Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Tänään uimahallin suihkussa nähtyä:
nuorehko, ehkä 30-vuotias nainen pesi hiuksiaan suihkussa, vaahdotteli shampoota päässään. Sitten käynnisti suihkun ja alkoi huuhdella hiuksiaan. Seisoi siis suihkun alla, kädet hiuksissa pienessä haara-asennossa. Sen pimpasta alkoi PULPPUAMAAN KELTAISTA!!!! Siis oikein ruiskusi ja vyörysi ja roiskui ympäriinsä. Sen jalkojen alle ilmestyi keltainen lammikko mikä valui vähitellen viemäriin mutta aika kauan meni että sen pissaus loppui ja lattiavesi oli taas kirkasta. Olin niin järkyttynyt etten saanut silmiäni irti. Miten se kehtasi pissata suihkussa noin julkisesti????
Kun se oli saanut huuhdeltua hiuksensa se otti vielä saippuaa, saippui kainalot ja pimpan ja huuhteli ne. Meni hakemaan pyyhkeen ja lähti pois,
Seisoin vieläkin suihkussa suu auki järkytyksestä.
mä teen tuota samaa eli pissaan suihkussa mutta menen kyykkyyn ja esitän että pesen varpaita ja liritän siinä nopeasti silleen sivuttain, katson ettei kukaan näe pimpulia suoraan edestäpäin.
Mä inhoan istua märkänä pytylle mutta on sen verran ujo pissa etten kehtaa lorotella suihkussa jos paikalla on muita. kotona lorotan kyllä suihkussa, käyn aina yksin suihkussa. mutta uimahallissa teen niin hädän tultua että menen alasti vessaan ja otan haara-asennon pöntön yläpuolella ja pissaan seisoaltaan pönttöön. menee ihan hyvin. roiskeet kuivaan vessapaperilla pois. tätä ei kukaan näe eli en usko että on liian outoa.
Näin kerran aikuisen miehen jolla ei ollut munakarvoja!
Yläasteella mentiin uimahalliin ja meidän luokalla oli yksi sellainen tyttö, joka oli iso ja muita paremmin kehittynyt. Sillä oli myös sellainen kulunut vaalea uimapuku päällä ja nännit ja pillunkarvat näkyivät läpi ihan selvästi. Onneksi jäi se kuva mieleen, niin hyvä oli yöllä runkata.
Vierailija kirjoitti:
naisten suihkutiloissa. Poika vaikutti ihan normaalilta, ihmetytti kyllä että noin iso poika oli vielä naisten puolella.
Oma lapseni on kuusi vuotias, mutta todella isokokoinen ja kyllä, hän tulee vielä kanssani naisten puolelle.
Alle kouluikäiset voivat tulla ns. väärälle puolelle. Kouluikäinen osaa jo mennä yksin. Tosin kyllä tosi moni eskarilainenkin menee jo yksin. Mutta lasten kyvyissä ja kehitysasteissa on isoja eroja. On kyllä tuntunut hassulta kun oma 7v mennyt yksin miesten puolen kautta ja itse törmännyt naisten puolella poikaani isompiin...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle on ärsyttävin ollut 9-vuotias poika, joka oli vielä tyttäreni rinnakkaisluokalla. Mä suutuin. Ja äitinsä suuttui mulle. Kävin valittamassa vielä. Eikö mitään rajaa ole sillä, minkä ikäisen kehtaa tuoda naisten puolelle? Mun tyttärellä on oikeus käydä uimahallissa, ettei tarvi nakuilla ikäistensa poikien silmien edessä.
Ei missään nimessä 9-vuotiasta väärälle puolelle. Tietysti jos on kehitysvammainen tms. pitää saattaminen jotenkin järjestää. Raja menee kouluiässä.
Minä tykkään pissata suihkussa ja se on siistiä. Kotona teen sen seisten tai kyykyssä mutta uimahallissa en kehtaa sillä en halua kenenkään huomaavan. Siellä käyn polvilleni istumaan suihkun alle, esitän että pesen vaikka reisiä pesusienellä ja kukaan ei huomaa miten päästän pissat alleni. Voi lorista ihan täysillä ja kukaan ei huomaa. Sitten kun rakko on tyhjä noustaan seisomaan ja suihkutellaan jalat.
Suosittelen!
Gay-hetero ja-homo junkkajit jotka junkuttaa, ojajoi ja majstujboi koko ajan
Jokunen vuosi sitten oli nuorempi tyttö isänsä ja tämän kavereidensa tms kanssa syvässä altaassa hyppimässä niiltä korokkeilta. Tyttö hyppi ja miehet olivat altaassa ottamassa kiinni, eikä ketään heistä tuntunut häiritsevän että tytön uima-asu oli ihan vinksallaan ja ei kenties peittänyt niitä alueita, mitkä monesti määritellään piilossa pidettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pissata suihkussa ja se on siistiä. Kotona teen sen seisten tai kyykyssä mutta uimahallissa en kehtaa sillä en halua kenenkään huomaavan. Siellä käyn polvilleni istumaan suihkun alle, esitän että pesen vaikka reisiä pesusienellä ja kukaan ei huomaa miten päästän pissat alleni. Voi lorista ihan täysillä ja kukaan ei huomaa. Sitten kun rakko on tyhjä noustaan seisomaan ja suihkutellaan jalat.
Suosittelen!
Kotona ihan vapaasti, mutta ei yleisissä tiloissa! Virtsan hajun huomaavat kyllä kaikki jotka ovat pesuhuoneessa. Leijailee muutaman minuutin.
Tuli mieleen kuinka mun ihana 3v tyttö katseli aikansa suihkussa peseytyviä naisia ja huuhdahti kovalla äänellä " äiti miks noilla kaikilla on niin pienet tissit" Mut joo ainakin ällöintä oli pukuhuoneessa varpaankysiä leikkelevä mummo. Niit kynsiä vaan sinkoili ympäriinsä.
Kerran eräs nainen käveli vastaani ja pimpulikarvat heilahtelivat kävelyn tahdissa. Järkyttävän pitkä, partamainen pöheikkö järkytti minua syvästi. Naisen pestessä hiuksia huomasin yhtä rehottavan mustan karvan kasvun kainaloissa. Satuimme vielä samaan aikaan pukutiloihin ja pöyristyin naisen pinttyneestä hienhajusta, joka leimahti kaikesta pesusta ja uimisesta huolimatta.
Tiedän että olen pari vuotta myöhässä, mutta muistan kun samoihin aikoihin (2013)
Huomasin 9-v tyttärelläni olevan kakkaiset alushousut. Siinä sitten yritin varovasti hoputtaa tyttöä ja nolotti paljon. Vieressä oli n. 5v poika joka töllötti tytärtäni silmiin ja alushousuihin. se oli noloa.
Tämä nainen saattoi olla äitini. Kyllä nauroimme vedet silmistä, kun hän itse tajusi tämän uimapuvun olevan vähän kulunut.