Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tässäpä illan ratoksi Monacon laulava prinsessa Stephanie.
03.01.2009 |
Kommentit (52)
41/52
|
03.01.2009 |
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laulettiin tuota kertosäettä aina, irresistible, irreponsible... Jotain 7 v. silloin, hih.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin on niitä Sandran videoita joskus tullut muisteltua itsekin You Tuben avulla:)
vai kuinka osaat vetää just oikeat bisit tuolta tuubista?
taidat ainakin ap olla aika samanikäinen kuin mä??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap on istunut koneella kolmisen tuntia ja vajonnut viime vuosituhannelle <3
Alue: Aihe vapaa