Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Joku vanhempi mies tuli uimaan ihon värisissä alushousuissa hyi!
Tosin olen itsekkin osannut tehdä nolouksia uimahallissa, taisin mennä uima-allas puolelle nakuna mutta ymmärsin vasta kun olin mennyt esittäytymään nakuna, että pitäis se uimapukukin laittaa päälle!! 😂
Mahtaa teillä olla kiirettä siellä uimahallissa, kun tarkkailette koko ajan muita ihmisiä. Ehdittekö ollenkaan keskittymään oleelliseen eli uimiseen ja itsenne pesemiseen. Tuo on selvästi TIRKISTELYÄ, mitä harrastatte ja osa mielikuvituksenne tuotetta.
Helsingin Kontulassa 90-luvulla jollakin naisella oli sanomalehteä pyllynalusena saunassa. Sekä lauteisiin että naisen ahteriin jäi "kivasti" mustetta.
Vierailija kirjoitti:
äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.
hahahahah!!! aivan paras!
Tätä se on. Vaikka on lapsi ja lastenaltaalla, ja vielä kuukautisetkin. Niin silti pitää revaa esitellä kaikelle kansalle.
Kuopion uimahallissa altaassa ui vastaani ihmisen ulostepökäle. Jäi kyllä ikuisesti muistikuviini.
Olin vielä kouluikäinen, ja olimme jumppatunnin puitteissa uimassa, kun tuon järkyttävän ihmisen kakkapötkylän näin uivan ohitseni, kyllä inhotti, ja todellakin oli oksennusrefleksi likellä, mutta sain pidätettyä, ja läksin välittömästi altaasta pois, ja menin peseytymään suihkuun.
Ajattelin vain, että miten joku voi paskantaa ylipäätänsä uima-altaaseen, ja kyseessä oli vielä aikuisille tarkoitettu monen metrin syvyinen allas, eikä mikään lasten allas.
Olen kylläkin tuon kokemukseni jälkeen uinut muissakin uimahalleissa, mutta aina katselen hiukan eteeni, että mitähän kaikkea altaassa uiskentelee minun kanssani:)
Voi, karkasiko se multa pöksyistä! Käyn nimittäin Kuopion uimahallissa uimassa lähes joka päivä. Eikö ope ihmetellyt, kun läksit kesken uinnin altaasta pois?
No olipas ketju. Enpä ole käynytkään uimahallissa kuin viimeksi teiniä. Tämä ketju sai minut vakuuttuneeksi, että pysyn kaukana noista sairas- ja pervohalleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla Oulussa Raatin uimahallissa koulun kanssa, kun menin käymään kesken uimareissun vessassa ja siellä laiha skinhead hakaristi takaraivossa imi jonku läskimmän jätkän munaa ja samalla sormetti anusta. Alko naurattaa helevetisti ja se skini huomas mut ja sano r-vikasesti v*itu rääpäle anna meiän runkata rauhassa tai mää tapa sut. Oli pakko juosta takaisin hallin puolelle ja pidätellä kusta ja naurua siihen asti että uimareissu loppu.
Vähä offtopic, mutta onkohan sama skini joka sai porttarin Kaijonharjun kirjastoon, kun jäi kiinni WC:ssä runkkaamassa kehitysvammaista. Oliko semmone vähän keharin näköinen itsekkin?
Hitto täällä Oulussa on vammasta porukkaa. Pitää muuttaa takas Mäntsälään.
Yhdellä nuorehkolla naisella oli hoitamaton pehko, näkyi vielä karvoitus uimapuku päällä, kun uikkarit eivät olleet niin piettävät bikini alueen hoito oli jäänyt väliin.
No hyhenia on nyt parempi. 80 luvulla poikkis sheivasi minut, että en uskaltanut mennä uimahalliin tai gynelle aikoihin. Posliini oli kuitenkin hänen vaatimus jos tahdon suuseksiä, ja tahdoihan minä. Silloin en ollut saanut orkkua, kuin nuolemisesta.
Joku kyyläsi tarkkaan jokaisen uimahallin pesuhuoneessa kävijän ja juoksi pukuhuoneen puolelle vähän väliä raportoimaan kännykällä vauva-palstalle näkemäänsä.
Ja puoliakaan näistä jutuista ei ole tapahtunut.
Menin tän ketjun seurauksena uimaan ja ajatuksella tarkastelin outoja asioita. No niitä ei löytynyt mutta mua alkoi ällöttää oman miehen kainalokarvojen huljuminen vedessä. Kyllä mua myös vähän ällötti muitten miesten karvaiset selät ja naisten puolella pidin hieman outona käyttää muovipussia peflettinä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kauhistelevat aivan oikeutetusti puhtauden puutetta, mutta sitten samat tai eri henkilöt valittavat, kun ihmiset peseytyvät kunnolla, eli räpläävät paikkojaan. Puhdasta ei tule, jollei räplää, ja itse en tuijottele toisia, joten en ole nähnyt sellaista koskaan.
Käyhän gynellä. Itse saan paikat puhtaaksi räpläämättä. Gyne neuvoi miten, ja hyvin on toiminut. Eli suihkupäällä vaan suihkaus riittää. Jos ei riitä, voi olla hiivaa tai pahempaa.
Onko muka niin, että AV-mammoista 2/3:lla on epämuodostunut vagina? Minullekin on gyne sanonut, että ei sitä edes kuulu pestä niin kuin jotkut pesee (hankaamalla, tulee limakalvovaurioita) vaan useimmille naisille riittää käsisuihkun suuntaaminen alapäähän ja vähän häpyhuulten siirtelyä ja se on siinä. Terve ja normaali ei tuon enempää kaipaa. Ei sitä suihkua sinne sisälle tarvi suunnata, vaikka se mukavalta voi tuntuakin, mutta se vaan huuhtelee luonnollista kosteutta pois limakalvoilta.
Ok. Rapsuttelepa hiukan kynnellä sieltä haaroista, isojen ja pienten häpyhuulten välistä. Veikkaan, että sulla jää kynnen alle paksu kerros harmaata kökköä ja se haiseva muhju siis on kuollutta limakalvosolukkoa ja limakalvoeritettä ja alushousuista jäävää nöyhtää ja nukkaa. Itse pesen sen pois, toiset näköjään haluavat kantaa mukanaan...
Testattu, mutta kas kummaa, mitään ei jäänyt kynsien alle. Väärin veikattu siis. Se, että noin käy sinulle, ei tarkoita että muille kävisi samoin. Jos sinulle ei riitä huuhtaisu, joka riittää useimmille, käyhän gynellä. Mieskin tykkää nuolla normaalia :)
Kyykkyvatkaus taas ei ole normaalia. Aikoinani kysyin gyneltä että niinkö vagina pitää pestä, niin gyne vaan nauroi että ei todellakaan tarvi jos häpyhuulet on normaalit. Aika harva niin tekeekin, meidän uimahallissa olen nähnyt vain yhden wt:n tekevän niin ja hän sai sellaiset mulkaisut päälleen, että lopetti ja pesi normaalisti.
Vaihda gyneä, kun sulle tommosta valhetta kertoo. Itse olen gynenä toiminut jo vuosia ja ihan normaalia on "kyykkyvatkata". Jokainen pesee sen alapäänsä miten tahtoo. Toisekseen kaikilla naisilla kerääntyy enemmän tai vähemmän talia, nöyhtää vaatteista ja wc paperista ja kuollutta solukkoa sinne ihon poimuihin. Tätä samaa on miehillä terskan alla ns. sissijuustoa. Pesuainetta minä en suosittele kenellekään, koska se kuivattaa paikkoja. Vesi riittää puhdistamaan ja sen "tahnan" saa pois avittamalla sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi, karkasiko se multa pöksyistä! Käyn nimittäin Kuopion uimahallissa uimassa lähes joka päivä. Eikö ope ihmetellyt, kun läksit kesken uinnin altaasta pois?
Mistäs minä sitä voisin tietää, että kävitkö sinä juurikin 70-luvulla Kuopion uimahallissa, jolloin tuo ikävä kakkapökäle oli uimassa samalla radalla kuin minäkin, ja eikä opettaja ollut silloin uimahallissa meidän kanssamme, vaan meidän jumppatunti oli tyttöporukassa jaettu kahteen eri ryhmään, jolloin toiset meistä olivat open kanssa keilahallissa keilaamassa, ja me muut uimassa. Toisin sanoen opettaja ei päässyt ihmettelemään altaasta pois lähtemistäni lainkaan. Siihen aikaan vielä oppikoululaisiin luotettiin, että kun olimme uimassa niin olimme myös siellä sen ajan, joka oli määrätty jumppatunnin puitteissa. Tottakai siellä oli valvoja, mutta enempi se valvoja keskittyi siihen aikaan uimahallin pesutiloissa ja saunassa kyttimään, ettei vaan kukaan mennyt uimapuku päällään löylytiloihin. Mutta muistelen, että mainitsin ko. asiasta jollekin valvojalle.
Mitä helvettiä on kyykkyvatkaus? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on kyykkyvatkaus? :D
Mennään kyykkyyn suihkun edessä, laitetaan sormet pimppiin ja aletaan pyörittämään sormia ja persettä kiihtyvään tahtiin ulisten samalla nautinnollisesti.
No, se vaippa -ja vieläpä UINTIVAIPPA(siis kaupoissahan niitä myynnissä, ainakin alkaen 2014, kait aiemminkin..) ON UIMAHALLIEN VAUVA-UINTI(ainakin opetus -ryhmä-uinneissa) OHJEISSAKIN. Syyn tietänee -ja vielä YMMÄRTÄNEEKIN "aikuisen oikeasti" pienten-lasten vanhemmat, vai? Jos joku lapsi on oppinut ns.tavoille -ja ymmärtää milloin kakataan -ja pissataan pottaan, jne. se ei tarkoita, että kymmenet/sadat muut sen jo osaa. YLEISEN HYGIENIAN JA ERILAISTEN TARTUNTA-TAUTIEN TAKIA TÄLLAISIA SÄÄNTÖJÄ TÄYTYY OLLA, KUN OSA VANHEMMISTA EI YMMÄRRÄ, EI HALUA YMMÄRTÄÄ, EI HALUA NOUDATTAA YLEISEN PAIKAN KÄYTÄNTÖJÄ. On siitä esimerkkejä, että pska kelluu uimahallin vedessä.. Sen tietää(tietänee) normijärjellä varustettu aikuinen, että siinä on herkästi kolibakteerit liikkeellä -ja sirastuttaa ripuliin viattomat(kin) uimahallin-käyttäjät. Ja, se MAKSAA RAHAA, kun allas täytyy tyhjentää, niinkuin usein tehdään -ja sitten varmistaa hygienisyys, ennenkuin uudestaan täytetään vedellä. Kyllä, romanit yks ryhmä, joka ei noudata sääntöjä, samoin islamin-uskoiset -ja varsinkin naiset, heillä kun uskonto estää paljastamast ihoa. Mutta Suomessa on suomalaiset käytännöt -säännöt -ja ne on tehty kaikkien hyvinvointia silmälläpitäen!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuopion uimahallissa altaassa ui vastaani ihmisen ulostepökäle. Jäi kyllä ikuisesti muistikuviini.
Olin vielä kouluikäinen, ja olimme jumppatunnin puitteissa uimassa, kun tuon järkyttävän ihmisen kakkapötkylän näin uivan ohitseni, kyllä inhotti, ja todellakin oli oksennusrefleksi likellä, mutta sain pidätettyä, ja läksin välittömästi altaasta pois, ja menin peseytymään suihkuun.
Ajattelin vain, että miten joku voi paskantaa ylipäätänsä uima-altaaseen, ja kyseessä oli vielä aikuisille tarkoitettu monen metrin syvyinen allas, eikä mikään lasten allas.
Olen kylläkin tuon kokemukseni jälkeen uinut muissakin uimahalleissa, mutta aina katselen hiukan eteeni, että mitähän kaikkea altaassa uiskentelee minun kanssani:)
No et sitten kertonut henkilökunnalle, että altaassa pyörii paskatorttu? Taisi itse sen sinne pyöräyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sitten kertonut henkilökunnalle, että altaassa pyörii paskatorttu? Taisi itse sen sinne pyöräyttää.
Valitettavasti natseillakin on täys oikeus käydä uimahallissa ja tietääkseni en ole synnyttänyt yhtään natsia.
ei kai vaginaa oieasti saa pestä, mutta vulva taas on eri juttu.