Espoossa Matinkylän neuvolassa sää tänään jo h1n1-rokotetta
6kk-3vee lapset ja isosisarukset piikitetään myös. Ei mitään aakkosjärjestyksiä, paikalle osanneet vaan jonossa, eikä edes ollut kuin 10 min jono. Nyt vain odotellaan sivuvaikutuksia...
Kommentit (31)
Täällä Hämeenlinnassa alle 3-vuotiaat rokotetaan vasta joulukuun alussa! Joten espoolaisena olisin vain tyytyväinen, että saatte lapsellenne rokotteen jo ensi viikolla. Epätasa-arvoista tosiaan!
vaikka puskaradion perusteella lapsille sieltä kyselin. Riskiryhmiä oli vielä runsaasti jonossa.
Täällä Hämeenlinnassa alle 3-vuotiaat rokotetaan vasta joulukuun alussa! Joten espoolaisena olisin vain tyytyväinen, että saatte lapsellenne rokotteen jo ensi viikolla. Epätasa-arvoista tosiaan!
soitin sinne tänään ja alkoi heti kovasti puolustelemaan että kun saivat erän niin ymmärrät
varmaan ettei sitä kannata roskiin heittää...joo
joo, ymmärrän kyllä.
Vähän ihmetytti, tai siis totta puhuen v*tutti,
että mistä esim naapuri oli kuullut asiasta, kun oli kiireellä vienyt eskarilaisensa rokotettavaksi,
no, puskaradio tietysti toiminut...kateellinen olen.
No, meillä nyt on kolmella perheenjäsenellä jo joku tautikin päällä, huokaus...
ehkä klo 15.30 asti. Tuohon aikaan neuvolat ainakin ensi viikolla lopettavat.
MEnkää ihmeessä, rokottamaan, puoli tuntia aikaa.. lapsia ei käännytetä pois, vaan kaikki rokotetaan ainakin tohon 7v asti. ei jonoja.
jo on jumalauta kumma, jos vielä jossain muka kenelle tahansa niitä pistellään!
lopetetaan jonotusnumeroiden jakaminen, että ehditään varmasti kaikki rokottaa. Näin ainakin Espoonlahdessa, missä tänään käytiin.
hakemassa tänään lapselleni. taipui hetken jälkeen antamaan rokotteen. itse otin samalla.
rokotteita riittää helsingissä, tarpeeks tiukkana kun vaatii niin kyllä ne antavat.
Hitto kun ärsyttää! Meidän 7kk:n vauva ei saanut eilen, vaikka kuinka pyysin. Ensi viikolla jonottamaan, oli vastaus. Influenssajonossa oli pari hassua vanhaa ihmistä.
terv. pettynyt vuosaarelainen
Meidän lähineuvoloista ei saa edes rokotteita, eikä työssäkäyvänä ole aikaa ajella ympäriinsä jos jostain sattuisi ajoissa rokotteen saamaan ennen kun saa taudin jota on naapurissakin.
ainakin helsingin kaupungin sivuilla ei ole mitään aikataulua yli 3 v terveiden rokotuksille.
Vuoronumerolla mentiin, ja pistävät numeronannon poikki about klo 14.45. Samalla sai kausi- ja sikainfluenssarokotteen.
saatiin rokote kaikille lapsille ilman jonoa...
Hitto kun ärsyttää! Meidän 7kk:n vauva ei saanut eilen, vaikka kuinka pyysin. Ensi viikolla jonottamaan, oli vastaus. Influenssajonossa oli pari hassua vanhaa ihmistä. terv. pettynyt vuosaarelainen
Itse sain kaverilta vinkin, että rokotteita on nyt jaossa ja heti kiikutettiin lapsi piikille. Olen tietysti kiitollinen, että meitä onnisti ja saatiin piikki viikkoa etuajassa, mutta en todellakaan pidä tätä menettelyä ihan oikeana, että "salaa" aletaan rokotteita jakaa ennen kaupungin nettisivuilla kerrottua aikaa.
rokotteet haettu,sain myös itselle,kun oli roskiin menossa..
Itse sain kaverilta vinkin, että rokotteita on nyt jaossa ja heti kiikutettiin lapsi piikille. Olen tietysti kiitollinen, että meitä onnisti ja saatiin piikki viikkoa etuajassa, mutta en todellakaan pidä tätä menettelyä ihan oikeana, että "salaa" aletaan rokotteita jakaa ennen kaupungin nettisivuilla kerrottua aikaa.
rokotteet haettu,sain myös itselle,kun oli roskiin menossa..
että missään nimessä ei rokoteta tällä viikolla ketään muuta kuin riskiryhmäläisiä - paitsi että jos olis sen riskiryhmäläisen kanssa halunnut eilen tai tänään rokottaa muun perheenjäsenen - vittu samaa palvelua ei vaan ollut tarjolla tiistaina, kun jonotettiin yhdelle lapselle rokotusta!
Espoo on perseestä ja syvältä!!!! Varmaan Lepuskissa ollaan hulluna rokotettu tää viikko narkkeja ja muita terveytensä tietoisesti paskaksi pistäneitä asiakkaita, mitäs noista pienistä lapsista....