167/57 lihava?
Kommentit (29)
Enkä lihava.
Silti haluaisin muutaman kilon karistaa ja kiinteytyä.
MUTTEI MISSÄÄN TAPAUKSESSA LIHAVA TAI EDES YLIPAINOINEN!
löysää ja läskiä voi tietysti olla, toisilal enemmä, toisilla vähemmän.
jouluherkkuja. käytännössä mitään eroa tähän 55 tai 5 ei ulkonäössä ole paisti vaa'an numeroissa. vaatteet ei kiristä tms. itse haluaisin tuonne 52kiloon mutta aina sattuu joku repsahdus että se heiluu tässä 55-60kilon välissä. kirottu tuleva joulu. piti jo leipoa ja testata reseptejä ja suuhun meni liikaa
Tuohan on normaalipainon alapuoliskolta, eli siis hoikka, ei rehevä, ei lihava, ei mitään sinne päinkään...
Roikkuvuuteen, löysyyteen tai lihaksikkuuteen ei voi ottaa kantaaa.
Olen itse 167 cm ja 53 kg ja saan jatkuvasti kuulla olevani todella laiha. Mielestäni olen sopivan hoikka ja olisin varmasti tyytyväinen jokusen kilon painavampanakin.
Painan myös 53 kg ja olen liian laiha. Optimi mulla olisi jossakin 58-60 kg tuntumissa.
Olen liian laiha voisin ottaa sen muutama kilo lisää, toi on ihan hyvä
Olen 168 cm ja painan 62 kg. Monet ovat huomauttaneet, että olen jo liian laiha! Painoindeksin perusteella ja oman tuntemukseni perusteella olen kuitenkin hoikka tai ainakin normaalipainoinen. Et missään tapauksessa ole lihava!
Onko tää joku Suosikin Bees & Honey? "Dear Eki, mun mitat on 165/49, onx ok?"
Laita kuvas tänne, niin kerrotaan, onko sun mitat hyvät. Itse oon jotain 167 cm ja yli 60 kg, enkä todellakaan oo läski. Vituttaa tuollaiset aloitukset. Mitenkä laiha teidän mielestä pitäisi olla, jotka sanoo, että AP:n anatmilla mitoilla on "rehevä"? Onko se todellakin niin, että vaan syömis-/kehonkuvahäiriöiset vastaa tällaisiin kysymyksiin?
Ärsyttää! Hankkikaa elämä! Ja sitten ihmetellään, miksi syömishäiriöt yleistyy, hohhoijaa...
ja aivan normaalin painoinen :)
Menkää naiset terapiaan...
tuo on aivan normaali paino, ei ole mitkään syömishäiriöisen mitat!!! Normaalit mitat! Mutta ei mitkään superlaihat kuitenkaan. Kyllähän sen ymmärtää että jos on ylipainoa niin tuollainen tuntuu joltain anorektikolta, mutta ei se sitä ole, tuo on täysin normaalipaino! Ja ap:lle, et siis ole lihava todellakaan, ihan hyvä paino/pituussuhde, mutta älä kuuntele noitakaan, jotka väittää että on joku superlaiha, sitä nuo mitat ei ole!
lihava, tukeva, pyöreä tmv.
Itse olen 167cm ja 72kg enkä ole lihava, tosin pyöreä, muodokas ja naisellinen kylläkin.
lihava, tukeva, pyöreä tmv. Itse olen 167cm ja 72kg enkä ole lihava, tosin pyöreä, muodokas ja naisellinen kylläkin.
muodokas ja naisellinen ei ole sama juttu kuin ylipainoinen...
mä olen 166/64 ja olen kyllä tosi tuhdissa kunnossa mielestäni, mulle hyvä paino on just tuollainen 55-57. Nyt on sellainen ärsyttävä, ahdistava olo koko ajan, en tykkää yhtään :(. Vajaa 10kg hoikempana oli huomattavasti parempi olo, kaikinpuolin!
ja sanon kyllä että herätkää.
Lihavan ihmisen elämä on tämmöistä:
vaatteita ei saa mistään.
ihmiset tuijottaa ja huomauttelee.
tuoliin ei mahdu istumaan.
ei saa työpaikkoja.
jos käsi on kipeä, lääkäri ei hoida kättä, vaan rupeaa puhumaan painosta.
ei saa hoitoa, vaan lääkärit haukkuu, jopa lyö.
ja kyse ei ole ainoastaan "itepä olet syönyt, kärsi" - vaan sairaudesta. johon ei saa hoitoa.
minä olen 158/59 enkä todellakaan ole lihava!!! mistä näitä syömishäiriöisiä oikein sikiää?
Toisaalta kymmenisen kiloa painavampanakin voi olla kiinteä, kapea vyötäröinen = vatsan lihakset näkyvillä, kurvikas ja LIHAKSIKAS. Näin ovat esim. fitness-kilpailijat, jotka ovat pituus-paino suhteessa melko painavia. Paino johtuu siitä että lihas painaa enemmän kuin läski.
Siksi myös kevytpainoinen voi olla löysä muffinssivartaloinen, eli matalavyötäröisten farkkujen kauluksesta tursuu löysät "läskit" yli. Sitten käsivarret ja reidet ovat pelkkää luuta ja nahkaa, joten kokonaispaino on alhainen.
Paino ei kerro paljoakaan siitä onko lihava. Jos paino koostuu lihaksesta, näyttää vaaka paljon korkeampaa lukua, kuin jos siellä on lihakseton, löysä punnittava.