Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyyyyh. Mun mies käski mua etsimään uuden iskän vauvalleni jos sellaisen tahdon :(

Vierailija
04.01.2009 |

Ei siis aio tehdä enää yhtään lasta. Meillä on jo 2 lasta ja mulla hirvee vauvakuume! Uuden lapsen kaipuu on kova mutta mies ei jousta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pillerien "unohtaminen"? Tuskin siitä voi pahastua...

Eihän se sitä yritäkään määrätä, mutta kai mies voi päättää monenko lapsen isäksi haluaa?!? Todella törkeää "unohtaa" pillereitä, mieshän saa siitä vastenmielisen pallon jalkaansa kuolemaansa asti, kun ei koko lasta edes halunnut. Jos ap väkisin haluaa lisää lapsia niin etsiköön niille halukkaan isän.

Vierailija
22/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei voi määrätä"? Mitä ihmettä, tottakai molempien tulee haluta niitä lapsia, eikä ryhtyä petoksen tielle ja salaa niitä tehtailemaan???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten pidän sen yksin. Hän ei aio osallistua vaikka kyseessä olisi oma lapsi.

Tämä sen jälkeen kun kysyin mitä tapahtuu jos ehkäisy pettää vahingossa.

Vierailija
24/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatteko edes miten paljon lapsista on vaivaa ja kuinka paljon rahaa ne vie? Pitäisikö teidätkin pakottaa synnyttämään 15 lasta ja teidän pitäisi vaan tyytyä siihen, koska jonkun toisen mielestä 15 on ihan ok määrä? Jos parisuhteen pitää kestää mitä vaan niin sittenhän se mieskin voi hommata pari rakastajatarta.

Vierailija
25/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies itse lähtemässä? Ja jos vaimo jatkuvasti vinkuu uutta vauvaa, niin ei tuo tokaisu, teet ne jonkun muun kanssa kuulosta pahalle. Ja kyllähän ap.n tulisi myös kunnioittaa miehensä mielipidettä, pyyteettömästi..

Vierailija
26/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä tässä on ongelmana, senkus jätät miehesi ja haet jostain sellaisen, joka haluaa paljon lapsia???!!

Vierailija
27/27 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttivät kondomia, koska mies tahtoi varmistua ehkäisystä.

Mies oli yhdynnän jälkeen solminut kondomin ja pistänyt vessan roskikseen.

Tuttuni oli sitten ottanut kondomin esiin ja jonkinlaiseen "truittiin" imenyt spermat ja truittaissut sisäänsä. Oli tullut raskaaksi. Oli oikein laskeskellut kiertoa tätä tapahtumaa varten.

Avomies oli sitten suotunut pitämään tämän vahinkovauvan. Vähän oli ihmetellyt kun ei ollut huomannut kondomin rikkoutuvan, mutta olivat "yhdessä päätelleet" siihen tulleen vain pikkuruisen reiän.

Tuttuni kantaa edelleen tätä raskasta salaisuutta. Uskon että se on osasyy hänen pahaan oloonsa. En itse missään nimessä lähtisi tuollaiselle tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi