Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut monta vuotta salasuhteessa varattuun mieheen. Nyt tuli mitta täyteen

Vierailija
08.11.2009 |

Mutta ei tämä päätös erosta niin helppoa olekaan vaikka mies ei minua erityisen hyvin kohtelekaan. Hänen perheensä menee aina kaiken edelle, mutta edellyttää silti minulta joustoa. Minun pitäisi olla aina saatavilla kun hän haluaa, mutta hän ei koskaan edes yritä tehdä kuten minä haluan.

Olen kyllä koko ajan tajunnut, että seksin vuoksi hän minua vain tapailee. Luulisin hänen kyllä saavan sitä kotoaankin tarpeeksi. Mutta ehkä 20vuoden jälkeen alkaa oma muijakin jo kyllästyttää. Tsempatkaa minua, että pääsen tästä helvetistä jaloilleni ja jatkamaan arvoistani elämää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka vaikeaa olisi, älä edes lue meilejä/tekstareita, älä vastaa puheluihin, ei mihinkään yhteydenottoihin.

Kuulostaa julmalle, mutta tuo on ainoa keino.

Yli pääsee yllättävän äkkiä.

T. Been there

Vierailija
2/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä elät nyt, olet valinnut ihan itse asemasi, mitä siinä vingut? Nyt niität sitä mitä olet kylvänyt.

JAtka ihmeessä vielä muutama vuosi, kyllä se äijä kuitenkin ehkä saattaisi sua edes vähän oppia arvostamaan... not...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen miettinyt, että pääsisin kaikista helpoiten irti jos ilmoitan tälle miehen alkuperäiselle naiselle missä mennään, eiköhän siinä tule sellaiset kriisit että pääsee itse luikertelemaan pois...

Vierailija
4/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen miettinyt, että pääsisin kaikista helpoiten irti jos ilmoitan tälle miehen alkuperäiselle naiselle missä mennään, eiköhän siinä tule sellaiset kriisit että pääsee itse luikertelemaan pois...

ottaa myös sinut silmätikukseen ja saatkin sellaisen riesan, ettet osaa kuvitellakaan... Kun eihän tämä nainen siinä omassa mieskullassa välttämättä mitään vikaa näe vaan vain ja ainoastaan sinussa. Se voikin olla melkoista vainoamista ja edetä hyvinkin äärimmäiseksi!!

Vierailija
5/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasin salasuhteesta siten etta minulle tarjoutui tilausuus lahtea muutamaksi kuukaudeksi ulkomaille, jonka aikana viisastuin. TAkaisin tullessa tapasimme kerran ja se jai sitten siihen. Eli fyysinen valimatkahan se usein auttaa jos siihen on mahdollisuus.

Vierailija
6/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten pääsen eroon ja miten selviän erosta....ihan hirveetä jos on tää nykytilannekin!

Vierailija
7/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan helvettiä koko elämä sen jälkeen!

Vierailija
8/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä joudut aina joustamaan ja miehen perhe menee edelle. Sinä teit valintasi, aloit suhteeseen varatun miehen kanssa. Mies ei jättänyt puolisoaan vuoksesi, käyttää vain sinua hyväkseen silloin kuin huvittaa, jos sattuu huvittamaan. itse vain annoit rakastumisen tunteen sokaista sinut... Niin makaa kuin petaa...

Vierailija
9/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin suhteesta miehen avovaimolle. Ukko otti kertalaakista etäisyyttä yrittäessään saada avovaimonsa leppymään. Helpoin ratkaisu, suosittelen.

Ja lähestymiskiellon saat rakastajasi vaimolle, kunhan pidät huolta ettet ole itse missään vaiheessa aktiivisesti yhteyksissä häneenpäin.

Vierailija
10/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että 10 000e käteen kaikesta kurjuudesta tai muuten sen perhe saa kuulla ja nähdä videoitua materiaalia isästä ja tädistä..

Vierailija
11/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on typerää vetää tähän soppaan sitä aviovaimoa. Vaikka periaatteessa tosi hienoa jos nainen saisi tietää, että mies pettää. Mun mielstä kuitenkin olis parasta, että se vaimo ei saisi tietää siitä toiselta naiselta vaan omalta mieheltään. Ja jos mies ei sitä kerro niin so what! Voihan olla, että mies ja vaimo + lapset elää onnellisina loppuelämänsä. Mun mielestä on siis tekopyhää ja jopa pirullista hajottaa perhe se takia, että pääsisi eroon miehestä helpommin!!

