Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut monta vuotta salasuhteessa varattuun mieheen. Nyt tuli mitta täyteen

Vierailija
08.11.2009 |

Mutta ei tämä päätös erosta niin helppoa olekaan vaikka mies ei minua erityisen hyvin kohtelekaan. Hänen perheensä menee aina kaiken edelle, mutta edellyttää silti minulta joustoa. Minun pitäisi olla aina saatavilla kun hän haluaa, mutta hän ei koskaan edes yritä tehdä kuten minä haluan.

Olen kyllä koko ajan tajunnut, että seksin vuoksi hän minua vain tapailee. Luulisin hänen kyllä saavan sitä kotoaankin tarpeeksi. Mutta ehkä 20vuoden jälkeen alkaa oma muijakin jo kyllästyttää. Tsempatkaa minua, että pääsen tästä helvetistä jaloilleni ja jatkamaan arvoistani elämää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te toiset naiset ootte itsekeskeisiä paskoja. Vingu joko siinä nykyisessä tilanteessa tai lähe käveleen, mutta älä mene enempää sotkeen toisten perhe-elämää. Jos olet ollut valmis laittaa ittes tuohon paskaan niin hoida ittes myös fiksusti siitä pois eli jätä vaimo rauhaan. Jos äijä jää kiinni, niin vaimo hoitelee hänet sitten aikanaan, mut itse en henk.kohtaisesti haluais kuulla sinusta sinulta itseltäsi. En olisi kiitollinen sinulle, jos minulle tulisit ilmoittelemaan itsestäsi, vaikka en myöskään sinua pelkästään syyttäisi. Et ole syytön tilanteeseen!

Vierailija
22/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteella ei ole mitään funktiota, ellei se aiheuta kummallekin mielihyvää. Nyt se ei enää tee sitä sinulle, joten tietysti se täytyisi lopettaa. Koita löytää itse voimaa tai hauku mies niin pahasti, että mies heivaa sinut. Yksi vaihtoehto on tosiaan käräyttää vaimolle, jonka jälkeen tn. pääset sekä mielipahasta että saat suhteen loppumaan.

Itse olin joskus salasuhteessa ja olimme molemmat naimisissa. Aikana katselin miehen venkoilua ja välinpitämättömyyttä. Okei, en itsekään ajatellut erota, mutta vähän huomiota ja tunteita olisi kaivannut. Lopulta kirjoitin miehelle monta näyttöä pitkän purkautumispostin, johon sain vastaukseksi tasan kaksi riviä, jossa vaan tylysti totesi, että ahdistan ja toivoo, että ei pidetä enää yhteyttä. Kirpaisi, mutta silläpä oli selvä. Sittemmin en ole kuullut enää ko. henkilöstä. Tosin erosin aviomiehestä hiukan myöhemmin, mutta muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan kakkosnainen, sillä olisin mustasukkainen vaimolle. En ymmärrä miten pystytte edes olemaan suhteessa, vaikka se mies panee myös vaimoaan.

Vierailija
24/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan kakkosnainen, sillä olisin mustasukkainen vaimolle. En ymmärrä miten pystytte edes olemaan suhteessa, vaikka se mies panee myös vaimoaan.

Vierailija
25/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mustasukkainen vaimolle ollaan. Ei ehkä niinkään seksistä vaan siitä, että hän saa jakaa arjen rakkaani kanssa.

Ap:lle en osaa muuta neuvoa antaa kuin että katkaiset välit täysin. Jos joudutte olemaan tekemisissä työn puolesta, niin hoidat vain työasiat ja mistään muusta ette puhu. Itsensä kovettaminen on vaikeaa, mutta se on ainoa keino päästä irti.

Vierailija
26/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pari vuotta suhteessa mieheen joka oli naimisissa. Lupaili erota jne., en tosin kyllä koskaan uskonut näitä höpöpuheita. Lopulta kyllästyin siihen lupailuun ja sanoin että nyt sulla on sitten viikonloppu aikaa kertoa sille vaimolles, että aiot erota, tai minä kerron. No eihän se nysverö mitään saanut kerrottua ja minä soittaa pamautin vaimolle. Vaimo sanoi epäilleensäkin jotain jo jonkin aikaa. No, hei c'moon jos mies lähtee toimistotöihin n. klo 5 aamulla (office ajat lienee useimmiten 8-16), niin mihinköhän se menee?!

Ukko suuttui mulle kun kerroin vaimolle, mutta mitä ilmeisemmin sai kusetettua vaimonsa vielä uskomaan ettei mitään koskaan ollutkaan. 7 vuotta tämän jälkeen mies lähettää mulle sähköpostia ja kaipailee ja haluaa suhdetta. Ei vois kyllä vähempää kiinnostaa. Itsellä mies ja lapset eikä todella tuollainen luuseri kiinnosta vähääkään.

Aikanaan olin todella rakastunut, mutta kun löytyy jotain oikeasti hyvää ja toimivaa, tajuaa mitä paskaa sitä on sietänyt.

Vierailija
27/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi sen, että nainen näkee sinussa sen kiusankappaleen ja syyllisen.

Mutta en ole koskaan kuullut, että vaimo/aviomies alkaa vainota salasuhteita - taitaa olla tuon kommentin kirjoittaja itse se vieraissa pyörinyt aviopuoliso, joka nyt kiemurtelee hädissään, että salasuhde tulee julki.

mutta olen miettinyt, että pääsisin kaikista helpoiten irti jos ilmoitan tälle miehen alkuperäiselle naiselle missä mennään, eiköhän siinä tule sellaiset kriisit että pääsee itse luikertelemaan pois...

ottaa myös sinut silmätikukseen ja saatkin sellaisen riesan, ettet osaa kuvitellakaan... Kun eihän tämä nainen siinä omassa mieskullassa välttämättä mitään vikaa näe vaan vain ja ainoastaan sinussa. Se voikin olla melkoista vainoamista ja edetä hyvinkin äärimmäiseksi!!

Vierailija
28/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koetat saada minuun yhteyttä, niin sitten lähtee soitto siltä istumalta sinun vaimollesi. Luulisi ettei se mieskään viitsi kokeilla kepillä jäätä.

Vierailija
29/32 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Samaa mieltä. Minä jouduin ns. varkain tähän tilanteeseen. Hran vaimo on ulkomaalainen ja asuu heidän alle kouluikäisen tyttären kanssa toisessa maassa. Näkevät harvoin ja eo ei sitten tule kysymykseen erinäitenkin käytänön asioiden takia.

Olen todellakin miettinyt, mikä tässä tarinassa ei täsmää vai voiko vain nyt olla totta. Mistään epäilyttävästä hän ei ole jäänyt kiinni tai, että olsiin huomannut asioiden olevan jotenkin epäilyttäviä. Koskaan hän ei ole luvannut erota vaan koittaa hoitaa asioit niin, että rva antaa hänen tavata lasta. Minulla on vahva tunne, että rva tietää miehensä elämästä täällä, mutta ei syystä että välitä...laskelmointia kenties. 

Meillä on ollut käytännössä kovinkin ns normaali suhde kaikkinen arkisine asioineen, mutta sitten on se iso MUTTA. Eroon tässä nyt itsensä täytyy tavalla tai toisella riuhtoa!!

Vierailija
30/32 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske uusi mies ja näytä / kerro sille miehelle.

Vierailija
31/32 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin vuoden verran tuonkaltaisessa tilanteessa. lopulta ilmoitin miehelle, etten pysty siihen enää. vaikka kuinka rakastin ja tuntui pahalta, etten ollut se, joka hänet ensimmäisenä oli tavannut, jätin hänet.

meni kaksi kuukautta ja mies otti yhteyttä, että oli eronnut vaimostaan. tapailimme vielä muutaman kerran, mutta siitä ei tullut lopulta sen kummempaa. kun oli mahdollista olla yhdessä jatkuvasti, tulivat luonteittemme erot paremmin esiin.

erosimme ihan ystävinä, mutta meni monta vuotta ennen kuin uskaltauduin taas uuteen suhteeseen.

Vierailija
32/32 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2009 klo 16:10"]

paitsi sen, että nainen näkee sinussa sen kiusankappaleen ja syyllisen.

Mutta en ole koskaan kuullut, että vaimo/aviomies alkaa vainota salasuhteita - taitaa olla tuon kommentin kirjoittaja itse se vieraissa pyörinyt aviopuoliso, joka nyt kiemurtelee hädissään, että salasuhde tulee julki.

mutta olen miettinyt, että pääsisin kaikista helpoiten irti jos ilmoitan tälle miehen alkuperäiselle naiselle missä mennään, eiköhän siinä tule sellaiset kriisit että pääsee itse luikertelemaan pois...

ottaa myös sinut silmätikukseen ja saatkin sellaisen riesan, ettet osaa kuvitellakaan... Kun eihän tämä nainen siinä omassa mieskullassa välttämättä mitään vikaa näe vaan vain ja ainoastaan sinussa. Se voikin olla melkoista vainoamista ja edetä hyvinkin äärimmäiseksi!!

Voit soittaa mulle niin sitten kuulet, että miehen vaimo osaa olla todellinen vainoava häirikkö.

Eli en suosittele sotkemaan vaimoa tähän kuvioon lainkaan, mies saa hoitaa kotona omat sotkunsa, lähde sinä, ap, vaan itse jatkamaan omaasi.

Aikanaan minä ja eräs mies ajauduimme suhteeseen. Minulle valkeni vasta myöhäisessä vaiheessa, että miehellä on edelleen vaimo. Koska kyseessä oli ns.kunnollinen mies ja minäkin kunnollinen, halusimme päättää suhteen ja antaa umpikujaan ajautuneelle avioliitolle mahdollisuuden elpyä. Tässä yhteydessä mies tunnusti suhteen sekä sen, että se loppuu ja he alkavat yhdessä miettiä sitä, miten voisivat parantaa liittoaan. No, liitossahan ei ollut mitään vikaa koska nainen oli aina ollut tyytyväinen. Mitä sitä sitten parantamaankaan. Sen sijaan minä, hutsu, olin tullut käärmeenä paratiisiin. Vaimo itse uhkaili ja soitteli, onneksi asui kaukana. Valjasti sukulaisiaan samaan hommaan ja levitti urakalla väritettyä tarinaa suku- ja etunimelläni höystettynä laajalle piirille. Sekoitti perheen lapset tähän soppaan, heitä kävi isosti sääliksi. Uhkasi ilmoittaa asiasta vanhemmilleni ja parille muulle itselleni merkitykselliselle taholle. Vielä vuosien päästä olen törmännyt asiaan. Pidän mahdollisena sitäkin, että jos löytäisin kumppanin ja asia menisi tämän vaimon tietoon, järjestäisi hän asian myös tämän mieheni ja mahdollisesti jopa hänen sukulaistensa korviin, Suomessa piirit ovat tosi pienet.

Ja tämä kaikki siis tilanteessa, jossa virhe myönnettiin ja virheen tehneet yrittivät minimoida vahingot ja palata pikaisesti ruotuun. No, perhe hajosi, koska vaimo keskittyi minun vainoamiseeni oman perheensä eheyttämisen sijaan.

Eli jos jostain kumman syystä haluaa asian vaimolle ilmoittaa, kannattaa varmistua ensin siitä, ettei hänellä ole mitään persoonallisuushäiriöitä tai muita ongelmia, jotka mahdollisesti saa omaan niskaansa. Tässä tapauksessa ainakin kävi ilmeiseksi, että voin hyvin ymmärtää, miksi mies tunsi olonsa kotonaan ahdistuneeksi ja ahdistetuksi. Sainhan omakohtaisesti tuntea nahoissani vaimon luonteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä