Miksi ihmeessä ihmisten on pakko yskiä ja niiskuttaa ja aivastella
kaupoissa niin estottomasti. MUA SUUTUTTAA!! ja jos yskittää niin onko sitä pakko kassajonossa esim toisen niskaan yskiä keuhkojaan pihallee. Mur!!
Kommentit (27)
haluun nähdä ne paniikki ilmeet, ihan huippuja
kun joku yski kassajonossa takanani, käännyin katsomaan ja kurtistin kulmiani. Viesti meni perille.
..jota mulkoilit. Olisin meinaan ottanu sua korvista kiinni ja nuollu koko naaman märäks.. Hihiii.. Possua odotellessa, aion heti tartunnan saatuani mennä kauppoihin yskimään ja pärskimään.. Harmi että siinä on vaan kolme päivää aikaa levittää tautia.. Nimim. Linkolalainen
ihan piruuttani ympäriinsä.
Hauska levittää kuolemaa!! Hahaaaa, nyt tuska tulee luoksenne!!!!!!!!!!!!!
todella murhaavasti, JÄÄKÄÄ VITTU SITTEN KOTIIN!!!!!
kuka on  pakottanut tulee ihmisen ilmoille?????
ihan piruuttani ympäriinsä. Hauska levittää kuolemaa!! Hahaaaa, nyt tuska tulee luoksenne!!!!!!!!!!!!!
arvostavat asennettasi... Surullista.
Ja miksköhän nää kaikki vitun taudit leviää ku kulovalkea? Kun SAIRAAT VITUN URPOT juoksee siellä kaupoissa niiskuttamassa ja yskimässä meitä terveitä ihmisiä päin. Pysyisivät himassaan sairastamassa.
kärsiä allergioista näin pandemia-aikaan o_0
Kivan kun mm. monet hajusteet, lemmikkejä omistavat ihmiset ja hometalojen asukit alkavat aivastuttaan siellä kaupassa.
Kyllä tulee pahoja katseita kun nenä vuotaa, silmät punoittaa eikä aivastelulle mahda mitään.
Rokotejonossakin tuli kummasti tilaa ympärille kun kesken jonotuksen sain allergisia reaktioita ympärillä olevista ihmisistä :p
Allergialääkkeitä käytän päivittäin mutta eivät nekään kaikkeen auta.
Ollut jo monta viikkoa. Ei tosiaankaan ole sikainfluenssaa, en ole kipeä, mutta nuha on. Pakko minunkin on jotain syödä, vaikka joudunkin kaupassa niistämään.
ärsyttää ihan vietävästi yks työkaveri, joka oikein korostetusti yskii ja niistää, ihan kuin kerjäis jotain sääliä pikkunuhastaan. Onks jotenkin parempi ihminen, jos niiskuttaa ja yskii, kun siitä pitää tehdä noin kauhea numero?
ärsyttää ihan vietävästi yks työkaveri, joka oikein korostetusti yskii ja niistää, ihan kuin kerjäis jotain sääliä pikkunuhastaan. Onks jotenkin parempi ihminen, jos niiskuttaa ja yskii, kun siitä pitää tehdä noin kauhea numero?
miten se on numeron tekemistä? Miten aivastelut, yskä ja nenän valuminen estetään? Tahdonvoimallako?
Minkä takia ihmisten pitää tulla köhimään ja niiskuttelemaan elokuviin? Jatkuva rökiminen ja yskiminen häiritsee muita ja tietty vielä bonuksena viruksen leviää.
kyllä mä ihan mielelläni olisin yskimättä ja niiskuttamatta julkisilla paikoilla, mutta nyt kun kohta kaks viikkoa nenä vuotanut ja kutiava kurkku yskittää, niin pirun vaikeeta se on niitä pidätelläkään - yrittänyt olen, usko pois. ei oikein pysty viikkokausiksi kotiinkaan linnoittautumaan.
on se mukavaa kun sua suututtaa muiden sairastaminen. ihan muiden kiusaksihan minä sairastankin.
Ja miksköhän nää kaikki vitun taudit leviää ku kulovalkea? Kun SAIRAAT VITUN URPOT juoksee siellä kaupoissa niiskuttamassa ja yskimässä meitä terveitä ihmisiä päin. Pysyisivät himassaan sairastamassa.
Itse alan aivastelemaan voimakkaasta hajuvedestä ja monet voimakkaat hajut saavat silmäni punaisiksi.
Kaikki aivastelevat, niiskuttavat tai yskivät ihmiset EIVÄT ole sairastuneita flunssaan tai influenssaan tai sikainfluenssaan.
Ilmojen kylmetessä ihmisiä saattaa yskittää lämpötilan vaihtuessa.
Että jos te terveet urpot ottaisitte tämän huomioon.
Yskin vaivalloisesti ja horjahtelen ympäriinsä aivastusten voimasta kädet räässä otan tukea muista kanssamatkustajista/asiakkaista.
että yskittää, niiskututtaa ja aivastuttaa.
Ja sairaanakin on PAKKO käydä esim. ruokaa hakemassa. Tai kuumelääkettä apteekista jos se loppuu. Plus paljon muuta. Kotiinkaan kun ei normaali ihminen VOI linnottautua.
Luulenpa, että moni ärsyyntyy vaikka sairastunut kuinka yrittää "hillitä" näitä pärskähdyksiään nenäliinalla tms. Ainakin tästä hysterian määrästä näin voisi päätellä.
ja yskikää ja aivastakaa PAPERIIN!!!!! Ei oo mikään pakko yskiä ja aivastaa estottomasti päin toisia. Etenkin vanhempi väki harrastaa tuota yskimistä muita päin. yök!!!!!!
että yskittää, niiskututtaa ja aivastuttaa. Ja sairaanakin on PAKKO käydä esim. ruokaa hakemassa. Tai kuumelääkettä apteekista jos se loppuu. Plus paljon muuta. Kotiinkaan kun ei normaali ihminen VOI linnottautua. Luulenpa, että moni ärsyyntyy vaikka sairastunut kuinka yrittää "hillitä" näitä pärskähdyksiään nenäliinalla tms. Ainakin tästä hysterian määrästä näin voisi päätellä.
ettekö te nyt millään ole tajunneet että kotiin pitää hommata kunnon kotivara ja lääkitys ettei heti tarvitse mennä kipeänä ruokakauppaan ja apteekkiin. Kummaa uusavuttomuutta tuollainen.
ettekö te nyt millään ole tajunneet että kotiin pitää hommata kunnon kotivara ja lääkitys ettei heti tarvitse mennä kipeänä ruokakauppaan ja apteekkiin. Kummaa uusavuttomuutta tuollainen.
Mutta mepä ei kuulutakaan näihin hysteerisiin sekopäihin.
En minä ala perhettäni pelkillä hätävararuuilla elättämään yhden influenssan (on sitten sika- tai mikä hyvänsä) takia vaan haen maitoa, vihanneksia, hedelmiä yms. Eikä tuohon kotiin linnottautumiseen ole mitään tarvetta. Ei tämä mikään rutto ole!!
Kummaa aivottomutta tuollainen hysteria! Hävetkää, isot (??) ihmiset!
Oon farmaseuttina apteekissa ja yhtenä päivänä pistin merkille kuinka moni flunssa-asiakas yskii päin. Noh, ei ollu onneksi kuin 2 sellaista. Toinen oli pikkupoika ja toinen oli kotisairaanhoitaja. Muut fiksut osasivat yskiä sivuun ja pistää käden eteen.
Sitten on muita päiviä sellaisia kun asiakas yskänlääkehyllyllä räkii päin naamaa kun pitää näyttää millainen yskä on. Mää en ymmärrä miksi pitää yskiä todisteeksi. Yskää on vain yhtä sorttia. Ei ole erikseen mitään kuivaa yskää tai limaista yskää. Se on vaan lääkefirmojen keksintö jaotella yskänlääkkeet niin. Paras lääke flunssaiselle on pysyä kotona pois ihmisten ilmoilta!
Saatan itse yskiä/yskäistä ilman käsisuojaa ainoastaan silloin kun en ole flunssassa ja kurkussa kutittaa jokin.