Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vein 9-vuotiaan poikani naistenpuolelle, koska oltiin vieraassa uimahallissa, poika on ujo ja arka, joten olisi tarvinnut jonkun saattajan miesten puolelle. Lisäksi itseäni inhottaa kaikki uimahalleissa pesivät pedofiilit, joten pidän mieluummin itse huolta pojastani. Isällä on niin paha atooppinen ihottuma, ettei tule uimahalleihin mukaan ikinä. Aion viedä tulevaisuudessakin poikani naistenpuolelle, kunnes on itse valmis menemään miestenpuolelle.
Mulla ainakin ällöttää naisten puolella sen ikäiset pojat jotka jo jotain käsittää naiskehosta. Monesti tuijottavat vaa aivan avoimesti ja en kyllä välittäis riisuutua kun poika oikeen oottaa et alappa akka riisua niin mää katon.
Haloo, ei kai nyt mikään 9-vuotias mistään tuollaisista mitään tajua?! Itse en ainakaan sen ikäisenä muuta tehnyt kuin leikin Legoilla. Vai onko nykyajan lapset erilaisia kuin me 80-luvun lapset?
Ai koska sinä kehityit hitaasti muutkin kehittyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vein 9-vuotiaan poikani naistenpuolelle, koska oltiin vieraassa uimahallissa, poika on ujo ja arka, joten olisi tarvinnut jonkun saattajan miesten puolelle. Lisäksi itseäni inhottaa kaikki uimahalleissa pesivät pedofiilit, joten pidän mieluummin itse huolta pojastani. Isällä on niin paha atooppinen ihottuma, ettei tule uimahalleihin mukaan ikinä. Aion viedä tulevaisuudessakin poikani naistenpuolelle, kunnes on itse valmis menemään miestenpuolelle.
Mulla ainakin ällöttää naisten puolella sen ikäiset pojat jotka jo jotain käsittää naiskehosta. Monesti tuijottavat vaa aivan avoimesti ja en kyllä välittäis riisuutua kun poika oikeen oottaa et alappa akka riisua niin mää katon.
Haloo, ei kai nyt mikään 9-vuotias mistään tuollaisista mitään tajua?! Itse en ainakaan sen ikäisenä muuta tehnyt kuin leikin Legoilla. Vai onko nykyajan lapset erilaisia kuin me 80-luvun lapset?
80 luvun lapsi minäkin ja itse menetin neitsyyteni 8 vuotiaana saman ikäsen pojan kanssa ja molemmat tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Toki todella harvinaista noin nuorena jo seksiä harrastaa mutta suurin osa ihmisistä kenen kanssa olen jutellut on alkanut itsetyydytää jo päiväkoti tai ekaluokkalaisena. Niin se vaan luonto tikanpojan puuhun ajaa
Naisten pukuhuoneess oli sukupuolenvaihdoksess oleva henkilö, jolla oli tissit ja penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai koska sinä kehityit hitaasti muutkin kehittyvät?
Kuule ennemmin kehittyä hitaasti kuin harrastaa seksiä 8-vuotiaana. Vai sitäkö nyt ihmiset pitävät normaalina? En todellakaan haluaisia että omat lapseni alkavat seksiä harrastamaan lapsina. Ja ihan normaali aikuinen minusta on tullut vaikka olenkin tämä hitaasti kehittynyt joka ennemmin leikki Legoilla lapsena kuin mietti seksiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun miesten saunassa toinen mies veti toiselta käteen ja tietty molempien munat oli erektiossa.
Mitäs outoa tuossa on? Normaalia heteromiesten keskeistä kaveritouhuilua.
Just bromance. No homo
Noin kuukausi sitten uimahallin isolla altaalla olin uimassa, ja kiinnitin huomioni erääseen naiseen joka uidessaan mutisi jotain siihen suuntaan että kuinka likaisia ihmiset ovatkaan kun eivät käy suihkussa altaaseen tultuaan.
Hetken päästä nainen nousi altaasta ja päästyään altaan reunalle seisomaan, laittoi kätensä sellaiseen asentoon kuin niitä pidettäisiin moottoripyörän ohjaustangolla. Sen jälkeen hän väänsi ranteella ikään kuin kaasua, ja samalla päästi aivan julmetun pierun, ja totesi että siinä teille raitista ilmaa.
Kävellessään pukuhuoneelle huomasin että häneltä taisi päästä kosteassa pierussaan useampikin lusikallinen tavaraa, koska vaaleahko uimapuku oli persposkia myöten paskassa. Mahtoi olla näky kun hän meni naistenpuolelle suihkuun..
Tämä näky suorastaan paloi verkkokalvooni, ja aina kun näen naisen pepun, niin muistan että sieltä saattaa tulla sellainen ilmastomuutos (varrella) ilmoille, että kyllä siinä halut lähtevät kertalaakista normimieheltä. Turkkilaiset miehet ovat toki eri asia.
En tiedä onko kovinkaan outoa,mutta veden pinnalla lainehtiva iiiso sitkeännäköinen räkäklimppi oli kyllä jotain...huh huh.Kiva selkäuinnissa,kun joku kunnolla tekee laineet ohittaessaan ja vettä pyrkii sieraimiin...hyi v....
Lihava karvainen pömppömahainen otus tuijotti minua härskin näköisenä päästä jalkoihin mumisten jotain upeista tisseistäni, mitkä ehkä sitten olivat hänen mieleen. Toki oli uimapuku minulla. Huvittavaa.😊
uima h. alli kirjoitti:
Tässäpä kolmen kärki:
1) olin 8-vuotiaan tyttären kanssa miesten puolella suihkussa, onneksi viimeisiä kertoja koska tuo osasi jo uida ja ikää alkoi olla sen verran että sen uskalsi päästää jatkossa yksin naisten puolelle. Viereiseen suihkuun tunki ekaluokkalaisen ikäinen poika pippeli pystyssä, istui tyynesti hajareisiin suihkun lattialle, tuijotti suoraan tytön pyllyä ja runkkasi samalla kiivaasti vehjettään kunnes lähdimme altaan puolelle.
2) vaikka miten ruikutatte uimalasien käytöstä, en käy edes kylpylöissä ilman uimalaseja koska entisenä kilpauimarina silmät muuttuvat ilman niitä parissa minuutissa tomaateiksi jopa otsonilla puhdistetussa vedessä. Erikoisin havainto oli kylpylän ulkoaltaassa jossa noin 40v vanhemmat istuivat seinän vieressä, miehen käsi naisen kaulalle nostettuna ja näiden juuri uimaan oppinut muksu polskutteli onnellisen perheen naaman edessä. Pinnan alla tilanne oli kuitenkin toinen: miehen uimahousut oli vedetty alas ja nainen runkkasi tältä lastit veteen toisella kädellä pusseja hieroen ainakin äijän jalkojen nytkähtelystä päätellen. En muuten ui enää suu auki...
3) Menin kylpylässä lämmittelemään suureen kuumalla vedellä täytettyyn pyöreään altaaseen jossa ei siis ollut poreita mutta kylläkin kaiken ikäistä väkeä. Jossain vaiheessa rupesin ihmettelemään vieressä istuvaa noin 30v naista joka tuijotti silmiään räpäyttämättä yhteen pisteeseen vastapäiseen seinään noin 5 metrin korkeudelle. Vaikka miten yritin katsoa, en keksinyt seinästä mitään erikoista. Vasta kun tätä oli jatkunut kymmenen minuuttia, tajusin että nainenhan ei istu kaulaansa myöden vedessä kuten minä vaan kannattelee itseään erittäin hankalassa asennossa kyynärpäiden varassa suunnilleen 15 sentin korkeudella penkistä. Tässä kohtaa oli pakko "huuhtoa" uimalasit ja vilkaista pinnan alle. Vasta nyt näin että altaassa oli siellä täällä suuttimia joista tulee erittäin voimakas vesisuihku. Se oli rullannut naisen bikinin alaosan puolisääreen jota alemmas ne eivät päässeet koska tämän jalat olivat täysin levällään. Vaikka suihku oli suunnattu suoraan haarojen väliin, jopa pakarat lepattivat sen voimasta kuin kultaisen noutajan posket auton ikkunasta työnnettynä. Jossain vaiheessa tämä huohotti voimakkaasti, romahti sitten kaulaansa myöden veteen, kahmi alaosan paikalleen ja lähti jalat aivan tönkkönä köpöttelemään kohti naisten pukuhuonetta. Liukkailla kaakeleilla on näköjään yllättävän hankala kulkea jos lihakset ovat niin krampissa että polvet eivät taivu astettakaan. Kahdella keskellä allasta snorkkelin kanssa sukellelleella viidesluokkaisella pojalla oli sen näköinen ilme että rahalle oli saatu vastinetta.
Tässä tyyppiesimerkki keksimällä keksityistä jutuista.
Hanki elämä, kirjailijan uraa en suosittele.
T. Oikeasti entinen kilpauimari
No ällöttävintä on ollu lilluvat vessapaperit altaassa
Menin viime viikolla uimisen jälkeen saunaan. Saunassa joku vanhempi nainen tuli istumaan ihan mun viereen, mietin että ehkä hän haluaa heittää löylyä kun se vesiastia oli siinä mun jaloissa että siks se tuli siihen vaikka tilaa oli. Juteltiin siinä jotain tavallista, töistä jne, ihan hauska keskustelu. Sanoin sitten että pakko mennä kun mulla on niin kuuma, hyvää jatkoa.
Menin sitten suihkuun ja yhtäkkiä tää nainen ilmestyy taas mun vierelle ja kysyy, mikä mun horoskooppimerkki on. Hassu kysymys, mutta vastasin että kalat. Hän alkaa sitten selittää miten sen huomaa musta kun olen niin tasapainonen (eihän se mua tunne?) ja että hänen kaikki parhaat ystävät on kaloja, itse hän on skorpioni ja siksi vesielementit (eiks skorpionit elä maalla?) tulee hyvin toimeen. Ok, eipä siinä mitään. Toivottelee mulle taas hyviä jatkoja. Mutta SITTEN: akka tarttui mua käsivarresta kiinni ja alkoi kehumaan mun ''upeaa vartaloa''. Oli aivan todella kiusallista ja ahdistavaa olla siinä tutkivan katseen alla suihkussa... Sitten se alkaa kyselemään että miten oon niin hyvässä kunnossa, ja koitin selitellä että eikös kaikki nuoret ihmiset yleensä oo (oon 21) ja se jatko vänkäämistä että ei kaikki näytä niin hyvältä. Hrrrr, kuka kommentoi tuntemattoman alastonta vartaloa suihkussa? Tuli kiire lähteä uimahallista helvettiin.
Ulkomailla jossain uimahallissa käytävällä vastaan käveli linkuttavasti liikkuva mies. Reippaana 9-vuotiaana ajattelin, että älä nyt ainakaan tuijota ja katsoin vain eteeni. Kun mies osui kohdalle, kohotin katseeni hymyilläkseni tervehdykseksi. Hymy valitettavasti jäi antamatta, sillä säikähdin niin että melkein pissit tuli uikkariin. Miehen yksisilmäinen naama oli IHAN vinksallaan. Nenä poskella ja iho kiemuralla. Liekö ollut jossain kamalassa onnettomuudessa, vai syntynyt kenties sellaisena. Kyllä pieni tyttö säikähti. Toivottavasti mies ei kovin pahoittanut mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 vuotias lapsi osaa katsoa esim. meillä kotona kuinka äitillä on aika isot tissit ja pimppi on karvainen toisin kuin lapsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kauhistelevat aivan oikeutetusti puhtauden puutetta, mutta sitten samat tai eri henkilöt valittavat, kun ihmiset peseytyvät kunnolla, eli räpläävät paikkojaan. Puhdasta ei tule, jollei räplää, ja itse en tuijottele toisia, joten en ole nähnyt sellaista koskaan.
Käyhän gynellä. Itse saan paikat puhtaaksi räpläämättä. Gyne neuvoi miten, ja hyvin on toiminut. Eli suihkupäällä vaan suihkaus riittää. Jos ei riitä, voi olla hiivaa tai pahempaa.
Onko muka niin, että AV-mammoista 2/3:lla on epämuodostunut vagina? Minullekin on gyne sanonut, että ei sitä edes kuulu pestä niin kuin jotkut pesee (hankaamalla, tulee limakalvovaurioita) vaan useimmille naisille riittää käsisuihkun suuntaaminen alapäähän ja vähän häpyhuulten siirtelyä ja se on siinä. Terve ja normaali ei tuon enempää kaipaa. Ei sitä suihkua sinne sisälle tarvi suunnata, vaikka se mukavalta voi tuntuakin, mutta se vaan huuhtelee luonnollista kosteutta pois limakalvoilta.
Ok. Rapsuttelepa hiukan kynnellä sieltä haaroista, isojen ja pienten häpyhuulten välistä. Veikkaan, että sulla jää kynnen alle paksu kerros harmaata kökköä ja se haiseva muhju siis on kuollutta limakalvosolukkoa ja limakalvoeritettä ja alushousuista jäävää nöyhtää ja nukkaa. Itse pesen sen pois, toiset näköjään haluavat kantaa mukanaan...
Testattu, mutta kas kummaa, mitään ei jäänyt kynsien alle. Väärin veikattu siis. Se, että noin käy sinulle, ei tarkoita että muille kävisi samoin. Jos sinulle ei riitä huuhtaisu, joka riittää useimmille, käyhän gynellä. Mieskin tykkää nuolla normaalia :)
Kyykkyvatkaus taas ei ole normaalia. Aikoinani kysyin gyneltä että niinkö vagina pitää pestä, niin gyne vaan nauroi että ei todellakaan tarvi jos häpyhuulet on normaalit. Aika harva niin tekeekin, meidän uimahallissa olen nähnyt vain yhden wt:n tekevän niin ja hän sai sellaiset mulkaisut päälleen, että lopetti ja pesi normaalisti.
Vaihda gyneä, kun sulle tommosta valhetta kertoo. Itse olen gynenä toiminut jo vuosia ja ihan normaalia on "kyykkyvatkata". Jokainen pesee sen alapäänsä miten tahtoo. Toisekseen kaikilla naisilla kerääntyy enemmän tai vähemmän talia, nöyhtää vaatteista ja wc paperista ja kuollutta solukkoa sinne ihon poimuihin. Tätä samaa on miehillä terskan alla ns. sissijuustoa. Pesuainetta minä en suosittele kenellekään, koska se kuivattaa paikkoja. Vesi riittää puhdistamaan ja sen "tahnan" saa pois avittamalla sormilla.
Niin sulleko sitten pitäs tulla rapsuteltavaks..
Oot kanssa yks pervo.
Olin 80-l. alkupuolella n. 3-vuotiaana pikkutyttönä uimahallissa miesten puolella isäni ja isoveljeni kanssa. Istuimme saunassa, ja minä lapsen ontuvalla logiikalla aloin ihmettelemään ääneen, että miksei täällä ole naisia? Olinhan tottunut, että kotona äiti saunoo meidän kanssamme. Katselin muita saunojia, ja silmäni osuivat erään nuoren mieheen hiuspehkoon, joka oli vaalea, kiharainen ja pitkähkö sen ajan rocktyyliin. Ilahduin tästä "feminiinisestä tunnusmerkistä", ja osoitin miestä sormellani hihkaisen kirkkaalla äänellä, että "Tuo on nainen!"
En muista miten tilanne siitä eteni, mutta pahoittelen näin reilun 30:n vuoden viiveellä tuolta miehelle, että anteeksi jos nolostutin hänet! :)
Kyllä mulle on ärsyttävin ollut 9-vuotias poika, joka oli vielä tyttäreni rinnakkaisluokalla. Mä suutuin. Ja äitinsä suuttui mulle. Kävin valittamassa vielä. Eikö mitään rajaa ole sillä, minkä ikäisen kehtaa tuoda naisten puolelle? Mun tyttärellä on oikeus käydä uimahallissa, ettei tarvi nakuilla ikäistensa poikien silmien edessä.
Olen ollut siellä huoltotiloissa, jotka sijaitsevat kellarissa. Valtavat tilat. Jännittävä havainto oli että siellä oli pienet vedenalaiset ikkunat joista näki altaaseen. Ei varmaan uimarille tule mieleen että siellä huoltokellarissa karvainen huoltomies voi juoda termoskahvia, katsella potkivia sääriäsi ikkunasta ja runkkailla.
(silloin kun itse olin siellä, halli oli suljettuna joten en nähnyt kenenkään sääriä)
Kerran uimahallissa ollessani siellä oli (autistinen?) mies, joka seisoi koko siellä oloaikani uima-altaan nurkassa, tuijotti tyhjä katse kasvoillaan eteensä ja selvästi runkkasi siellä veden alla.
Se ku Tuusulan uimahallis oli kerran vesiliukumäes joku 6-7v poika alasti ja laski siitä. Sitte tulee takas ylös ja sieltä tulee uimavalvoja käskemää laittaa uikkarit ja lähtee pois pojan kanssa ja viellä siellä alhaalla sen isä on vaa hymyilemässä :DD