Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-kuumeilijoiden vko 2

05.01.2009 |

Uutta (plussarikasta!) viikkoa meille kolmosesta kuumeileville :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä piinaviikko aluillaan. Huomenna pitäisi tädin tulla - toivon kuitenkin, että jättäisi tulematta.

Kuinkas menee nurmeliinillä, kojojepellä, misujamasulla, rosa2lla, eewokilla, hippi-hiirellä, mammamiialla ja kirahviinalla...ja oliko vielä joku muukin...teistä ei ole kai ihan äskettäin kuulunut. Onkohan joku teistä raskautunut... Huomasin, että jotkut teistä kirjoittelee tuolla pidempään yrittäneiden pinossa, mutta käykää nyt kuulumisia vaihtamassa täällä 3-kuumeilijoidenkin puolella, ettei mene tämä pino ihan läpihuutojutuksi tyyliin "yk 1 ja plussasisin".

wilukisu yk 3 kp25/24-26

Vierailija
2/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen tauon (ja km:n) jälkeen meillä pannaan taas tuulemaan. Ensi viikolla pitäisi olla oviksen vuoro ja sitten odottelemaan. Kukapa tietää, vaikka tärppäisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäis huomenna kuukautisten alkaa ja tänään kyllä onkin selkää juilinut tutun tuntoisesti. Minä lopetin ehkäisylaastarin käytön joulukuussa ja nämä " luomukuukautiset " tulevat olemaan ekat ja muistuttavat taas siitä inhottavasta menkkakivusta:(

Ja minä tosiaan malttamattomana testasin ihan selvän negan lauantaina. Nyt en kyllä kertaakaan enää testaa ennenkuin kuukautiset ovat oikeasti myöhässä!

Mulla tämä raskauden suunnittelu aiheuttaa hieman pohdintaa tuolla työrintamalla. Siis niin, että joudun työssäni tekemisiin sytostaattien kanssa ja välillä avustamaan tutkimuksiin, joissa röntgensäteitä yms. Se onkin sitten kinkkisenpi juttu kun ei tiedä onko raskaana vai ei!

Mutta todellakin plussarikasta viikkoa ja tärppi-onnea ovuloiville :)

Vierailija
4/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ainakin pakkanen paukkuu ja lunta piisaa!

Miehen kanssa olemme torjuneet kylmyyttä pupuilemalla ahkeraan ;) Eikä vähiten siksi, että näillä päivillä voisi olla jo oviskin.. ;)

Tervetuloa Halti mukaan sakkiin :)

Maikille ISOT onnittelut plussasta!

Marjulle sympatiat ja tsemppiä jatkoon.. ihan hyvä varmasti nollata pää ja miettiä asioita nyt alkukierrosta.

Vauvakamoista: Meillä ei ole yhtään mitään tallella. No kaksosvaunuja en olisi säästänytkään (eihän salama voi kahta kertaa osua, eihän?) mutta turvaistuimet, sitterit, pinnikset yms. on jo aikapäivää sitten pistetty kiertoon.

Niin kun joku kyseli aikaisemmista lapsista; mulla on 2 kpl reippaita eskarilaistyttöjä arkea ilostuttamassa :)

Emu76: Mulla ei oo mitenkään tutkittu tuota pitkää kiertoa, kun on vasta aika tuore ongelma. Aikaisemmin aina kierto oli 30-31 päivää, selvät sävelet ja tunsin oviksenkin tosi hyvin kierron puolessa välissä. Kun vauvaa alettiin yrittään loppukesästä niin yhtäkkiä homma heitti ihan häränpyllyä ja kierto on ollut kaikkea väliltä 35-45 :S Inhottava kun en edes tiedä ovuloinko. Ovistestejä kokeilin tuossa syksyllä, mutta sain vain jotain haaleaa viivaa.

Tutkimuksiinmenoa en ole ajatellut ainakaan vielä. Mä kun en mikään pikkutyttö ole niin pelkään, että taas vaan syytetään ylipainoa kaikesta :( Toisaalta hyvin kierto pyöri säännöllisenä vielä pari vuotta sitten vaikka painoin 10 kiloa enemmänkin.

Ehkä tää on stressiä, toivottavasti ei kuitenkaan vielä mitään ikä-juttuja (olen myös -76). Katotaan miten tilanne jatkuu, kai tässä täytyy kohta takapuolensa lääkäriin raahata jossei tilanne muutu.

Tsemppiä kaikille piinaviikkolaisille, teitä onkin monta! Peukutetaan plussien puolesta bd bd bd

t. Manna kp19 (kovaa yritän etsiä merkkejä oviksesta, jotain pientä on ollut mutta ei selviä merkkejä)

Vierailija
5/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki!

Eilen illalla sitten testasin ekan kerran ja näytti jo silloin plussaa. Tänään aamulla vielä tarkistin ja vieläkin oli plussa =)

Siirryn tuonne syyskuisiin varovaisesti....

En vaan millään meinannut uskoa raskautumisen mahdollisuuteen sillä tosiaan mahikset oli niin huonot.

Plussatuulia kaikille toivottavasti nähdään pian odottajien puolella!

terkuin: hölmistynyt nro3 rv4+6 (vauvan laskurin mukaan)

Vierailija
6/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannaryyni, minäkin olen -76. Ajattelin että nyt olis aika sille kolmannelle lapselle, koska ei tästä enää nuorrukkaan. Pari vuotta olen antanut itselleni armon aikaa. Minullakin 2 tyttöä, 3v ja 5v.

Minä kävin autokoulun näin vanhemmalla iällä ja nyt kun hurruuttelen tuolla liikenteessä, niin tunnen itseni ihan teinitytöksi, hih!

Jotenkin tuntuu, että elämässä on nyt niin paljon kaikkea " ekstraa ", talon rakennus, tuo ajokortti, uusi työpaikka jne., että pitäisi jo olla tyytyväinen näinkin! Ja olenhan minä, mutta siksi juuri se 3 lapsi tuntuisi niin ihanalta!

No joo, mutta siis huomenna pitäisi minulla alkaa " rättipäivät ". Ja vahvasti on tunne että alkaahan ne.

Sylin täydeltä onnea plussanneille!!!!

Vierailija
7/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro3: Onnea, onnea plussasta:)! Toivottavasti tosiaankin saisit meistä monta mukaan odotuspuolelle! Itse ainakin valmis siirtyyn sinne!!

ON: Eipä sitten erityistä viime kerran. Mitä lähemmäs alkaa mennä menkkojen alku, niin sitä enemmän taas pyörii odotuksen odotus, raskaus, vauvajutut mieles. En siis usko, et ois nytkään tärpännyt, mut siltihän se toivo aina niin suurena elää. Tänään, vaihteeksi, kävin lääkärillä. Tarttisin kipuihini täsmälääkettä, mutta raskaushaaveiden takia ei voi mtn aloittaa. Toiv toi Panacod, jonka pitäis olla turvallinen, auttaa sen verran, et jaksan tän yritysajan! Aika epätoivonen olo siis monessakin mielessä on.

Oikeen kovasti tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!

Senny kp 19/23-27

Vierailija
8/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nro3:lle ja muille plussanneille!!!

Täällä taitaa olla nyt monta viimehetken piinailijoita. Pidän täällä peukkuja!!! bdbdbd

ON: Ovishetket taitaa olla jo mennyt, jos ollenkaan ovuloin. Parin päivän välein tässä on puuhasteltu, mutta jotenkin on epävarma olo omasta kropasta. Ei ollut kunnon limoja tässä eikä viime kierrossa. Taidan kokeilla ensi kierrossa ovistikkuja, jos sellaiselle joudun siirtymään.

Voi että, kun tulee kytättyä tuota kalenteria liikaa. Tulee kaikenlaisia pakkomielteitä siitä, miten sopiva aika just nyt olisikaan raskautua. :)

Taidan pikkuhiljaa siirtyä uniasemiin. Aamulla aikainen herätys.

Bakteeri yk 4, kp 16/27-31

Vierailija
9/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nro3!!!

Ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille. Itselläni täti siis tuli kylään viime yönä, niinkuin osasin odottaakin. Tämä kuukausi meneekin tässä ollessa vaan, mies sattuu olemaan juuri pois oviksen aikaan. Joten mitään ihmeempää ei tule tapahtumaan.

Jospa käyttäisi ajan vaikka painon pudotukseen...niin voisi sitten hyvällä omalla tunnolla taas raskauden myötä sitä lisätä.

Miten teillä muilla on aikaisemmissa raskauksissa painoa tullut?

Minulla on molempien kohdalla tullut reilut 20 kg.

Halti

Vierailija
10/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että taas on tullut plussia lisää.

Pahoitteluni myös kaikille sitä odottaneille!

Omat tuntemukset ovat merkillisiä; paleltaa (tosin aina mua paleltaa), nyt on tän päivän ollut menkkamaista jomotusta (hyvin pientä) vaikka olis runsas viikko vielä niihin, itken ja raivoan yhtäkkiä mistä vaan (ihan tavallista sekin toisinaan).

Eli kuvittelua ehkä, mutta en aio silti ihan kovasti pettyä, jos en plussatestiä teekään. Mulle nimittäin nousee hiki, jos teen, koska sitten saa pelätä mahdollista km, mikä sitten masentaa taas vähäksi aikaa.

Mä olen säästänyt vaatteet ja tarvikkeet. Poika ja tyttövaatteita löytyy laidasta laitaan ja kaikki mahdolliset pumput ja pullot. Tarvitsen vain kaukalon ja ehkä uudet matkarattaat. Vanhatkin ovat vielä voimissaan, mutta haluaisin sellaisen travelsystemin. Onpa noita muuten paljon kaikkia tarvikkeita, kun alkaa miettimään...meillä on paljon säilytystilaa, niin ei ole ollut ongelma säilöä niitä.

pp ja yk1 kpt 19/28

Vierailija
11/41 |
05.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro3: Suuret onnittelut sulle, hieno homma että maikki sai ainakin 1 vedettyä perässään tuonne odotuspuolelle.

Pahoittelut tasapuolisesti kaikille, joilla se ikävämpi aika kuusta taas alkoi, ja joillekin se negatesti tuli myös. Joten tunnustanpa minäkin, vaikka niin vannoin etten etukäteen testaile, niin tänä aamuna testasin eli 2 pv ennen kuukautisten alkamispäivää ja pirun negahan se oli "not pregnant" luki näytössä. Mut eipä ole vielä kuukautisetkaan tulleet, joten niitä odotellessa. Hyvä, että oli tuollainen teksti tuossa r-testi näytössä, sillä eipähän tarvi tiirailla niitä haamuja ja mahdollisia haamuja. Hassu olo jotenkin, kun ei nyt ihan kauheasti ole olo, että kuukautisetkaan alkaisi, mutta toisaalta ei ole mitään raskausoireitakaan. Mitäköhän tästäkin tulee, joku megapitkä kierto tms....

Minsku ja Mannaryyni: Mehän ollaan ihan "tyttösiä" vielä :) vai mitä? Välillä täällä kotona tuntuu, että meitä onkin 3 lasta, kun äitillä on "vähän" huono päivä ja aikuismainen käyttäyminen on todella kaukana.

Halti kyseli tulleista kiloista raskausaikana. Mulla on sellainen kummallinen kroppa, että käytännössä laihduin raskausaikoina, esikoista tuli 3kg alkupainoon ja toisesta 2 kg. Hassua, kun kaikissa kuvissa olen laihemmannäköinen (mahaa lukuunottamatta) raskausaikana kuin en raskaana. Mä uskon aika vahvasti, että meillä on jotain geneettistä perimää tässä asiassa ettei vaan tule pahemmin kiloja raskausaikana. Äitini on synnyttänyt 5 lasta ja lihosi minua odottaessaan (olen kuopus) eniten huimat 4 kiloa ja painoi 54kg synnyttämään mennessä (172cm pitkä). Mun siskoni sai juuri lokakuussa kaksoset ja lihoi vajaa 8 kiloa koko raskausaikana. Sisko 172cm ja mä 171cm. Ja mä kyllä vedin sitä suklaata raskausaikana ja kaikkea muutakin, enkä todellakaan ole katsonut yhtään minkään herkkujen perään vaan syönyt ihan hyvällä omalla tunnolla.

Viikko jatkukoon mulla tätiä odotellessa....

Emu, yk1, 27/28

Vierailija
12/41 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emu 76----ihailtavan vähän on sinua nuo kilot muistaneet raskausaikana. Kyllähän tuo perimä varmasti vaikuttaa tähänkin asiaan.

Minulle viime raskauden jälkeen synnytyksessä mukana ollut kätillökin suosittelin seuraavalla kerralla ravintoterapeuttia kun puhuttiin näistä minun raskauskiloista. Itseänikin ne haittasi, ja vaarana oli myös koko ajan raskausajan diabetes. Vauveli oli syntyesssään yli 4,5 kg.

Yritin kyllä syödä terveellisesti mutta tulos oli sama. Tarvitsenkin ilmeisesti sellaisen "vahtijan" jonka luona voin sitten vierailla säännöllisesti. No, toivottavasti tämä kolmas kerta jonain päivänä toteutuu.

Meilläkin on säilytetty osa vauvajutuista....sänky, vaunut, sitteri, pullot ja ym.pienet jutut on tallessa. Osan vaatteistakin olen säästänyt. Turvaistuimet ollaan kuitenkin myyty jo eteenpäin.

Mukavaa Loppiaista!

Halti

Vierailija
13/41 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavasti onnea nro3:n plussasta!!

Minsku & Emu76: Juu ei me mitään vanhoja olla, tämmöisiä pikkulikkoja vielä ;) Kyllä mä ainakin mieleltäni olen vielä lapsi ja meilläkin on välillä vaikeaa erottaa, montako pikkutyttöä taloudessa asuu :D Onneksi mies on iso ja vastuuntuntoinen aikuinen kun me tyttöjen kanssa aina vähän hullutellaan ja pelleillään ;)

Toivottavasti täti pysyi poissa teiltä molemmilta! bd bd

Halti: Inhottava täti - mutta kohti uutta kiertoa sitten vaan. Harmi että miehesi on nyt poissa tärppipäivinä :(

Painosta: Mulla laski paino ihan hurjasti raskausaikana kun kaksoset sain, mutta olihan tuota lähtöpainoakin ihan kiitettävästi. Synnytyssaliin mennessä oli kiloja tullut noin +3 joten mukava ylläri oli sitten lasten synnyttyä puntarilla :)

Vitsit kun olen taas kehitellyt "oireita", luultavasti ihan turhasta taas... viime kierrossa kun ei ollut mitään oireita enkä päässyt spekuloimaan edes raskautta niin nyt on sitten tissit arat. Onhan ne sitä aina yleensä ennen menkkojakin, noin viikkoa ennen kipeytyvät, mutta nyt tulivat aroiksi jo maanantaina eli aivan liian aikaisin ollakseen normaalikierto joten tietty mulla heti heräs toivo että hedelmöittyminen olisi tapahtunut viikonloppuna ;) Silloin kun tyttöjä aloin odottaa niin ensimmäinen oire oli heti hedelmöittymisestä alkanut arkuus rinnoissa.. joten ainakin toivo tässä jo herää!

Lisäksi paleltaa koko ajan, on hieman lämpöä, ja vatsa kuralla.

Ja omituinen vaiva; vasemmassa kämmenessä tuossa peukalon ja vieressä tuo lihas oli maanantaina kipeä ja arka. Vain ja ainoastaan vasemmassa enkä mitään kummallista ole harrastanut niin että se olisi voinut kipeytyä ja oli kipeä vaan sen yhden illan. Piti oikein etsiä akupunktio-oppaasta tietoa, sillä jostain muistan että tuo olisi jotenkin yhteydessä kohtuun.. semmoinen muistikuva mulla on ettei sitä saanut painella raskaanaollessa ettei kohtu ala supistella tms.

Emmä muista, enkä oikein löytänyt tietoakaan tuosta googlettamalla mutta kivahan sekin oli "raskausmerkiksi" ennustaa - heh ;) Mutta noi tisut mua kyllä oudostuttaa... joten jossei mitään sitten olekaan niin kovaa ja korkeelta tullaan alas...

Jep, jos lähtis hakee tyttöjä päiväkodista.

Terk. Manna kp21 / normaalisti 30-31, nyt viime kierrot 35-45

Vierailija
14/41 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen ihan lyhyesti mielimaassa, et täti tuli eilen dpo 14.Yk 4:lle mennään ja tuntuu hieman toivottomalle....missä vika kun ei tärppää? Tiedän kyllä et ei 4 tai vilä 6...7 yrityskertaakaan ole vielä "poikkeavaa", mutta pahalle se silti tuntuu.

Onnea plussanneille!

t. wilukisu yk 4 kp2/24-26

Vierailija
15/41 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omanapainen viesti.

Täti tuli myös tänne ja tarkalleen kp 28. Eniten perseestä on se, että mies joutuukin lähteä työmatkalle, just silloin, kun olis ovisaika kuusta. Täytyy varmaan lynkata se lentokentän vessaan heti kun se saapuu takaisin. Ke 21.1. tai to 22.1. pitais ovuloida ja mies tulee tuolloin to kotiin.

Nyt syömään välipalaa ja salille kuntoilemaan.

Emu, yk2, 1/28

Vierailija
16/41 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

täällä sitä taas oltaisiin toiveikkaana liikkeellä. Neljä tai viisi päivää pitäisi jaksaa odottaa... Huh, on tämä totisesti piinaa. Huomasin, että ainakin Senny-76 on aika lailla samassa rytmissä mun kanssa. Meillä taitaa molemmilla olla mahdolliset testauspäivät ensi viikon maanantaina tai tiistaina. Peukut pystyyn!

Meillä on siis menossa yrityskerta numero 6, mutta joskus jo mainitsinkin, että minusta löytyi vikaa, joka saatiin (toivottavasti) kuntoon lääkkeillä. Joten nyt on taas aivan naurettavan toiveikas olo. Mutta suosittelen gynekäyntiä kaikille, jotka ovat aiemmin raskautuneet helposti, mutta nyt ei tunnu tärppäävän. Voi olla kyseessä jokin helposti hoidettava ongelma, ja hoidon lykkääminen turhaan lykkää myös vaaviprojektia.

Piinatäpinöissä, Nella

Vierailija
17/41 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Emu76 ja Wilukissa tädin saapumisen johdosta :( Aina se yhtä ikävältä tuntuu ja vieläkin ikävämmältä mitä enemmän yrityskertoja taakse kertyy...

Emu tosiaan sitten kidnappaa miehensä jo lentokentällä ensi kierrossa jos ovis sattuu niille päiville ;)

Nella: Hyvä jos vika/vaiva/hidaste on teiltä saatu nyt hoidettua pois ja pääsette kunnolla vauvanhankita-hommiin :) Itsekin olen miettinyt tätä yhtäkkiä ylipitkäksi muuttunutta kiertoani että varmaan on jotain lääkkeitä joilla sen saisi takaisin normiksi... en vaan ole uskaltanut lääkärin asian kanssa.

Piinailu-tsempit sinulle ja muillekin "kuumilla päivillä" eleleville!! bd bd bd

Nyt on mulla semmoiset oireet että toiveet ovat todella korkealla. Rinnat yhä arat ja kokoa niihin on tullut yhtäkkiä sen verran lisää että liivit tuntuvat jäävän pieniksi :o Painavatkin nuo tuntuvat nyt olevan ja mies sanoi, että verisuonet näkyvät enemmän kun ennen = ovat turvonneet selvästi. Vaikka melkein joka kiertoon olen jotain oireita kuvitellut niin näin paljo ei kuitenkaan ole toivo herännyt vielä kertaakaan tässä puolen vuoden aikana kun ollaan kuumeiltu...!

Testailla ajattelin vasta reilun viikon päästä joten piinaílu ja tissien-tutkiskelua tiedossa vielä monta päivää... ;)

t. toiveikas Manna kp22

Vierailija
18/41 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ikävän ahkera ollut täti lähiaikoina. Pahoittelut kaikille sen ämmän kohdanneille! :(

Emu76: Lynkkaa vaan se mies sinne vessaan ja jos tärppää, niin jää ainakin mielenkiintoinen lapsentekopaikka muistoihin. =)

Halti: Minulle aiemmissa raskauksissa on tullut noin 12 kiloa, jotka on sitten aikalailla imettämällä huvennut. Nyt kyllä kovasti päätin, että jos raskaaksi tulen, olen tarkka ettei painoa pääse tulemaan. Ikää kun tulee, niin paino tippuu vaan huonommin.

Tavaroista ja vaatteistakin joku kyseli. Meillä on kyllä kaikki pistetty jo kiertoon, kun lapsiluvun piti olla täynnä.

Oma kierto on siinä vaiheessa, ettei auta muuta kuin odotella. Plääh! Kunpa pysyisi vaan jalat maassa, eikä alkaisi kehittämään mitään oireita päässään.

Iloa ja voimia kaikille vauvantekoon!!! (Ja nyt joku ajattelee: ei niitä vauvoja tehdä!)

Bakteeri kp 19/27-31 yk 4

Vierailija
19/41 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hyvissä merkeissä, näyttää vahvasti siltä, että pikkukolmonen on masussa kasvamassa! Kp23 sain aivan haalean plussan ja uudelleen testattessa kp28 plussa oli jo vahva.

Menossa oli yk6 ja vaikka se ei vielä olekaan kovin pitkä aika, olin ehtinyt vähän jo asennoitua siihenkin , ettei meille enää lisää lapsia tule. Siksi olo onkin ollut vähän vaihteleva, iloinen kyllä, mutta myös yllättynyt ja epäuskoinenkin. Että minkälaista sitten onkaan, kun meitä syksyllä (toivottavasti) on viisi. Ja kun muistaa kakkosen raskaan vauva-ajan, jolloin esikoinenkin oli aika pieni, niin vähän hirvittääkin, että tuleeko kolmannen kanssa yhtä raskasta. Mutta sen näkee sitten, katsotaan nyt ensin, miten tämä raskaus lähtee etenemään.

Eipä sitten muuta kuin toiveikasta mieltä ja plussaonnea kaikille!

Ai niin, sellainen vielä tuli mieleen, että viime viikon pinossa joku sanoi kärsineensä niin kovista menkkoja ennakoivista kivuista, että oli joutunut vetämään isot satsit Buranaa. En tiedä, muistanko oikein, mutta mulla on se käsitys, että se vaikeuttaa raskaaksi tulemista siksi, että ibuprofeeni voi vaikeuttaa hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä kohdun seinämään. Parasetamoli olisi kaiketi turvallisempi jo raskautta yrittäessä, mutta toisaalta se ei koviin kipuihin välttämättä auta.

Vierailija
20/41 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrr..! Olipas ulkona pakkasta tänä aamuna.: -17 astetta täällä etelässäkin. No ei se mitään; onpahan aurinkoista.

Onnea nro3. ! :)

Minulla nyt ei ole mitään erikoista, mutta ajttelin naptuella jotain. Ovis ilmeisesti osuu ensi maanantaille. Joten jos vaikka viikonloppuna yrittäisi puuhailla, mutta stressiä siitä en nyt ota. Ensi tiistaina minulle on aika gynelle ja pitää sitten katsoa mitä hän sanoo noista menkkakivuista ja joudunko lisätutkimuksiin endoepäilyn takia. Ja onko edes mahiksia enää raskautua, kun menkatkin on muuttuneet niukemmiksi ja löysin jo pari harmaata kulmakarvaa (olen 34v) !

Positiivista on ainakin se, että ensi maanantaina saan tietää saako pienempikin päiväkotipaikan. :)

Halti: Minulla tuli kumamskin raskaudessa n. 14-15 kiloa lisää ja lähtivät tosi huonosti. En siis imettänyt. Mutta toisaalta kaksi lasta tuli perän jälkeen. Nyt vasta kun junnu on 2v. 3kk, niin olen saanut kilot jotensakin kuriin, mutta vatsassa on vielä ylimääräinen "makkara". :)

Plussaonnea kaikille! :)

Kp 10/28-30, yk 18