Sinkku, olisiko sinun elämässäsi oikeasti tilaa "paremmalle puoliskolle" jos joutuisit tositilanteeseen?
Rupesin miettimään kun niin läheltä liippasi että mulla kyllä ei ole mitään hinkua alkaa puleeraamaan itseä ja kotia "edustuskuntoon" saati pitää kumpaakin 24/7 täydessä tällingissä. Eli olisi todella suuri kynnys kutsua ketään kotiinkaan tai edes 15 cm lähietäisyydelle. Saa olla ihan rauhassa homsantuu itse ja asuntokin. Eipä ihme että vaikka on ollut näennäisesti "haku päällä" niin oikeassa elämässä en kyllä todellisesti koskaan. Miten ihmisillä on mielenkiintoa raskaan työpäivän jälkeen alkaa keskusteluihin jonkun kanssa, tutustumaan tähän ihmiseen, sen sukulaisiin ja kavereihin - niin raskaan tuntuista kun en oikein jaksa omiakaan. Nytkin ihana töistä tullessa heittää pyjamahousut jalkaan ja uppoutua oman mielenkiinnon kohteisiin "girl dinnerin" jälkeen eli jos tässä nyt olisi joku mies, saati lapsia, niin pitäisi ensinnäkin säätää sitä perhe-elämää, ruoanlaittoa, pyykinpesua, harrastuksia ja mitä se mies tarjoaisi suhteeseen vastineeksi? Oma exä ei ainakaan tuonut yhtään mitään plussaa, päinvastoin miinukselle meni. Olisi todella vaikea luopua tästä vapaudesta että voin tehdä ja lähteä mihin haluan.
Joku reissukumppani voisi olla kiva mutta ei pysyvästi omaan arkeen mukaan, ehei. Ei minulla olisi sille mitään tarjottavaakaan.