Vierailija
12/32 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun alkaa avio-tai avoliiton ulkopuoliseen suhteeseen. Laita vaan vaikka sähköpostia miehen vaimolle ja ukko lähtee melko nopeaa elämästäsi.

Vierailija
13/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että 10 000e käteen kaikesta kurjuudesta tai muuten sen perhe saa kuulla ja nähdä videoitua materiaalia isästä ja tädistä..

Vierailija
14/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te toiset naiset ootte itsekeskeisiä paskoja. Vingu joko siinä nykyisessä tilanteessa tai lähe käveleen, mutta älä mene enempää sotkeen toisten perhe-elämää. Jos olet ollut valmis laittaa ittes tuohon paskaan niin hoida ittes myös fiksusti siitä pois eli jätä vaimo rauhaan. Jos äijä jää kiinni, niin vaimo hoitelee hänet sitten aikanaan, mut itse en henk.kohtaisesti haluais kuulla sinusta sinulta itseltäsi. En olisi kiitollinen sinulle, jos minulle tulisit ilmoittelemaan itsestäsi, vaikka en myöskään sinua pelkästään syyttäisi. Et ole syytön tilanteeseen!

Vierailija
15/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka vaikeaa olisi, älä edes lue meilejä/tekstareita, älä vastaa puheluihin, ei mihinkään yhteydenottoihin.

Kuulostaa julmalle, mutta tuo on ainoa keino.

Yli pääsee yllättävän äkkiä.

T. Been there

Ja mitä sä voitat että kerrot vaimolle ? Ei vaimoa tarvi tämän takia loukata. Kiristämisellä voit saada poliisit perään, joten unohda se suosiolla.

Sanot miehelle se on nyt loppu ja pidät siitä kiinni. Jos alkaa mankumaan, sanot jos puhut vielä asiasta, kerrot hänen vaimolle. Lopettaa, usko pois.

Mulla tämä loppui kun tapasin elämäni miehen. Lisäksi tämän varatun miehen kanssa me nähtiin vaan joka toinen viikko, eli ero oli huomattavasti helpompi järjestää.

Vierailija
16/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää ja itsekästä toiselta naiselta lähteä itse kertomaan vaimolle. Sen lisäksi, että lankesit varattuun (oma ehkäpä harkitsematon virheesi), tuhoaisit perheen (oma harkittu virheesi) vielä lisäksi?

Toisilla naisilla on usein myös jokin omituinen käsitys, että vaimolla ei ole mitään aavistusta tilanteesta. Vaimo saattaa tietää, mutta valitsee olla näyttämättä sitä, saattaa hyvinkin aavistella tai asia on avoimesti tiedossa huolimatta siitä mitä mies toiselle naiselle kertoo.

Vierailija
17/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itseasiassa olen siihen tilanteeseen kerran joutunutkin, kun eräs toinen nainen tuli sen minulle itse kertomaan. En minä hänelle suuttunut, ukko sai kenkää ja minä paremman miehen. Loppujen lopuksi näin on todellakin parempi!

Vierailija
18/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajoamiseen. Sen tekee varattu ukko ihan itse. Jos mun ukkoni pettäisi ei tulis mieleenkään lähteä toista naista syyttämään. Kerro vaan sille vaimolle, voi olla että tulee jopa kiittämään sinua.

Vierailija
19/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli mustasukkainen minusta enkä olisi saanut tapailla ketään muita, mutta ei ollut kuitenkaan valmis eroamaan ja tekemään suhteestamme normaalia. Lopulta pistin vain yhteydet poikki. Ei tuollaiseen kannata tyytyä. Tämän tyyliset pettäjät ovat luusereita. Mies vinkui perääni monta kuukautta, soitteli ja viestitteli ja pyysi, että ottaisin hänet takaisin. Pysyin kovana ja sanoin että ehdottomasti ei.

En ole ikinä katunut sitä, että tein lopun jutusta. Ainoa oikea ratkaisu tällaisten miesten suhteen - usko pois ap!

Se minua kyllä kaduttaa, etten kertonut hänen vaimolleen. Itse ainakin tahtoisin tietää, jos miehellä olisi tällaista meneillään selkäni takana! Turha kuvitella, että pettäjä itse kertoisi - tällaisilla ihmisillä on ilmiömäinen kyky valehdella ja elää kaksoiselämää. Eivät tunnusta ikinä, elleivät jää kiistattomasti kiinni.

Vierailija
20/32 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne miehet/naiset kuin toiset naiset/miehetkin.

Tämän tyyliset pettäjät ovat luusereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi