuva etova olo ja ainakin aamuisin oksentaminen jatkui eka kerralla 21.viikkooon ja toisella kerralla käytännössä synnytykseen. Töissä se ei ole ainakaan kovin mukava, mutta kyllä suostuun senkin kestämään siitä ilosta, jos vaan saisin TERVEN vauvan!
Onnistuin heti sössimään aloitukseni väärään kohtaan eli uusi yritys ;)
Saanen minäkin liittyä kolmoskuumeilijoihin. Parin kuukauden ajan olen käynyt jo kurkkimassa teidän juttuja ja nyt uskaltaudun mukaan.
Ikää mulla on 28v ja meillä on ennestään 4.5v poika ja ensi viikolla 3v täyttävä tyttö. Kolme vuotta on mennyt hurjan nopeasti ja nyt taas uutta vauvaa toivotaan. Ensimmäistä meillä yritettiin noin 2 vuotta ja toinen ilmoitti tulostaan heti kun oli vähänkin mahdollista. Nyt siis vähän ristiriitaisin tuntein tätä uutta yritystä on aloitettu, 2.yrityskierto nyt menossa.
Eka kierto oli 26 ja nyt menossa kp 44! Negan testasin kp 33, enkä ole sen jälkeen vielä testannut uudelleen. Varasin jo gynenkin, mutta sitä ennen ajattelin testata tiistaina uudelleen, silloin on kp 46 ja kaks viikkoa edellisestä testistä. Jotain mukamas-oireita olis, lämpö tänäänkin 37.2 (normaalisti 36.2-4), alavatsaa nipistelee ja jomottelee. Mut nää nyt voi olla ihan mitä vaan oireita...
Lueskelin tätä pinoa, jossa olikin plussanneita, onnea teille!
Kaikille muille toivorikasta tammikuuta
t.Toukoaarre
Mulla meni sitten kierto aivan sekaisin ehkäisyn lopettamisen jälkeen! Menkkoja ei kuulu, ei näy :( Ja raskaustesti näyttää negaa... Tylsää,puuduttavaa!
Pakko vain odotella.
Miten ihmeessä nämä piinapäivät voikin mennä näin hitaasti. Täytyisi kyllä keksiä jotain muuta ajateltavaa, jotta päivät menisi nopeammin.
Autosta: meillä on suht leveällä takapenkillä varustettu farmari ja esikoinen ei enää käytä minkäänlaista istuinta, joten eiköhän sinne korekeistuin ja turvaistuin mahdu. Toivottavasti, tykkään niin kovasti meidän autosta, etten haluasi vaihtaa...
Kertokaapas te kokeneemmat, miten olette jakselleet raskauksien aikana töissä.Itse en ollut töissä kummankaan raskauden aikana, esikoisen raskauden alkupuoliskon olin koulussa. Kiinnostaisi kovasti kuulla, että miten sitä yleensäkin jaksaa pahoinvoinnin aikana tai viimeisinä työkuukausina. Millaista työtä teette? Itse teen asiakaspalvelutyötä ja oksentamaan välillä meno voisi olla aika hankalaa.
Kuviteltuja oireita: Väsymys iski! En tiedä voiko tuollainen oire tulla edes näin varhaisessa vaiheessa. Vaikka nukun öisin keskimäärin 9 tuntia, eilen meinasin nukahtaa pystyyn jo iltakuudelta. Lisäksi alavatsassa on omituisia tuntemuksia. Ja toiveita herättelen taas aivan turhaan, jotta saisin pudota mahdollisimman korkealta. :(
Positiivisia tuulia kaikille kierron vaiheesta riippumatta!!!
Bakteeri kp 23/27-31
Kookosnougat: Onnea plussasta:)!!
Pahoittelut kaikille niille, joiden luo täti-pirulainen on tullut kylään! Toivottavasti on viiminen kyläily pitkään aikaan ja ensi kierrossa sit se positivinen eli kaksi viivaa testissä!
NellaN: Juu, maanantaina aattelin testata, ellei mitään sitä ennen kuulu/näy. Tsemppiä sulle!
Raskauskiloista: Mulle on molemmista tullut n.12kg odotusaikana. Sit imetysaikana on tippunut paino alle lähtöpainon eli en oo joutunut sen kummemnin kiloja tiputtaan. Kakkosen imetysaikana alko mennä jo alipainon puolelle. No, onpa se paino taas ihan normaali lukemiin noussut;).
Tavaroista: Turvakaukalo on myyty, mut vaunut, pinnikset ym. on tallessa. Onhan toi meidän kakkonen vasta vajaa 2v. Vaatteita oon antanut tosi paljon pois, varsinkin ihan pienet. Meillä, ku ei myöskään pitänyt enään lapsia tulla:). No, väliin kyl alkaa tuntuu, ettei tuukkaan, ku kierrosta toiseen menkat alkaa:(.
ON: Siihen ei mitään uutta. Ainoana oireena on kova toivo ja halu olla raskautunut. Ei siis mitään oikeeta, konkreettista oiretta. Siispä olen hyvin varma, et seuraavaksi tätin tie käy tänne:(.
Senny kp22/23-27