Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167/57 lihava?

Vierailija
11.11.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nopea aineenvaihdunta ja olen siroluinen. En liho vaikka mitä söisin. 167/53

voi jeesus mitä syömishäiriöisiä täällä parveilee

Vierailija
22/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vastaavat että "olet vähän pyöreä". Haloo, ap ei ole pyöreä takuulla millään mittareilla. Naisen hormonitoimintakin edellyttää jonkunlaista rasvaa kehossa. Ottaa niin paljon päähän nämä "olen 165 cm ja 49 kg, hyi että oon läski"-tyypit.

terveisin syömishäiriötä läheltä seurannut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti lihava

ei vaiskaan sulla on ihannepaino eli painon kuuluisi olla 110 pois pituudesta niin ihminen on parhaimmillaan.

Vierailija
24/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka vastaavat että "olet vähän pyöreä". Haloo, ap ei ole pyöreä takuulla millään mittareilla. Naisen hormonitoimintakin edellyttää jonkunlaista rasvaa kehossa. Ottaa niin paljon päähän nämä "olen 165 cm ja 49 kg, hyi että oon läski"-tyypit. terveisin syömishäiriötä läheltä seurannut

kaikki sanoneet että on ennemminkin hoikka, ja jos joku sanonut muuta niin on sanonut että on just hyvä ja sopivan painoinen. Kukaan ei ole väittänyt että olisi pyöreä.

Vierailija
25/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 167 pitkä ja 57 kg on paras. 53-55 kiloisena saan kulla olevani laiha ja 58 kun mene yli jotku jo puhuu lihavasta.

Vierailija
26/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se on lievästi kohonnut. LIHAVA on, jos BMI on 30 tai yli.

Sitten toinen juttu; liikun todella paljon. Hölkkään, luistelelen, käyn salilla, pelaan lentopalloa, sählyä, jääkiekkoa.. Em. liikuntaa tulee 18-20t /vko. Kyllä minulla on pehmeyttä esim. mahalla. Mutta olen kyllä aikuinen nainen, ÄITI ja minusta siinä mahalla saa raskauden jäljet ollakin. Peppu on kiinteä, rinnat isot ja reisissä ei selluliittia lainkaan.

Edelleenkin uskallan siis väittää, että EN ole LIHAVA.

T. se 167cm /72kg

Vierailija
27/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan jatkuvasti kuulla että olen "niin laiha", "kauhean laiha", älyttömän hoikka", "niin pieni", "posket ihan lommolla" jne. Omasta mielestäni olen ihan normaali. Olen ollut laihempikin, mutta myös pyöreämpi (silloinkin kun en ole ollut raskaana).

Omasta mielestäni olen kyllä paremman näköinen vielä pari kiloa laihempana...miehiltä taas saan eniten huomiota kun olen muutamaa kiloa painavampi, noin 60 kg :D On tullut muutama kerta oltua raskaana ja imetetty, joten on tuo paino siksi hieman sahannut...

Vierailija
28/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä silikoneilla;)

Vierailija
29/29 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa häntä kuvataan pyöreäksi tai reheväksi tms. Onko normaalipainoinen nainen siis alipainoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän