Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu keskiraskaudessa oleva ihan "romu"? :(

Vierailija
16.11.2009 |

Minulla on liitoskipuja, huimausta, väsymystä, voimattumuutta, päänsärkyä, alakuloisuutta, ahdistuneisuutta, korvien tukkoisuutta, nenäverenvuotoja, peräpukamia ja suonenvetoja.

Tämäkö on se hehkeä keskiraskaus, jolloin nainen on elämänsä kunnossa? :(

t. rv 24

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoittaisen nopean pulssin.

ap

Vierailija
2/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on olleet molemmat raskaudet tällaisia. Ei puhettakaan mistään hehkeästä olosta ym. Vasta loppuraskaudessa helpotti eka kerralla. Nyt on sama tilanne, keskiraskaus menossa ja lähes kaikki kuvailemasi oireet löytyy.. et siis ole yksin! Tsemppiä ja jaksamista sinulle!

T:Rv20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rv 23 ja oksennan päivittäin, huimaa sydän tykyttää, kuvottaa, väsyttää, kolottaa ja särkee kaikkialle. Turvotusta riittää vaikka muille jakaa ja muutenkin näytän aivan joltain muulta kuin hehkeältä.

Kaiken lisäksi alkoi pientä vuotelua ja nyt sit jännittää, et pysyykö vauva sisällä vai onko ottamassa varaslähtöä.

Tämä on toinen raskauteni ja ensimäinen oli ihan yhtä vaikea ja hirveä. Minulle tämä raskaus on SAIRAUDELTA tuntuva olotila ja välttämätön pakko, jos lapsen haluaa saada. Enemmänkin haluaisin, mutta yhtään raskautta en minä eikä mieheni enää kestä.

Välillä on niin toivoton olo tuon pahoinvoinnin kourissa ja tää tuntuu niin loputtoman pitkältä.

Miten ihmeessä joillekkin raskaus on hyvä olotila ja toisille niin vaikea?

Vierailija
4/4 |
16.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausviikolta 10 sairaslomalla, välillä makoilu aosastolla joten kuntokin laski ku lehmän häntä.

Sitä ja tätä lääkitystä ja niiden purkamista.

Lantio tuntuu hajoavan alta.

Pukamat ei sentään ole kovin pahoja, koska syön joka päivä liotettuja luumuja ja liotettuja leseitä. Pytyllä on inhottavaa olla edes pissimisen ajan ku alapäätä pakottaa. Aivastaessa voi lorahtaa housuun kun lantionpohjajumppakin kiellettiin...

Paino nousee, närästää sairaasti vaikka vedän Gavisconia, turvottaa...

Toisaalta tähän osaa suhtautua jo huumorilla kun ei ole ihan eka tai toka raskaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän