Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
701/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta suurin osa on puppua. Wannabe- kirjailijoita ❤

Vierailija
702/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin uimahallin höyrysaunassa silmät kiinni lämmöstä nauttien, kun yhtäkkiä havahduin läiskeeseen. Saunaan oli tullut aasialaisen näköinen nainen, nostanut toisen jalkansa lauteelle hakaten samalla omaa reittään voimakkaasti nyrkillään. Kun yksi jalka oli käsitelty, oli toisen vuoro. Tätä kesti useita minuutteja, saunarauha oli tiessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta suurin osa on puppua. Wannabe- kirjailijoita ❤

Niin minustakin jotkut jutut ovat keksittyjä aivan selkeesti, mutta mun juttuin Kuopion uimahallista 70-luvun puolelta on totta.  Siis jos kelaat, niin toi kakkapökäle altaassa uiskenteli samalla radalla kuin minä.  Voinen kertoa, että vaikka myöhemmin muutettuani Kuopiosta pois, ja kun menin uuden asuinpaikkani uimahalliin ensimmäisen kerran, niin jotenkin tuo Kuopiolainen uimahallimuistoni seurasi mukana, ja taatusti olen jokaisessa uimahallissa uidessani katsellut aina ympärilleni, ettei vaan sama toistuisi kohdallani toivottavasti ikinä.

Vierailija
704/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noita runkkareita on nähnyt niin moni? Itse en ole nähnyt yhtäkään, vaikka noita halleja onkin tullut kierrettyä?

Vierailija
705/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
706/2389 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihraisia irvokkaita äijiä mahoineen ...kaikkineen...😊 lutraanassa altaassa tiiraamassa naisia miettien syntyjä syviä ...

Vierailija
707/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen jakoi suihkutiloissa (alasti luonnollisesti) jonkun mielenterveysseuran esitteitä ihmisille. Tämän jälkeen meni suihkuun ja alkoi hokea ässää suhistaen "Sitten seuraa pesupesupesupesu, sitten seuraa pesupesupesupesu"

Kun näitä lukee, niin olen päässyt aika vähällä...

Vierailija
708/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitolasten kanssa (tuolloin 8- ja 10-vuotiaat) uimahallissa. Tuo 10-vuotias oli aika ujo lapsi kun taas pikkusiskonsa reippaampi. Joku n. 50-vuotias nainen kysyi suihkutiloissa isommalta tytöltä, että pesithän kaikki paikat ettei mene altaaseen paskaa. Tyttö hämmentyi tästä mutta sai vastatuksi "joo" katsoen lattiaan. Nainen alkoi huutaa tytölle "Sinä katsot silmiin kun minulle puhut, jumalan lapsi katsoo silmiin"

Tähän väliin ehdin hätiin ja käskin akan jättää tytöt rauhaan, sitten menimme uimaan.

Ehdimme olla altaassa ehkä 10 minuuttia kun akka tuli viereemme ja alkoi tuijottaa 8-vuotiasta semmoinen

http://ryhmateatteri.fi/uploads/production/img_small/94/Pikkukuva_300x1… naamallaan.

Tyttö katsoi häntä takaisin silmiin. Tästähän akka ei riemastunut vaan alkoi raivota minulle miksen ole kasvattanut äpäröitäni, tuokin irvistelee minulle tuossa. Tyttö ei irvistellyt, katsoi vain takaisin että mitä akka tuijottaa.

Vierailija
709/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kumpa joskus voisi nähdä livenä kyykkyvatkaavan naisen.

-m30v-

Vierailija
710/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kumpa joskus voisi nähdä livenä kyykkyvatkaavan naisen.

-m30v-

Kun on suomea,

Kum taas ei.

Vierailija
711/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihava ämmä veti sähköröökiä pukuhuoneessa, alasti ! menin uimaan, sinne jäi istumaan.

Vierailija
712/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikani on varmaan aika näky miesten puolella. Pakko laittaa se sinne vähän isomman serkun kanssa, kun se ei enää ikänsä puolesta saa tulla mun kanssa naisten puolelle. Mutta milloin se unohtaa peflettinsä pukuhuoneeseen, milloin uikkarinsa ties minne, joskus se kuulemma kaikkoaa saunasta kesken kaiken vessaan, koska pierettää, ja sille on sanottu, että saunassa ei saa piereskellä. Mua hävettää niin paljon, kun serkku kertoo, mitä se on taas puuhaillut saunassa, tuijotellut miesten vehkeitä, nauranut, vammaillut yms.

Eikä auta, vaikka luettelisin sille sataan kertaan säännöt, kun meen naisten puolelle ja hän katoaa sinne miesten osastoon. Onneksi serkku huolehtii avaimesta ja avainkortista, ettei ne sentään katoa, mutta se mun poikani käytös, voi luoja.... Pyydän anteeksi kaikilta miehiltä ja pojilta, jotka on joutuneet kärsimään myötähäpeästä, jos nyt miehet sellaisia tunteita kokee.

Vierailija
713/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihraisia irvokkaita äijiä mahoineen ...kaikkineen...😊 lutraanassa altaassa tiiraamassa naisia miettien syntyjä syviä ...

Eipä noissa suomalaisissa naisissa pajon tiiraamista ole. No, jos pitää lönttäperseistä, joissa selluliitti näkyy kilometrien päähän, lattarintaisista ja paksureisistä, ja kalpeanvalkoisista mitäänsanomattomuuksista, niin mikäpä ettei..

Vierailija
714/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa suomalaisissa naisissa pajon tiiraamista ole. No, jos pitää lönttäperseistä, joissa selluliitti näkyy kilometrien päähän, lattarintaisista ja paksureisistä, ja kalpeanvalkoisista mitäänsanomattomuuksista, niin mikäpä ettei..

No ei ole, ei se alapeukuttaminen tilannetta miksikään muuta. Jos muuttaisi, niin hyvähän se olisi..

Vierailija
715/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uin viime viikonloppuna sellaisen tunnelin läpi ja minua kohti ui kaksi kakkapökälettä. ehdin juuri ja juuri väistää. pari minuuttia tämän jälkeen kaikki kuulutettiin pois altaasta, sen ympärille laitettiin punavalkoista nauhaa ja allas puhdistettiin. noin tunnin päästä sinne sai mennä taas.

Menitkö?

Vierailija
716/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen pillulla ja persereijällä on hintansa. Jokaisen.

Vierailija
717/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen pillulla ja persereijällä on hintansa. Jokaisen.

Samalla periaatteella jokaisen miehen persereijällä on hintansa. Jokaisen.

Vierailija
718/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista ja harmillista, että teillä päin uimahallissa käy valikoituneesti vain lihavia ja rumia ihmisiä. Meillä päin käy kyllä ihan hyväkroppaisia myös, ja kaiken ikäisiä.

Vierailija
719/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinityttö viilteli suihkussa veri valuen lattiakaivoon. Tuli aika sick-olo.

Tätä en kyllä usko!

Joku on vääntänyt ripulit altaaseen, jotkut on on ihmetelleet kakkapötkyleitä suihkussa, jotkut on todistaneet kehitysvammaisen parin panemista poreammeessa, ja vielä ihmettelet jotain?

Todella poikkeuksellista, mutta ei mahdotonta. Se teinityttö oli tod.näk. vaan niin sekaisin että ei enää välitä paskaakaan mistään, asiat niin päin helvettiä että ihan sama vaikka viiltelee uimahallissa. Tahallinen provosointi/huomiohuoraus voi olla kyseessä myös vaikka aika extremeä sellasta. Tai sitten oli vaan huumeissa. Kyllä mäkin oon teininä tuntenu ihmisiä jotka on pää sekasin viillelly jossain yleisellä paikalla. Ne onkin sitten aika pian kuskattu hoitoon.

Vierailija
720/2389 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paskapökäle uiskentelee altaassa Serenassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän