Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun lapset ihan daijuja, kun eivät älyä vaatia kalliita joulukalentereita?

Vierailija
08.11.2009 |

Meillä molemmilla on itse ompelemani kalenterit, joissa yllätyspusseja. Yhdessä teemme pieniä yllätyksiä (askarteluita, runoja, piirustuksia, lappusia yms). Lapset laittavat omia yllätyksiään toistensa kalentereihin ja minä omiani molemmille.

Ihan hykertelevät jännityksestä, että ekan pussin saisivat avata ja näkisivät mitä toinen on tehnyt ja mitä kommentteja oma yllätys saa.

Lapsilla ikää 6v ja 4v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä varmaan kaipaakaan lapsi mitään petshoppikalenteria.

Mä en periaatteesta osta lapsille kalliita kalentereja. En halua opettaa et on saatava kaikki kalleimpana ja hienoimpana versiona.

Vierailija
2/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset eivät ole edes puhuneet kalenterista. Täpisevät vain kirjeistä ja piirrustuksista, jotka jätetään tontun haettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusseihin pikkuylläreitä. Tarroja, karkkia, pikkuleluja ,pinnejä, sukat yms

Vierailija
4/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet, etta kuusivuotias ei pitaisi legokalenterista enemma kuin jostain lappusista.

Heraa nyt jo ja lakkaa projisoimasta omia unelmiasi lapsiisi. Eivat ne pida noista runopiperryksista. Ne ovat vanhempien tuputuksia.

Kunpa lapsellasi olisi kunnon merirosvokalenteri... voit olla varma etta runontuherrukset kalpenisi siina rinnalla. Kokeile ja vertaa.

Vierailija
5/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma syntyy kun joku tarjoaa heille hilloa.

Vierailija
6/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tyytyväisiä daijuja!

Vierailija
7/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuluttamista.

Vierailija
8/8 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heillä joku taju jo useimmilla rahastakin, ymmärtävät, että toista sataa euroa joulukalentereihin on sentään liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi