Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Kyllä se Kaksplussalta tutuksi tullut kyykkyvatkaus on ollut varmaan oudointa...
Hahahahah ei hitto kyykkyvatkaus... Vanhemmat rouvat harrastaa tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopion uimahallissa altaassa ui vastaani ihmisen ulostepökäle. Jäi kyllä ikuisesti muistikuviini.
Olin vielä kouluikäinen, ja olimme jumppatunnin puitteissa uimassa, kun tuon järkyttävän ihmisen kakkapötkylän näin uivan ohitseni, kyllä inhotti, ja todellakin oli oksennusrefleksi likellä, mutta sain pidätettyä, ja läksin välittömästi altaasta pois, ja menin peseytymään suihkuun.
Ajattelin vain, että miten joku voi paskantaa ylipäätänsä uima-altaaseen, ja kyseessä oli vielä aikuisille tarkoitettu monen metrin syvyinen allas, eikä mikään lasten allas.
Olen kylläkin tuon kokemukseni jälkeen uinut muissakin uimahalleissa, mutta aina katselen hiukan eteeni, että mitähän kaikkea altaassa uiskentelee minun kanssani:)
No et sitten kertonut henkilökunnalle, että altaassa pyörii paskatorttu? Taisi itse sen sinne pyöräyttää.
Voi pyhä sylvi, kuinka yksinkertaista porukkaa täällä palstalla liikkuu, ja kun ei osata edes lukea, mitä jo kirjoitin, että kerroin siitä kyllä valvojalle, mutta ei kainet minun sitä tarvinnut sinne jäädä koko allasta tyhjentämään, herran jestas sentäs, olinhan teini-ikäinen nuori, enkä mikään uimahallin allasosaston putsari.
Olen käynyt kymmeniä vuosia säännöllisesti uimahalleissa ja en ole koskaan nähnyt mitään kummallista enkä yhtään posliinia, mutta toki olen siellä urheilemassa, enkä tuijottelemassa ihmisiä.
Nuorena harrastin uintia, joten paljon on tullut nähtyä. Kerran pesutiloissa oli ns. Istumasuihkut, eli jokin kaakelinen palli ja suihku edessä olevassa seinässä kiinni, otettiin siis käteen siitä. Olimme kaverin kanssa siinä suihkuttelemassa, kun viereen tuli elämää nähnyt ja hyvin syönyt mummeli. Pumppasi uimapukuunsa noin puoli litraa saippuaa, nosti toisen jalkansa pallin päälle ja alkoi intensiivisesti pesemään alakertaansa saippuoidulla uikkarilla, näkymä suoraan "vakoon" oli järkyttävä.
Toisen kerran oli mies, jolla oli maailman ällöttävin napa. Siis ulospäin pullottava, ison perunan kokoinen, röpelöinen ja vaaleanpunainen.. Puistatti
Noin 15v teinipoika tumputti mällit lattialle pukkarin nurkalla eikä edes siivonnut jälkiään.
Vierailija kirjoitti:
Uimista harrastavana oisi ehkä kannattanut jättää lukematta.
Toisaalta oli hauska lukea kaikki jutut ja kuvitella mielessään Uimahalli Helvetistä, jossa nää kaikki jutut tapahtuisi samaan aikaan. Alkoi naurattaa.
Tästä aiheesta saisi muuten hyvän tv-realitysarjan. Vähän samaan tyyliin, kun Hengenpelastajat, joka on rantavahtien työnkuvaamista. Tää olisi vaan uimahallivahtien kamalaa arkea. Nimeltään se vois olla Tussukoita ja Hikeä *reps*
Tv-sarja vois olla ihan hyvä. Vähentäisi sikailuja, kun pervot pelkäisi joutuvansa primetimeen.
Meillä ainakin ala-asteen uimakoulutunneilla opettajat käytti jääkiekkoja sukellusharjoituksiin. Uppoavat hyvin nääs. Niitä piti tuoda pintaan eri syvyisistä altaista.
Oudointa oli viimeksi se, että kaikki muijat oli helevetin lihavia. Järkytyin.
Mt- kuntoutujien oudot ja pitkät pesurituaalit. Vamppu heiluu ja vaahto roiskuu. Käyn uimassa kilsan ja palaan suihkuun . Vamppu heiluu edelleen, vaahto roiskuu.
Naurettavinta mitä olen nähnyt kun läskit isomahaiset miehet, joita on suurin osa jimareista, kyylää naisia päästä varpaisiin. Uimahallihan on kylläkin läskisten äijien lempipaikka ja hyvä paikka kytätä naisia. 😁
Todella lihavia miehiä sekä nuoret että vanhemmat.
Todella lihavia miehiä sekä nuoret että vanhemmat.
Isomahaisia äijiä hyi järkkyä!
Tässäpä kolmen kärki:
1) olin 8-vuotiaan tyttären kanssa miesten puolella suihkussa, onneksi viimeisiä kertoja koska tuo osasi jo uida ja ikää alkoi olla sen verran että sen uskalsi päästää jatkossa yksin naisten puolelle. Viereiseen suihkuun tunki ekaluokkalaisen ikäinen poika pippeli pystyssä, istui tyynesti hajareisiin suihkun lattialle, tuijotti suoraan tytön pyllyä ja runkkasi samalla kiivaasti vehjettään kunnes lähdimme altaan puolelle.
2) vaikka miten ruikutatte uimalasien käytöstä, en käy edes kylpylöissä ilman uimalaseja koska entisenä kilpauimarina silmät muuttuvat ilman niitä parissa minuutissa tomaateiksi jopa otsonilla puhdistetussa vedessä. Erikoisin havainto oli kylpylän ulkoaltaassa jossa noin 40v vanhemmat istuivat seinän vieressä, miehen käsi naisen kaulalle nostettuna ja näiden juuri uimaan oppinut muksu polskutteli onnellisen perheen naaman edessä. Pinnan alla tilanne oli kuitenkin toinen: miehen uimahousut oli vedetty alas ja nainen runkkasi tältä lastit veteen toisella kädellä pusseja hieroen ainakin äijän jalkojen nytkähtelystä päätellen. En muuten ui enää suu auki...
3) Menin kylpylässä lämmittelemään suureen kuumalla vedellä täytettyyn pyöreään altaaseen jossa ei siis ollut poreita mutta kylläkin kaiken ikäistä väkeä. Jossain vaiheessa rupesin ihmettelemään vieressä istuvaa noin 30v naista joka tuijotti silmiään räpäyttämättä yhteen pisteeseen vastapäiseen seinään noin 5 metrin korkeudelle. Vaikka miten yritin katsoa, en keksinyt seinästä mitään erikoista. Vasta kun tätä oli jatkunut kymmenen minuuttia, tajusin että nainenhan ei istu kaulaansa myöden vedessä kuten minä vaan kannattelee itseään erittäin hankalassa asennossa kyynärpäiden varassa suunnilleen 15 sentin korkeudella penkistä. Tässä kohtaa oli pakko "huuhtoa" uimalasit ja vilkaista pinnan alle. Vasta nyt näin että altaassa oli siellä täällä suuttimia joista tulee erittäin voimakas vesisuihku. Se oli rullannut naisen bikinin alaosan puolisääreen jota alemmas ne eivät päässeet koska tämän jalat olivat täysin levällään. Vaikka suihku oli suunnattu suoraan haarojen väliin, jopa pakarat lepattivat sen voimasta kuin kultaisen noutajan posket auton ikkunasta työnnettynä. Jossain vaiheessa tämä huohotti voimakkaasti, romahti sitten kaulaansa myöden veteen, kahmi alaosan paikalleen ja lähti jalat aivan tönkkönä köpöttelemään kohti naisten pukuhuonetta. Liukkailla kaakeleilla on näköjään yllättävän hankala kulkea jos lihakset ovat niin krampissa että polvet eivät taivu astettakaan. Kahdella keskellä allasta snorkkelin kanssa sukellelleella viidesluokkaisella pojalla oli sen näköinen ilme että rahalle oli saatu vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin oli kyllä noin 50v. mies, joka ei tainnut ajella täysillä. Tuli altaille sellaiset luumunpunaiset stringit jalassa... Yöööök!
Ja naisten osalta on ok tulla stringeissä uimahallille?
Näin 10-vuotiaana uimahallissa elämäni ensimmäisen (valitettavasti ei viimeisen) itsensäpaljastelijan. Me tytöt sukelleltiin uimalasien kanssa ja tämä herra uiskenteli monet kerrat ohi mahdollisimman läheltä sukukalleudet uimahousujen lahkeesta pilkottaen. Jäi aina välillä lähistölle nojailemaan altaan reunaan ja levitteli samalla vedessä jalkojaan mahdollisimman laajalle. Tosiaan taitaa aika moni 90-luvulla lapsuutensa elänyt jakaa samankaltaisia kokemuksia.
Laivan allasosaston saunassa oli romaniäiti neljän pojan kanssa, ikähaarukalta pojat olivat n. 8-15v. Olin itse tuolloin 9 ja isosiskoni 14 joten kyllä ällötti, varsinkin isosiskoa! Teini-ikäiset pojat ei todellakaan kuulu naisten puolelle.
Tämä ketju saa entistä vakuuttuneemmaksi,etten ikinä enää mene uima-halliin.yök!
Annas mä yritän:
Kyykötetään lattialla römpsä levällään, suihkutetaan vettä sinne ja kaivellaan sormilla helttojen välit puhtaiksi. =Vatkataan.
Alakerran pesutapa, jota kannattaa välttää yleisillä paikoilla, koska tästä voi aiheutua kiivasta keskustelua AV -palstalla.